Dårlig behandling!
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Før Bryllupet / Dårlig behandling!
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Før Bryllupet / Dårlig behandling!
- Dette emnet har 26 svar, 11 deltakere, og ble sist oppdatert 15 years ago av
NinaN.
-
ForfatterInnlegg
-
Topics: 8Replies: 115
Hei!
Idag ringte min forlover til brudesalongen for å høre om hennes kjole som blir håndsydd har kommet, og samtidig hørte hun om min var ferdig.. Vi fikk lovnad om at kjolene skulle være klar for henting etter 3 måneder, nå er det gått 3 1/2 mnd…
Min forlover ringte i halv ti tiden. Hun spurte om det hun skulle og fikk den beskjed at det kunne hun ikke gi henne svar på grunnet at de ikke hadde åpnet butikken enda….hmmm…?? hvorfor da ta telefonen?? Men hun fikk da svar allikevel etter en stund med skjenn..Vi kunne da ikke regne med at kjolene skulle være ferdige enda, ettersom at det er 9 måneder til bryllupet skal stå!! Min forlover følte seg ledd av og gjort skikkelig narr av..Snakk om uhøflig dame!
Hadde hørt litt forskjellig om den brudesalongen, men når vi var der og prøvde og fant kjolene våre var de jo så trivelige!!
Dette var virkelig ikke det svaret vi hadde håpet på når vi ringte!! Ble skikkelig irritert når min forlover ringte meg og fortalte hvordan hun hadde blitt behandlet! [smilie=aiwebs_013.gif]
sint og frustrert [smilie=aiwebs_013.gif]
Topics: 55Replies: 4059Dette er jo elendig kundebehandlig rett og sett.
Vil bare si at en av grunnene til at dama var i butikken og tok telefonen,
kan være fordi at de er der en stund før butikken åpner (jeg forsvarer henne ikke, bare så det er sagt!).
Men ærlig talt når de er der før butikken åpner og tar telefonen alikavel,
så børr de kunne gi et orntlig svar uten og kjefte. Kjenner jeg blir frustrert på dine vegne jeg her altså 😈
Jeg har selv jobbet i butikk, var der ofte før butikken åpnet, jeg tok telefonen, men ga de som ringte, enten det var kunder eller andre kontakter alltid et orntlig svar.
Er dette noe som dere eventuelt kan klage på til eieren av butikken? (dersom du orker det da)
For sånn skal man ikke bli behandlet, det er hvertfall helt sikkert!!!
Topics: 55Replies: 4059OG uansett, så har dere blitt lovet noe, da skal det holdes!
Butikken kan ikke bruke som unskyldning at det er 9 måneder til dere trenger kjolene.
Kanskje et litt dumt spørsmål, men har du betalt for kjolene?
Jeg hadde krevd avslag her, siden det dere ble lovet ikke har blitt holdt!
Topics: 65Replies: 6972Frøken
annonseTopics: 8Replies: 115Skikkelig dårlig kundebehandling!
Hvis de ikke vil gi noen svar før de åpner butikken, så kan de f.eks la være å ta telefonen da..Min forlover ringte halv ti og butikken åpner ti!
Jeg skal ringe til de selv imorgen å høre hva som har skjedd, dette aksepterer jeg ikke. Som du sier vanilla81, vi har blitt lovet noe, og da skal de holde det. De er en anerkjent butikk i Norge, trenger ikke å oppføre seg slik fordi, ikke så veldig bra for de å få for mye klager heller kanskje..:p
Vi måtte betale et depositum, fikk velge selv hvor mye. Fikk veldig lyst til å la være å handle der!
[smilie=aiwebs_013.gif]
Topics: 55Replies: 4059Topics: 8Replies: 115«vanilla81» wrote: Krev å få avsalg i totalbeløpet, det hadde jeg gjort!
Butikken har her ikke holdt det løftet de ga dere,
ergo de må finne seg i å måtte gi kunden noe rabatt!
Mener jeg da.
JA, jeg skal ringe de i morgen, høre hva i all verden de holder på med! Dette går ikke!!
Vi ga de klar beskjed før vi kom dit at vi skulle bare prøve..Men de klarte å få et salg og da syns jeg at de kan være litt mer serviceinnstilt!! [smilie=aiwebs_008.gif]
Topics: 55Replies: 4059«NinaN» wrote:
vanilla81 wrote:Krev å få avsalg i totalbeløpet, det hadde jeg gjort!Butikken har her ikke holdt det løftet de ga dere,
ergo de må finne seg i å måtte gi kunden noe rabatt!
Mener jeg da.
