Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Vi pusser opp! Takk for tålmodigheten 🥰 – Juli 2025

Aktiviteter for gjestene mellom vielsen og middagen?

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Aktiviteter for gjestene mellom vielsen og middagen?

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Aktiviteter for gjestene mellom vielsen og middagen?

  • Dette emnet har 23 svar, 16 deltakere, og ble sist oppdatert 13 years ago av feline.
Viser 20 innlegg - 1 til 20 (av totalt 24)
1 2 →
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 82
    Replies: 623
    Lisa
    24. feb. 2010 kl. 19:59 #3582

    Vi har vielse klokken 13.00, og middag klokken 17.00. Altså blir det rundt tre timer fra vielsen og kirketrappseansen er over, og til vi går til bords. Mye av denne tiden kommer jo gjestene til å bruke til å drikke champagne, titte på gavebordet og liknende, og siden mange skal sove på hotellet blir det vel også en del innsjekking, utpakking og liknende. Men burde vi ha noen aktiviteter i tillegg? Ser jo at det finnes masse uteleker (frisbee mm) til bryllupsbruk, er det noen som skal ha noe slikt? Eller har dere andre måter å underholde gjestene på imens? Trenger litt tips, slik at gjestene våre ikke kjeder seg mens vi fotograferes!

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 57
    Replies: 534
    Stjerneklar
    24. feb. 2010 kl. 20:21 #81019

    Vi tenkte å ha en liten quiz om oss 😃

    er ikke sikker, men har nå funnet noen morsomme spørsmål, samtidig litt informative 😉

    Settings
    Topics: 59
    Replies: 7239
    eriksson
    24. feb. 2010 kl. 20:31 #81024

    Hm…tror ikke jeg kan hjelpe dere da vi har tenkt ut aktiviteter som har med lokalet og området å gjøre.. 8-[

    Men lokalet vårt da, eller der vi skal ha festen, er et gammelt kulturhus med masse historie! Hovmesteren nevnte for oss at han kunne ta med gjestene på en liten omvisning…er det fint vær så kan folk bruke litt til på Akershus festning som er rett ved siden av… For øvrig så er det jo i Oslo sentrum, så kafér er det jo i flust… Det vil også bli severt litt frukt og mineralvann i dette «oppholdet».. Men jeg vet ikke om du kan bruke noe av dette her jeg, Lisa… 8-[ 8-[

    Vi har også vielse kl.13 og middag kl. 16.30/17. Håper på å være på lokalet til kl. 16 da hvor velkomstdrinken blir servert og vi mingler litt før vi setter oss til bords… ☺

    Settings
    Topics: 154
    Replies: 714
    angel82
    24. feb. 2010 kl. 20:33 #81026

    Her er det villmarksmesse når vi gifter oss, så folk kan ta seg en tur dit 😂

    Settings
    Topics: 82
    Replies: 623
    Lisa
    24. feb. 2010 kl. 20:33 #81027

    Takk for tips! Lokalet vårt er på et utrolig fint utsiktspunkt, så hvis været er fint er det perfekt å bare sitte ute på tunet og nyte et glass vin. Men hvis det regner er det verre! [smilie=aiwebs_005.gif]

    Settings
    Topics: 21
    Replies: 1102
    Festningsvielse
    24. feb. 2010 kl. 20:42 #81030

    Vi har lagt ut ett tilbud til gjestene på hjemmesiden vår, de kan få være med på en guidet tur rundt på Festningen vi skal gifte oss, da kan de få tiden til å gå i mellom vielse og middag;)

    Vi bruker jo også ca 20min fra vielse sted til lokalet for middagen…

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 57
    Replies: 214
    [ Gjest ]
    24. feb. 2010 kl. 21:12 #81038

    guidet

    Settings
    Topics: 21
    Replies: 1102
    Festningsvielse
    24. feb. 2010 kl. 21:14 #81039

    Takk gjest, da er det forandret 😉

    Settings
    Topics: 88
    Replies: 1752
    gledesei
    24. feb. 2010 kl. 21:48 #81052

    Jeg liker også tanken på en quiz om brudeparet. Evnt. få alle til å lage et spørsmål til bruden om brudgommen og omvendt og la brudeparet ta quizen senere på kvelden. Jeg har også vært i bryllup der en eller to hadde ansvar for å gå rundt og filme hilsener til brudeparet fra alle gjestene. Det samme kan gjøres skriftlig. Så er det jo den tradisjonelle «mingling, kikke på gaver og finne plassen sin»-rutinen.

    Settings
    Topics: 30
    Replies: 749
    viana
    25. feb. 2010 kl. 09:37 #81087

    Har ikke tenkt å ha noe opplegg i mellomtiden, da må jeg jo engasjere noen til å styre det å da. Føler for att flest mulig bare får være gjester. Vi har også 1 times kjøring fra kirke til lokale så jeg håper og tror att folk ikke evner å kjede seg men mingle og kose seg i forhåpentlig fint vær

    Settings
    Topics: 59
    Replies: 7239
    eriksson
    25. feb. 2010 kl. 11:44 #81111

    Vi skal forresten også få gjestene til å signere gjesteboka i denne perioden 😀

    Settings
    Topics: 12
    Replies: 121
    niva
    25. feb. 2010 kl. 14:59 #81123

    Quiz var jo genialt! Og kanskje lage blandede grupper? med noen fra hver side?

