Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Angående toastmaster og invitasjon

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / Angående toastmaster og invitasjon

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / Angående toastmaster og invitasjon

  • Dette emnet har 16 svar, 9 deltakere, og ble sist oppdatert 14 years ago av hoppeloppa.
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 43
    Replies: 252
    trusa
    03. apr. 2011 kl. 09:28 #7187

    Har dere oppført toastmaster med telefonnummer, med mail eller med begge deler på invitasjonen? Hva er vanlig?

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 7
    Replies: 177
    shotte
    03. apr. 2011 kl. 09:53 #126520

    Vi har det med i invitasjonen, mail og telefon.. Tenkte det var naturlig… Vet ikke hva som er vanlig jeg, men tror det har stått på de invitasjonene jeg har fått også… 😀

    Settings
    Topics: 43
    Replies: 252
    trusa
    03. apr. 2011 kl. 10:38 #126524

    Så bra. Da tar jeg med begge. Har aldri vært i et norsk bryllup, så aner ikke noenting. Hehe. Veldig nytt alt dette for meg.

    Settings
    Topics: 20
    Replies: 103
    *Scorpia*
    03. apr. 2011 kl. 10:56 #126526

    Oj da! dette har jeg glemt!!!! hva gjør jeg nå????? noen som har tips eller råd.. ? må jeg sende melding og å ringe opp alle inviterte i tilfelle de trenger å snakke med toastmasteren om noe? Men da gjelder dette kun middagsgjester vel?? 😐

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 43
    Replies: 252
    trusa
    03. apr. 2011 kl. 11:35 #126528

    Hvor mange har dere til middag da?

    Ser for meg to alternativer;

    – sende melding til alle om hvordan man kan nå toastmasteren

    – sende ut et brev med informasjon om bryllupet dersom det er mer dere burde hatt med

    Don’t panic. Det ordner seg uansett. 😉

    Settings
    Topics: 59
    Replies: 869
    loren
    03. apr. 2011 kl. 12:13 #126530

    Vi har med både og.

    *Scorpia* – hvis dere har hjemmeside kan dere jo legge ut informasjonen der 🙂

    Settings
    Topics: 33
    Replies: 1370
    Sweet Pink Kitty
    03. apr. 2011 kl. 13:03 #126535

    Nei, for vi visste ikke hvem toastmasteren var da vi sendte ut informasjon. Uansett, vi får bare legge denne informasjonen på bryllupssidene våres, ikke at jeg tror det er så mange som skal holde taler – heldigvis.

    Settings
    Topics: 550
    Replies: 13860
    Stavangerpar
    03. apr. 2011 kl. 15:58 #126544

    Vi har ikke telefonnummer, navn eller mailadresse til toastmaster i innbydelsen, dette står på vår hjemmeside og jeg synes det er finest og bare vise til hjemmesiden, uten for mye informasjon på selve innbydelsen.

    Settings
    Topics: 8
    Replies: 85
    Hermine
    03. apr. 2011 kl. 16:48 #126548

    I våre innbydelser står det ingenting om hvem som har toastmaster. Vi har heller ikke hjemmeside til bryllupet. Vi har sagt fra til de nærmeste at vi ikke ønsker noen sanger, og dersom noen vil holde en tale tar vi det der og da når det passer. Håper det blir ytterst få :skrålete:

    Settings
    Topics: 550
    Replies: 13860
    Stavangerpar
    03. apr. 2011 kl. 18:10 #126557

    Toastmaster skal jo hjelpe med det som gjestene trenger å vite, så det er jo greit å ha den informasjonen uansett, tenker jeg.

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 11
    Replies: 294
    Petternella
    03. apr. 2011 kl. 18:17 #126558

    Ikke navn og info om toastmaster i invitasjonene, kun på hjemmesiden her også. I det hele tatt synes jeg det er greit med hjemmeside, det kan jo komme informasjon underveis som vi har behov for å formidle til gjestene og da er hjemmesiden rett plass synes jeg. Foreldre og forlovere underrettes underveis, slik at de også kan formidle info.

    Settings
    Topics: 8
    Replies: 85
    Hermine
    03. apr. 2011 kl. 18:37 #126562

    Vi var i utgangspunktet usikker på om vi i det hele tatt skulle ha toastmaster, men bestemte oss for å spørre en kompis. Vi er så takknemlige for at han ville gjøre dette, og vi har ikke lyst at han skal måtte ta massevis av telefoner fra våre gjester.

    Gjestene kan ringe oss dersom de lurer på noe. Ellers fungerer jungeltelegrafen utmerket. Er uansett bare de nærmeste som eventuelt skal holde tale, og de vet jo hvem toastmaster er.

    Settings
    Topics: 550
    Replies: 13860
    Stavangerpar
    03. apr. 2011 kl. 18:55 #126563

    «Hermine» wrote: Vi var i utgangspunktet usikker på om vi i det hele tatt skulle ha toastmaster, men bestemte oss for å spørre en kompis. Vi er så takknemlige for at han ville gjøre dette, og vi har ikke lyst at han skal måtte ta massevis av telefoner fra våre gjester.

    Gjestene kan ringe oss dersom de lurer på noe. Ellers fungerer jungeltelegrafen utmerket. Er uansett bare de nærmeste som eventuelt skal holde tale, og de vet jo hvem toastmaster er.

    Ikke for jeg mener dere gjør noe galt, men fordi jeg er nysjerrig, så lurer jeg på hva dere har tenkt å bruke toastmasteren til 😀

    Settings
    Topics: 8
    Replies: 85
    Hermine
    03. apr. 2011 kl. 19:23 #126566

    Hehe, skjønner godt at du lurer på det 😀

    Han skal være i selskapslokalet etter kirka, og ta imot gjestene. Der får han kanskje spørsmål dersom noen lurer på noe. Deretter skal han samle alle ute når vi kommer til lokalet. Han skal ønske velkommen, komme med praktisk informasjon, og introdusere talere som vi vet kommer, for eksempel brudgommens. I tillegg skal han synge, og ha ansvar for musikken på kvelden (noe som forsåvidt ikke har noe med toastmasterrollen og gjøre). I tillegg til alt dette, skal han være vår gjest sammen med sin samboer :mrgreen:

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 20
    Replies: 103
    *Scorpia*
    03. apr. 2011 kl. 19:44 #126572

    vi blir til middag og ca 140 totalt til festen… Dessverre har vi ikke noe hjemmeside, da jeg er ganske grønn på slike ting :trist: Så får vel sende en melding ihvertfall til middagsgjestene on tlf til toastmaster.. 😃

    Settings
    Topics: 550
    Replies: 13860
    Stavangerpar
    03. apr. 2011 kl. 19:45 #126573

    ok, takk for svar. Kjekt å se hvordan andre løser ting og tang 😀

    Settings
    Topics: 13
    Replies: 28
    hoppeloppa
    14. apr. 2011 kl. 19:44 #127071

    Vi fikk avklart hvem som skulle være toastmaster først etter at invitasjonene var sendt ut… Vi kommer til å lage/er i gang med å lage en hjemmeside, så vi tenker vi legger ut info der. Det vil komme en del annen info også, skal blandt annet ha en sammenkomst for gjestene som kommer langveis fra, kvelden før.

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search