Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Budsjett

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Budsjett

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Budsjett

  • Dette emnet har 34 svar, 23 deltakere, og ble sist oppdatert 15 years ago av azidi.
Viser 20 innlegg - 1 til 20 (av totalt 35)
1 2 →
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 135
    Replies: 459
    Silje
    05. apr. 2010 kl. 16:48 #4026

    Hvor stort budsjett har dere? Til hvor mange gjester?

    Vi setter vel et budsjett på 50.000 tenker jeg.

    Vi inviterer 65 gjester(regnet med oss og ungene).

    Lokale hvor vi står for mat og drikke selv.

    Forett, hovedrett og dessert fra catering.

    Vin, øl og annen drikke til middag kjøper vi selv.

    Budsjettet skal dekke alle bryllupsavgifter, men ikke bryllupsreise.

    Tror dere at det holder? Eller må vi prøve å øke budsjettet eller minke på utgiftene?

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 70
    Replies: 941
    silkepels
    05. apr. 2010 kl. 16:51 #87101

    Det spørs vel hva budsjettet inneholder. gjelder det bare mat og drikke, eller er også kjole, dress, sko, ringer, reise osv. inkludert?

    Vi ender nok opp i rundt 50000 tenker jeg, og da inkluderer det absolutt alt som har med bryllupet å gjøre. Vi blir 7 stk.

    Settings
    Topics: 301
    Replies: 2965
    sizza87
    05. apr. 2010 kl. 17:03 #87103

    «silkepels» wrote: Det spørs vel hva budsjettet inneholder. gjelder det bare mat og drikke, eller er også kjole, dress, sko, ringer, reise osv. inkludert?

    Vi ender nok opp i rundt 50000 tenker jeg, og da inkluderer det absolutt alt som har med bryllupet å gjøre. Vi blir 7 stk.

    Er dere bare 7 stk?

    Settings
    Topics: 301
    Replies: 2965
    sizza87
    05. apr. 2010 kl. 17:05 #87104

    Vi har 50.000 +/-. Regner med det kommer på mer, for bare lokalet, buketten og fotografen kommer på 10.000kr! Men jeg er utrolig glad for at vi har handlet inn vær mnd, og det kommer vi til å fortsette med. Skal få betalt alt, så vi bare sitter igjen med å betale fotografen på selve dagen! 🙂 Maten skal vi begynne å handle inn fra Mai av! Vi blir ca 55 stk.

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 70
    Replies: 941
    silkepels
    05. apr. 2010 kl. 17:05 #87105

    «sizza87» wrote: Er dere bare 7 stk?

    Ja 😀

    Settings
    Topics: 154
    Replies: 714
    angel82
    05. apr. 2010 kl. 17:06 #87106

    vi blir vel mellom 50 og 60 med oss og regner med det blir å koste ca 100 000 har ikke satt opp noe budsjett… har ikke bryllupsreisen inni her…

    Settings
    Topics: 301
    Replies: 2965
    sizza87
    05. apr. 2010 kl. 17:07 #87107

    «silkepels» wrote:

    sizza87 wrote:
    Er dere bare 7 stk?

    Ja 😀

    Det var ikke mange nei! 😀

    Settings
    Topics: 70
    Replies: 941
    silkepels
    05. apr. 2010 kl. 17:13 #87109

    «sizza87» wrote: Det var ikke mange nei! 😀

    Siden vi gifter oss midt i ferien vår på Gran Canaria, så verken regnet vi med eller ønsket å bli «overfalt» av gjester heller 😉

    Settings
    Topics: 23
    Replies: 489
    Strandabrud2010
    05. apr. 2010 kl. 17:16 #87112

    Vi har et budsjett på 55 000 kr. Og vi er ca 50 gjester. Da skal dette dekke alt av utgifter. Fotograf, lokale/mat, blomster, klær, toastmaster, musikk osv…

    Men vær bevisst på priser på forskjellige ting, det er mye å spare rundt omkring. Kjøp ting billig på ebay (jeg har kjøpt tiara, strømpebånd, brudepikekurver fks)

    Ellers kan du gjerne øke budsjettet med et par tusen, og heller være rimelig fornøyde med dere selv, når dere kommer under budsjettet!

    Settings
    Topics: 200
    Replies: 19912
    Trone
    05. apr. 2010 kl. 17:22 #87114

    Jeg satt opp 100 000 som utgangspunkt når vi begynte å planlegge. Men vi ender opp på rundt 65-70 000 etter hu mor her har gjort sine scoop rundt omkring 😃 😃

    Bryllupsreisen er ikke inni der siden vi skal reise på den neste år.

