Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Vi pusser opp! Takk for tålmodigheten 🥰 – Juli 2025

da tar tv2 saken min…

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt av brudekjoler, andre antrekk og tilbehør / da tar tv2 saken min…

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt av brudekjoler, andre antrekk og tilbehør / da tar tv2 saken min…

  • Dette emnet har 18 svar, 10 deltakere, og ble sist oppdatert 13 years ago av netteoglars.
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 27
    Replies: 50
    linzzy27
    31. jul. 2011 kl. 16:47 #7755

    har kontaktet tv2 hjelper deg angende divax som jeg har bestillt brudekjole og brudepikekjoler fra.

    de sende meg en mail der de sa de ville ta saken hvis ikke kjolen var kommet før august.

    det er den ikke så skal ta kontakt med tv2 på mandagen .

    nu er jeg lei av å ikke få svar fra denne peronen.

    er mye som har vert snlt. var ivrrig og hjalp til masse helt til ho fikk pengene.

    etter på fikk jeg vite at de var konkurs og holder til på jessheim. skrev en mail fra min sambo sin e-mail der ho skrev at ho ikke hadde brudekjoler hjemme fordi de tok for mye plass.

    ho skal liksom ha egne skreddere og da jeg sende ho melding tildigere fikk jeg bedskjed om at jeg skulle jo gifte meg neste år så det var ikke noe hast å få den ..( veldig profosjonelt må jeg si) og at det var høy sesong derfor var de forsinket.

    telefonnummeret står ikke på ho eller…’

    nei er sikkerlig irritert på at jeg stolte på en butikk som hadde lagt ned.

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 201
    Replies: 19922
    Trone
    31. jul. 2011 kl. 19:40 #130722

    Det er skikkelig skikkelig synd dette har skjedd :( :(

    Håper du vinner saken!!

    Settings
    Topics: 99
    Replies: 2760
    Roger
    31. jul. 2011 kl. 21:00 #130727

    Huff! Det er kjedelig å bli behandlet slik, og å tilsynelatende iallefall – føle at en blir lurt.

    Det er sikkert ikke sånn at du går helt personlig konkurs pga. dette, men her er det jo prinsippet som gjelder.

    UTROLIG uprofesjonelt, og leit for oss å høre at det finnes sånne butikker også i den bransjen vi er i med tilbryllupet.no..

    Håper tv2 får fikset opp for deg! 😀

    LYKKE TIL 🙂

    Settings
    Topics: 33
    Replies: 1370
    Sweet Pink Kitty
    01. aug. 2011 kl. 00:41 #130737

    Utrolig kjipt, men flott at TV2 tar tak i saken! Lykke til!

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 27
    Replies: 50
    linzzy27
    02. aug. 2011 kl. 13:26 #130773

    siden vi skal betalte alt selv til bryllupet så er det mye penger å tape.

    tok kontakt i går da ho skrev at den skulle sendes 30 august. så skal gi dem frist til 12 september, ellers så går det videre.

    da har dem brukt 18 uker på kjolene…

    veit om fleire som har vært plaget med leveringen av divax.

    krysser fingrene for at jeg nå endelig får den.

    Settings
    Topics: 59
    Replies: 7239
    eriksson
    02. aug. 2011 kl. 17:43 #130778

    Håper virkelig dette ordner seg!!

    Settings
    Topics: 99
    Replies: 2760
    Roger
    02. aug. 2011 kl. 21:23 #130782

    Selvfølgelig at det er mye penger å tape! Var ikke sånn jeg mente det når jeg skrev at det er prinsippet som gjelder. Jeg håper igjen at det ordner seg, og hvis ikke håper jeg de får pryl av tv2!

    Settings
    Topics: 201
    Replies: 19922
    Trone
    02. aug. 2011 kl. 21:54 #130784

    Fikk du tak i de i går?