JA, jeg skal ringe de i morgen, høre hva i all verden de holder på med! Dette går ikke!!
Vi ga de klar beskjed før vi kom dit at vi skulle bare prøve..Men de klarte å få et salg og da syns jeg at de kan være litt mer serviceinnstilt!! [smilie=aiwebs_008.gif]
Ikke gi deg, stå på!!!
Og husk det ordner seg alltid for snille jenter
Topics: 8Replies: 115Topics: 55Replies: 4059Bare hyggelig NinaN 🙂
Jeg blir bare så oppgitt og provosert når jeg hører om folk som blir behandlet elendig sånn som det her. Og av og til så blir jeg faktisk flau på vegne av bransjen, siden jeg jobber innen for salg,service og samferdsel…
Kunne aldri ha falt meg inn å behandle en kunde på denne måten!
Dette må du ikke gi deg på!
Frøken
annonseTopics: 16Replies: 278jeg må bare spørre om det er snakk om Agape i Oslo?
jeg ble veldig nervøs når jeg gikk og ventet på at kjolen skulle bli ferdig, fant nemlig ut etter at jeg bestilte at de har drevet praktisk talt på kreditors regning de siste tre årene, og er på vippen av konkurs. Hørte om flere som ikke hadde fått kjolene de hadde bestilt og betalt for.
Jeg kjøpte kjole 11 måneder før, og selv om bestillingen da ikke får førsteprioritert, skal det likevel ikke ta lengre tid enn det som er leveringstiden deres. Så hvis de fortsetter å utsette det/ikke gir klart svar, hadde jeg blitt ganske nervøs, og vurdert å heve kjøpet i god nok til til at jeg hadde rukket å finne meg en ny kjole et annet sted!
(det skal sies at noen av jentene som jobber på agape er hyggelige, og vi har gått tilbake i ettertid og kjøpt forloverkjoler der. men BARE kjoler som hang i riktig størrelse i butikken, så vi slapp risikoen ved å bestille…)
Topics: 70Replies: 941«NinaN» wrote: Hun spurte om det hun skulle og fikk den beskjed at det kunne hun ikke gi henne svar på grunnet at de ikke hadde åpnet butikken enda….
Haha, det er det teiteste jeg har hørt. Så straks butikken åpner, så vips! kan de gi et svar da, liksom…. [smilie=aiwebs_017.gif] Haha….
uansett, kjip og slett behandling dere fikk! Ville ha forlangt avslag ja.
Topics: 8Replies: 115«Ingerms» wrote: jeg må bare spørre om det er snakk om Agape i Oslo?
jeg ble veldig nervøs når jeg gikk og ventet på at kjolen skulle bli ferdig, fant nemlig ut etter at jeg bestilte at de har drevet praktisk talt på kreditors regning de siste tre årene, og er på vippen av konkurs. Hørte om flere som ikke hadde fått kjolene de hadde bestilt og betalt for.
Jeg kjøpte kjole 11 måneder før, og selv om bestillingen da ikke får førsteprioritert, skal det likevel ikke ta lengre tid enn det som er leveringstiden deres. Så hvis de fortsetter å utsette det/ikke gir klart svar, hadde jeg blitt ganske nervøs, og vurdert å heve kjøpet i god nok til til at jeg hadde rukket å finne meg en ny kjole et annet sted!
(det skal sies at noen av jentene som jobber på agape er hyggelige, og vi har gått tilbake i ettertid og kjøpt forloverkjoler der. men BARE kjoler som hang i riktig størrelse i butikken, så vi slapp risikoen ved å bestille…)
Hei!
Det er Agape ja, men i Trondheim! Snakk om dårlig service!!
Helt enig med deg i at det skalikke ta noe lengre tid for oss som kjøper litt tidligere..finner man drømmekjolen sp finner man drømmekjolen!!
Jeg ringte de nå på mandag og hørte hva i all verden det var slags kundeservice de gir! DA rodde de som bare det og sa at det var mye frustrasjon p.g.a vulkanutbruddet på Island. Men kjære vene sa jeg da, det må da gå an å være hyggelig når folk ringer og bare lurer på noe! Damen i andre enden tror jeg ble litt paff og sur, før hun sa hadet og la på så klarte hun å få ut av seg at hun måtte ta seg av de viktige kundene som var i butikken!!
Topics: 8Replies: 115«silkepels» wrote:
NinaN wrote:Hun spurte om det hun skulle og fikk den beskjed at det kunne hun ikke gi henne svar på grunnet at de ikke hadde åpnet butikken enda….Haha, det er det teiteste jeg har hørt. Så straks butikken åpner, så vips! kan de gi et svar da, liksom…. [smilie=aiwebs_017.gif] Haha….
uansett, kjip og slett behandling dere fikk! Ville ha forlangt avslag ja.