    Vi blir 60 til middag og 80 til kaffe og kake. Holder alkoholen selv.

    Summen dekker absolutt alt med bryllupet, også porto og konvolutter til invitasjonene, takkekort og alt som trengs til det.

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 64
    Replies: 1419
    Sommerbrud2010
    05. apr. 2010 kl. 17:35 #87117

    Vi ender vel på rundt 80 000,- tenker jeg. Det er ikke med bryllupsreise!

    Settings
    Topics: 17
    Replies: 275
    Hardangerbrud2010
    05. apr. 2010 kl. 17:45 #87119

    Vårt budsjett er på ca 75000 for ca 75 gjester… 😂

    Det inkluderer alt – mat, alkohol, antrekk, frisør, blomster, kaker, lokale og bryllupsnatten. 😀

    Vær obs på at ting som frisør, blomster, antrekk osv koster omtrent det samme uansett hvor mange gjester som kommer, mat og drikke trenger ikke være det dyreste på listen. Benytt deg av Ebay og andre internettbutikker, handle inn litt og litt det neste året og dra gjerne til Sverige på Harrytur om du har muligheten…

    Og sett opp et detaljert budsjett, Bryllupsvenner sitt er veldig greit å bruke. 😀

    Lykke til!

    Settings
    Topics: 70
    Replies: 941
    silkepels
    05. apr. 2010 kl. 18:03 #87122

    Ja, jeg glemte å nevne at 21225 av totalbeløpet er reisen 🙂 Og at 9860 er ringer 🙂

    Settings
    Topics: 20
    Replies: 214
    AnnTom
    05. apr. 2010 kl. 18:21 #87126

    Vi har ikke satt opp noe budsjett vi. Det for koste det det vil koste. 😂

    Blir 40 gjester her.

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 550
    Replies: 13860
    Stavangerpar
    05. apr. 2010 kl. 18:23 #87127

    I vårt budsjett er alt inkludert, helt til bryllupsreise og takkekort, bryllupsreisen er jo en del av det og derfor la vi det inn. Nå blir bryllupsreisen litt dyrer,siden vi tar det som en familiereise også,så det første budsjette sprakk,men vi tror at dette er den beste løsningen.

    Settings
    Topics: 15
    Replies: 79
    straumbo
    05. apr. 2010 kl. 19:46 #87156

    Vi har ett budsjett på ca 60 000. Men tror vi skal klare å komme under. Vi blir ca 100 stk

    Settings
    Topics: 301
    Replies: 2965
    sizza87
    05. apr. 2010 kl. 19:55 #87164

    «straumbo» wrote: Vi har ett budsjett på ca 60 000. Men tror vi skal klare å komme under. Vi blir ca 100 stk

    Oj, hvordan klarer dere det?! Hva skal dere ha av mat og betaler dere alt selv? 🙂

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 44
    Replies: 552
    camillaogtommy
    05. apr. 2010 kl. 20:21 #87168

    Vi har 150.000 og det håper jeg holder. Det er inkl «alt» bortsett fra bryllupsreise. Vi er 90 til middag og 117 til festen. Vi har borgelig vielse, tre retters middag og åpen bar.

    Settings
    Topics: 19
    Replies: 129
    Ireyna
    08. apr. 2010 kl. 13:49 #88026

    Vi har budsjett på 110.000, vi blir 72 gjester inkludert brudeparet.

    Alt er inkludert, mat og drikke organiserer lokalet, så drikken trekker endel opp der. Vi har kjøpt litt etterhvert, så det som gjenstår er fotograf, blomster, vielsen, musikk og litt småplukk, ca 30.000.

    Vi får god hjelp av foreldre, ellers hadde det ikke blitt hverken så stort eller bryllup det første året, siden jeg er student.. 🙂

    Settings
    Topics: 196
    Replies: 1507
    LilleLavendel
    08. apr. 2010 kl. 13:54 #88028

    Blir så misunnelig når noen av dere ser ut til å få bryllup med en del mennesker såå billig!!

    Jeg har akkurat pratet med lokalet i dag.. for å sjekke litt ang drikkepriser..!

    Og har kommet frem til (ved å regne på det som er gjennomsnittlig..og dyreste vinene som var 420 kr ( de varierte fra 300-420 kr)) 1 glass til apertif, 1 glass til forrett, 2,5 til hovedrett og noe til kaffen.. og 3 retters middag.. med kaffe … på 65 pers så blir det; 60450 kr bare for mat og drikke i selskapet!

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
Viser 20 innlegg - 1 til 20 (av totalt 35)
1 2 →
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search