    Settings
    Topics: 27
    Replies: 50
    linzzy27
    03. aug. 2011 kl. 08:11 #130787

    fikk tak i eieren av divax i gr ja trone. de sa de skulle sende kjolen 30 august så jeg har gitt dem frist til 12 september. da har dem brukt 18 uker på ei bestilling dem skulle brule 6-8 uker på.

    Settings
    Topics: 201
    Replies: 19922
    Trone
    04. aug. 2011 kl. 00:38 #130808

    Det hjalp tydeligvis å true med TV2-hjelper deg da… jeg håper inderlig du får kjolen når de har sagt det nå!

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 2
    Replies: 42
    ingrid
    01. sep. 2011 kl. 05:48 #131625

    Hei,

    Hvordan gikk det med Brudekjolen? Har du hørt noe mer enda? Jeg vurderte selv å bestille fra Divax, men nå skjønner jo at de er konkurs, eller??

    Settings
    Topics: 16
    Replies: 229
    daria
    04. sep. 2011 kl. 09:41 #131717

    Jeg lurer også på hvordan det går. Håper det ordner seg!

    Settings
    Topics: 29
    Replies: 409
    azidi
    05. sep. 2011 kl. 18:07 #131741

    Divax holder ikke til på Jessheim lengre, siste jeg hørte var at de hadde flyttet til Lillestrøm. Og det er ikke første gang de driter seg ut med kjoler. En kollega av meg fikk kjolen sin 2 dager før bryllupet og da var den ikke engang slik den var bestilt!

    Settings
    Topics: 201
    Replies: 19922
    Trone
    05. sep. 2011 kl. 19:14 #131742

    Lurer på hvordan det går jeg! 😭

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 29
    Replies: 280
    gemini7
    16. sep. 2011 kl. 12:01 #131946

    Nysgjerrig, jeg… Hvordan gikk det med denne saken?? :-k

    Settings
    Topics: 27
    Replies: 50
    linzzy27
    17. sep. 2011 kl. 07:51 #131958

    er ingen framgang i saken min dessvære. fikk nu en mail om at det er feile mål. og det har divax brukt 5 månder på å finne ut. har nå bedt om få pengene tilbake, men ho sier det ikke går fordi ho har betalt skredderne. jeg har tatt kontakt med ho som var villig til å ta saken, men jeg har eller ikke hørt noe mer fra tv2 hjlper deg. har sendt en ny mail.

    forbrukerråde neste.

    anbealer ingen å bestille fra divax. synes at det virker veldig uproff. ho er grei og hyggelig helt til man betaler for kjolen.og da blir kontakten mye mindre….

    nei, det er et sant mareritt …

    Settings
    Topics: 2
    Replies: 42
    ingrid
    20. sep. 2011 kl. 08:01 #132045

    Dette høres ikke noe særlig ut. Synes virkelig synd på deg. Min venninne giftet seg i juni 2009 og hun bestilte en kina-kjole fra Divax. Den kom etter ca 10 uker og hun var strålende fornøyd. Skjønner nå at hun har hatt super flaks.. Fortalte henne din historie og hun kunne ikke forstå det var samme firma. Så ting forandrer seg visst fort.

    Takk for at du delte din historie. Nå skal hvertfall ikke jeg bestille kjole derfra.

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 27
    Replies: 50
    linzzy27
    21. sep. 2011 kl. 08:21 #132095

    ja i kveld skal tv2 ringe meg da…

    så før vi se hva som skjer.

    men det har blitt et sår i gleden dette.

    å planlegge bryllup skal jo være posetivt…

    men det har ikke blitt det siden ting ikke har blitt slik vi trodde,

    jeg betalte for kjolene den 12 mai ..og ennu er det ikke dukket opp noen kjoler.

    Settings
    Topics: 18
    Replies: 446
    netteoglars
    24. sep. 2011 kl. 13:59 #132149

    eller penger??? huff, føler med deg linzzy27!!!

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search