Brud sommer/sensommer 2011
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / Brud sommer/sensommer 2011
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / Brud sommer/sensommer 2011
- Dette emnet har 108 svar, 31 deltakere, og ble sist oppdatert 14 years ago av
Stavangerpar.
-
ForfatterInnlegg
-
Topics: 7Replies: 44
Vi skal gifte oss 18.06.11 og har begynt å planlegge litt.
Vi har dette på plass:
– kirken
– lokaler
– kokk
– musikk
– kjolen er bestilt. (Linea Raffaelli 🤗 )
Også har jeg en venninne som er frisør og en annen som er blomsterdekoratør. Så det kan man vel også si at er på plass. 😀
Topics: 7Replies: 38Har ikke sett denne tråden før nå jeg, men vi gifter oss også 9.juli 😀
Det vi har fått på plass er:
Lokale
Vigsler fra sosialhumanistene
Min forlover
Brudekjole og underskjørt (bestilt fra Kina ☺ )
Øredobber (fikk i bursdagsgave av søsteren/forloveren min)
Frisør/sminke (ei venninne som er frisør, gjøres i salong)
Fotograf (negler ordnes av kona til fotografen)
Alt av blomster (ei god venninne har sagt ja til og ordne det 😀 )
Catering (venter på menyforslag)
Begynt innkjøp av alkohol (det tar jo bare 1 time og 20 minutter til Strømstad 😉 )
Bryllupskake (bakes av ei dame privat)
Andre kaker fås/bakes av familie
Tror det var alt foreløpig [smilie=aiwebs_029.gif]
Topics: 36Replies: 682Jeg og Stian gifter oss 6. August 2011! Åh, som vi gleeder oss!
Sålang har vi dette klart:
-Hotellet er booket
-Kirke er booket
-Stians antrekk (ble innkjøpt i går faktisk)
-Vi har begynt å lage en allsidig spilleliste på Spotify. Vi skulle opprinnelig ha band, men bestemte oss for å heller bruke penger på en god fotograf.
-Fotograf er booket (i siste liten, phew)
-Frisør er bestilt
-Har valgt brudekjolen min (igjen) og skal se på stoffer i morgen! *glede seg*
-Gjesteliste
-Vi skal velge ut menyen i januar, når hotellet representerer den nye menyen for sommeren 2011
-Toastmaster er valgt ut! Beste vi kunne fått!
-Forlover til meg og min mann
-Brudepiker
-Ushers
-Inngang og utgangsmusikk er bestemt
-Har gjort klar meny og kirkeprogram i publisher, må bare fylle inn endelig info
Dette er sånn halvferdig:
-brudepikekjoler har jeg bestemt meg for, men de er ikke bestilt.
-Brudekjolen fins kun i hodet mitt foreløpig
-Har sett på dress til sønnen min, men ikke bestilt
-Hvitt papir og hvit kartong med perlemorsskimmer, som helst ikke koster mer enn noen øre arket… jeg vet. Optimistisk!
-har begynt å se på gjestebok og bordkortholdere.
det var alt jeg kom på denne gangen :-k
Topics: 2Replies: 8Morro å se hva andre har klart for den store dagen 😀 Så vi slenger oss med gifter oss 04.06.2011.
-Dato
-Kapell
-Selskapslokal (de orner mat, pynter etter ønske rydder og personale)
-Menyen skal bestemmes i des/jan
-Kjøre for dagen
-Fotograf til dagen
-Blomster ordner en i fam
-Frisør/sminke å litt mat og god drikke til meg og forlover -Forlover til begge
-Velkomen taler
-Toastmaster
-Takk for maten taler
-Solosanger i kapellet
-Brudepiker og svenner
-Live musikk til kvelden
-Kjole med tilbehør (sko underskjørt slør og veske)Kjøpte jeg på lørdag!!
-Kakker (alle vi bake til en sånn dag)
-Bryllupskaka
-Innbydelse kirkeprogram bordkort og bordsitteoversikt (bestilles må bare lage en kladd av alt)
-Farger er så åsi i boks
-Gjesteliste (hvem til middag og hvem til kaffe og kaker)
-Bryllupsnatta tar vi hjemme, siden alt er i nærheten
-Budsjett er satt opp og begynt å føre inn hva vi har brukt. Morro å se hvordan det går 😎
-Kjøre plann for dagen er begynt på men ikke helt ferdig.
Tror det er det som er klart til nå gitt, hihi. Synnes tiden går så fort jeg. Veldig gøy å plannlegge. Stor koser meg!! 😂
Frøken
annonseTopics: 550Replies: 1386021. okt. 2010 kl. 13:19 #116806Kjekt at så mange henger seg på denne tråden og kjekt å se hva som er gjort hos andre, synes vi alle har kommet godt i gang jeg 😀
Topics: 4Replies: 222Topics: 550Replies: 13860Topics: 36Replies: 682Topics: 4Replies: 3831. okt. 2010 kl. 20:43 #117290Hei:)
Vi gifter oss i Nord Trøndelag 30.juli 2011 😀
Her er vår liste på ting som er på plass:):
– Kirke
– Lokale
– Forlovere
– Burdepike og Brudesvenn + klær til dem
– Mat
– Gjesteliste
– Band til festen
Topics: 550Replies: 1386012. nov. 2010 kl. 09:14 #117790ja, her står det litt stille for tiden, er så mye rundt meg som tar oppmerksomheten bort fra bryllupet, men uansett, så blir vi nok gift
Frøken
annonseTopics: 33Replies: 137013. nov. 2010 kl. 00:56 #117882Får oppdatere litt her. Så langt er dette altså klart:
Kjole
Tiara
Slør
Sko
Undertøy
Veske
Slør
Frisør
Strømper
Den som skal vie oss.