Ja, her snakker vi teit silkepels!
Syns nok at de kan gi forloveren min avslag ihvertfall, var hun som fikk den verste behandlingen..
Men men, jeg har det ikke travelt, men av prinsipp så skal vi kjolene når vi har blitt lovt at de skal komme!
Tror nok ikke det blir handlet brudepikekjoler der hvertfall! :skrekk:
Topics: 55Replies: 4059Topics: 16Replies: 278De må kunne gi dere en gyldig grunn på hvorfor kjolene er forsinket. For alt de vet, kunne det jo hende at dere skulle flytte/reise utenlands i tiden før bryllupet, og derfor var avhengig av at kjolene kom når de var lovet?!
Ser at de ikke har levert årsregnskapet for 2009 ennå, men 2008 var det første året de gikk i pluss økonomisk…
Får håpe de fortsatt har hodet over vannet, og kan starte å fokusere på kundeservice snart, da…
Men hadde jeg vært deg, hadde jeg enten ringt og krevd å få snakket med daglig leder, evnt troppet opp i butikken, og forklart at når de ikke kan gi noen god grunn til forsinkelsen, krever du å få en ny forventet ankomstdato, samt prisavslag på grunn av avtalebruddet. Man har faktisk betalt for noe butikken ikke har klart å levere slik de selv lovte – skjer dette i andre bransjer kan man faktisk med god grunn kreve avslag.
Jeg ringte selv til Agape for å enten kreve prisavslag eller heve kjøpet da de endret ankomstdato for andre gang – men heldigvis(!) kunne de da melde at kjolen hadde kommet.. Jeg kjappet meg og hentet den, priset meg lykkelig over at den ikke trengte noen endringer, og løp ut derfra…hehe;)
Topics: 8Replies: 115Hun var helt forferdelig den dama jeg snakka med..dette skal hovedkontoret få høre om! Kanskje de gir litt bedre service.. Rart om de ikke har fått flere klager derifra egentlig.
Vil helst ikke heve kjøpet, da min forlover virkelig har funnet en nydelig kjole..🙂
Skal nok få orden på den dama, nesten så jeg gruer meg til å være med å hente kjolen..
:skrekk:
Frøken
annonseTopics: 8Replies: 7907. mai. 2010 kl. 13:11 #93621svarer kanskje litt sent på denne, men agape oslo er ikke noe bedre…. jeg bestilte kjolen i oktober i fjor og sa jeg ikke trengte den før i juni. BIG mistake… i tillegg bestilte jeg en ballkjole (i ivory) og da skulle det ta 3 måneder. jeg ringte i januar og lurte på hvor den ble av. de sa den var rett rundt hjørnet, men det stemte ikke. i februar ringte jeg igjen og fikk snakke med daglig leder. hun måtte ringe hovedkontoret i stavanger for å finne ut av det. det viste seg at da de hadde fått kjolen i januar så hadde de funnet en rift i stoffet, så den måtte lages på nytt…. det var tydeligvis litt vanskelig å si i fra om til meg. jeg fikk kjolen forrige måned, men den må sys inn og majorstua systudio som de anbefaler skal ha omtrent like mye som kjolen kostet og andre systudioer vil ikke påta seg alterering da agapekjole visstnok er et kjempeproblem…. så da står jeg her med en kjole som ikke sitter på 100%…. De nektet meg avslag i prisen også siden de leverte kjolen til meg i god tid. Hold dere langt unna Agape, jeg sitter igjen med en ekkel bismak i munnen og lurer nesten på om jeg skal kjøpe en ny kjole [smilie=aiwebs_003.gif]
Topics: 16Replies: 278Topics: 44Replies: 1077«utenlandsbryllup» wrote: jeg fikk kjolen forrige måned, men den må sys inn og majorstua systudio som de anbefaler skal ha omtrent like mye som kjolen kostet og andre systudioer vil ikke påta seg alterering da agapekjole visstnok er et kjempeproblem…. så da står jeg her med en kjole som ikke sitter på 100%…. De nektet meg avslag i prisen også siden de leverte kjolen til meg i god tid. Hold dere langt unna Agape, jeg sitter igjen med en ekkel bismak i munnen og lurer nesten på om jeg skal kjøpe en ny kjole [smilie=aiwebs_003.gif]
Ring min skredder i Oslo, hun er kjempedyktig 😉
http://www.bryllupsguiden.no/oslo/image … t_stor.pdf
-
ForfatterInnlegg
- You must be logged in to reply to this topic.