    Fikk en god ide der altså 🙂 Dette tror jeg vi skal gjøre hvertfall. Og i og med at vi ikke har fri bar, så kan jo premie til vinnergruppa være bonger 😉

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 57
    Replies: 534
    Stjerneklar
    25. feb. 2010 kl. 19:15 #81145

    «niva» wrote: Quiz var jo genialt! Og kanskje lage blandede grupper? med noen fra hver side?

    Fikk en god ide der altså 🙂 Dette tror jeg vi skal gjøre hvertfall. Og i og med at vi ikke har fri bar, så kan jo premie til vinnergruppa være bonger 😉

    Ja, var det vi tenkte..

    Noen fra familien min jeg ikke har sett på lenge, så de får muligheten til ¨å få litt mer innblikk,

    og så mixe familiene våre, da praten lettere blir satt igang pga spørsmålene, som jeg tror vil gjøre praten utover dagen og kvelden mye lettere 😃

    Settings
    Topics: 44
    Replies: 1077
    hejorgen
    25. feb. 2010 kl. 20:59 #81173

    Høres helt topp ut det dere har tenkt Eriksson; å ha en som guider rundt og forteller om historien til lokalet man er på (dersom det kan være aktuelt så klart). Ellers er jo helt sikkert forfriskninger som mineralvann/isvann og frukt e.l. sikkert en slager. Eller om man har live musikk kan man sitte i salongene og softe og nyte? 😉 Man må bare se på hva som er mulig med det lokalet/området man har og håpe på flott vær 🤗

    Fredrik og jeg hopper galant over hele problemstillingen ved å dra til fotografen før vielsen.

    Settings
    Topics: 30
    Replies: 749
    viana
    25. feb. 2010 kl. 21:39 #81194

    «eriksson» wrote: Vi skal forresten også få gjestene til å signere gjesteboka i denne perioden 😀

    Det var lurt. Men hvem får dere til å sørge for att det blir gjort da? Jeg syns det er så kjedelig å pålegge folk oppgaver jeg.

    Settings
    Topics: 59
    Replies: 7239
    eriksson
    28. feb. 2010 kl. 19:28 #81564

    «hejorgen» wrote: Fredrik og jeg hopper galant over hele problemstillingen ved å dra til fotografen før vielsen.

    Hehe, det er jo absolutt ikke dumt med tanke på problemstillingen [smilie=aiwebs_014.gif]

    «viana» wrote:

    eriksson wrote:
    Vi skal forresten også få gjestene til å signere gjesteboka i denne perioden 😀

    Det var lurt. Men hvem får dere til å sørge for att det blir gjort da? Jeg syns det er så kjedelig å pålegge folk oppgaver jeg.

    Veldig kjedelig å pålegge folk oppgaver ja, derfor spør vi veldig pent 😂

    Det er en oppgave toastmasteren selv har sagt hun skal få til, god søstra ☺

    Settings
    Topics: 17
    Replies: 275
    Hardangerbrud2010
    28. feb. 2010 kl. 19:47 #81572

    Vi skal feire bryllupet vårt i Hardanger, og toastmasteren er regjerende norgesmester i morellsteinspytting! Så sent i går kveld fant jeg ut at jeg ville ha morellsteinspyttekonkurranse, men er usikker på om det blir litt teit…? 😂

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 59
    Replies: 7239
    eriksson
    28. feb. 2010 kl. 20:19 #81583

    «Hardangerbrud2010» wrote: Vi skal feire bryllupet vårt i Hardanger, og toastmasteren er regjerende norgesmester i morellsteinspytting! Så sent i går kveld fant jeg ut at jeg ville ha morellsteinspyttekonkurranse, men er usikker på om det blir litt teit…? 😂

    Hæhei, så gøy!! 😂 😂

    Bare man ikke bommer og treffer klærne da…. 8-[ 8-[ [smilie=hihi.gif]

    Settings
    Topics: 57
    Replies: 214
    [ Gjest ]
    13. mar. 2010 kl. 18:34 #83579

    Likte den quiz ideen, men hvordan tenker dere de spørsmålene skal være? Hva slags spørsmål?

    Settings
    Topics: 72
    Replies: 931
    Leenah
    14. mar. 2010 kl. 10:16 #83614

    Vi skal heller ikke ha noe opplegg. har ikke vært det i brylluper jeg har vært i tidligere.

    satser på at været blir fint, da kommer de til å være ute for det meste, mens de venter på oss.

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
Viser 20 innlegg - 1 til 20 (av totalt 24)
1 2 →
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

[annonse_6]


[annonse_7]

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search