Benker osv.
Ordnet slik at vi kan vies innendørs i tilfelle regn
Ringepute
Ringer
Lokale
Mat/catering/drikke/bar
Trompet til vielse
Fotograf
Band
Taffelmusikk
En som filmer
Kaketopp
Hotell til bryllupsnatta
Engangskameraer
Sløyfer til bordkort (vet ikke om disse skal brukes)
Bordkort (vet ikke om disse skal brukes)
Organzaløpere
Pynteblader
Klistremerker til invitasjonene
Gjestebok
Penn til gjestebok
Brudebukettholder
Flaskestopper med hjerte
Kubbelys i lys rosa
Pynt til kubbelys
Rosa lanterner
Brudepikekjole
Mangler nå:
Brudebukett
Sko til brudgom
Dress/smoking
Limosin
Lage invitasjoner
Bryllupskake
Lage bortkort
Menyer
Takkekort
Mer pynt til kubbelysene
Sko til brudepiken
Topics: 118Replies: 2914Topics: 550Replies: 1386013. nov. 2010 kl. 11:39 #117905Hyggelig at du er innom og komentere, det kan jo alle gjøre selv om de ikke skal gifte seg til sommeren
Topics: 3Replies: 36Vi gifter oss 12.08.2011, og har ikke hatt så god tid på å planlegge enda.. Begynner å bli litt stressa, men det ordner seg vel til slutt for snille piker 😉
Klart så langt:
Kirke
Prest (nesten, han må finne ut av ferieavviklingen til prestene :flire: )
Lokale
Forlovere
Toastmaster (må bare spørre han først 😉 )
Neste på lista er:
Bestille brudekjolen (vært og prøvd masse, men har egentlig falt for den første jeg prøvde. Bestilles etter nyttår!)
Bestemme fargetema
Lage meny
Lage invitasjoner
Topics: 550Replies: 1386030. des. 2010 kl. 21:03 #119776Jeg har sittet og sett på hvem jeg skal si til mine forlovere at de skal invitere i utdrikkningslaget. På en måte ønsker jeg ikke dette, men føler liksom at jeg bare må henge på.
Så når vi så skriver 2011 skal jeg begynne å handle inn til innbydelser og begynne å lage dem, det ser jeg frem til. Så skal vi ha en skikkelig prat med toastmaster igjen. Han er jo eldste nevø til min kjære, så vi ser ham jo utenom også, men vi har blitt enige om å sette av kvelder der vi konsentrer oss om bryllupet, for han har aldri vært i et bryllup, langt mindre vært toastmaster, så han vil gjerne ha dette godt inn.
Topics: 3Replies: 36Ja, det med å si til forlover hvem man vil ha i utrdrikningslaget kan være vanskelig.. Noen nevner at man kun skal be de som er bedt i bryllupet, andre mener man skal be alle man vil! Jeg vil be mange av mine venninner (som ikke er bedt i bryllupet), men er redd disse skal føle det er rat siden de ikke får komme i bryllupet..? Noen tanker om det?
Ellers glemte jeg å nevne at vi også har ordnet fotograf 🙂 Og ei venninne til som er flink til å ta bilder, som får hovedansvar for å ta bilder av pynt, gjester osv.
Noen som har tips til en bra bok å gi til toastmaster?
Topics: 550Replies: 1386001. jan. 2011 kl. 20:25 #119833Jeg er vant med at en inviterer de enn ønsker å ha med seg, men var selv litt i tvil, etter å ha lest her inne, så jeg spurte om dette for en stund siden og tror det er veldig delt.
Jeg kommer til å invitere også venninner som ikke blir invitert i bryllupet, har jo ikke mulighet til å invitere alle venner til bryllupet og da er det en fin mulighet og få med seg noen ekstra
Frøken
annonseTopics: 4Replies: 604. jan. 2011 kl. 18:08 #120041Vi skal gifte oss 10 sep 2011 😃
Dette fant vi ut veldig nylig, men syns jeg har kommet ett lite stykke på vei=)
Vi har fikset:
Lokale
kokk
gjestelisten er klar
forlovere
kirken bestilles imorgen 😃
Vi har også bestemt oss for hvilke ringer vi vil ha! 🙂
Topics: 1Replies: 47Jeg og min kjære skal gifte oss 16 juli 2011, og dette er i boks:
– kirke (Hamar Domkirke)
– lokale (Bryhni Søndre, Stange)
– kjole,slør,underskjørt, sko
– forlovere
– toastmaster
– brudepiker og brudesvenn
– invitasjoner
– fotograf
– musikk
– hotell til bryllupsnatten
– bil til og fra kirken (gamle kongebilen, Mette Marit brukte den når hun giftet seg)
– Frisør til bruden (hun skal også sminke meg)
– har bestemt oss for fargetema: Blått
Det er jo fortsatt noe som mangler,men dette er under kontroll 😉
Topics: 550Replies: 1386010. feb. 2011 kl. 15:43 #123206Hvordan går det med dere?
Jeg har kommet så langt at jeg har begynt å lage invitasjonene, klippet til alt som skal klippes til, så nå er det bare å lime og sette sammen.
Hvis du er på facebook og enda ikke med i denne gruppen, så meld deg gjerne inn. http://www.facebook.com/home.php?sk=gro … 94366&ap=1
-
ForfatterInnlegg
- You must be logged in to reply to this topic.