Angående toastmaster og invitasjon
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / Angående toastmaster og invitasjon
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / Angående toastmaster og invitasjon
- Dette emnet har 16 svar, 9 deltakere, og ble sist oppdatert 14 years ago av
hoppeloppa.
-
ForfatterInnlegg
-
Topics: 43Replies: 252Topics: 7Replies: 177Topics: 43Replies: 252Topics: 20Replies: 103Frøken
annonseTopics: 43Replies: 252Topics: 59Replies: 869Topics: 33Replies: 137003. apr. 2011 kl. 13:03 #126535Nei, for vi visste ikke hvem toastmasteren var da vi sendte ut informasjon. Uansett, vi får bare legge denne informasjonen på bryllupssidene våres, ikke at jeg tror det er så mange som skal holde taler – heldigvis.
Topics: 550Replies: 1386003. apr. 2011 kl. 15:58 #126544Vi har ikke telefonnummer, navn eller mailadresse til toastmaster i innbydelsen, dette står på vår hjemmeside og jeg synes det er finest og bare vise til hjemmesiden, uten for mye informasjon på selve innbydelsen.
Topics: 8Replies: 85I våre innbydelser står det ingenting om hvem som har toastmaster. Vi har heller ikke hjemmeside til bryllupet. Vi har sagt fra til de nærmeste at vi ikke ønsker noen sanger, og dersom noen vil holde en tale tar vi det der og da når det passer. Håper det blir ytterst få :skrålete:
Topics: 550Replies: 1386003. apr. 2011 kl. 18:10 #126557Toastmaster skal jo hjelpe med det som gjestene trenger å vite, så det er jo greit å ha den informasjonen uansett, tenker jeg.
Frøken
annonseTopics: 11Replies: 29403. apr. 2011 kl. 18:17 #126558Ikke navn og info om toastmaster i invitasjonene, kun på hjemmesiden her også. I det hele tatt synes jeg det er greit med hjemmeside, det kan jo komme informasjon underveis som vi har behov for å formidle til gjestene og da er hjemmesiden rett plass synes jeg. Foreldre og forlovere underrettes underveis, slik at de også kan formidle info.
Topics: 8Replies: 85Vi var i utgangspunktet usikker på om vi i det hele tatt skulle ha toastmaster, men bestemte oss for å spørre en kompis. Vi er så takknemlige for at han ville gjøre dette, og vi har ikke lyst at han skal måtte ta massevis av telefoner fra våre gjester.
Gjestene kan ringe oss dersom de lurer på noe. Ellers fungerer jungeltelegrafen utmerket. Er uansett bare de nærmeste som eventuelt skal holde tale, og de vet jo hvem toastmaster er.
Topics: 550Replies: 1386003. apr. 2011 kl. 18:55 #126563«Hermine» wrote: Vi var i utgangspunktet usikker på om vi i det hele tatt skulle ha toastmaster, men bestemte oss for å spørre en kompis. Vi er så takknemlige for at han ville gjøre dette, og vi har ikke lyst at han skal måtte ta massevis av telefoner fra våre gjester.
Gjestene kan ringe oss dersom de lurer på noe. Ellers fungerer jungeltelegrafen utmerket. Er uansett bare de nærmeste som eventuelt skal holde tale, og de vet jo hvem toastmaster er.
Ikke for jeg mener dere gjør noe galt, men fordi jeg er nysjerrig, så lurer jeg på hva dere har tenkt å bruke toastmasteren til 😀
Topics: 8Replies: 85Hehe, skjønner godt at du lurer på det 😀
Han skal være i selskapslokalet etter kirka, og ta imot gjestene. Der får han kanskje spørsmål dersom noen lurer på noe. Deretter skal han samle alle ute når vi kommer til lokalet. Han skal ønske velkommen, komme med praktisk informasjon, og introdusere talere som vi vet kommer, for eksempel brudgommens. I tillegg skal han synge, og ha ansvar for musikken på kvelden (noe som forsåvidt ikke har noe med toastmasterrollen og gjøre). I tillegg til alt dette, skal han være vår gjest sammen med sin samboer
Topics: 20Replies: 103Topics: 550Replies: 13860Topics: 13Replies: 2814. apr. 2011 kl. 19:44 #127071Vi fikk avklart hvem som skulle være toastmaster først etter at invitasjonene var sendt ut… Vi kommer til å lage/er i gang med å lage en hjemmeside, så vi tenker vi legger ut info der. Det vil komme en del annen info også, skal blandt annet ha en sammenkomst for gjestene som kommer langveis fra, kvelden før.
-
ForfatterInnlegg
- You must be logged in to reply to this topic.