Dårlig service for leverandører til bryllup
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / Dårlig service for leverandører til bryllup
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / Dårlig service for leverandører til bryllup
- Dette emnet har 7 svar, 7 deltakere, og ble sist oppdatert 13 years ago av
lenechristine.
-
ForfatterInnlegg
-
Topics: 35Replies: 18519. feb. 2012 kl. 11:53 #8732
Huff, nå gir jeg snart opp noen av disse leverandørene til bryllupet. Det er så mange som ikke har god kundeservice.
Vi var f.eks innom Christiania Glasmagasin på Sandvika Storsenter for nesten 1 mnd siden for å sette opp bryllupsliste. Ok, fikk hjelp av en mindre interessert ekstrahjelp (ungdom) som satte opp listen og skulle registrere denne. Nå har det gått nesten 1 mnd og vi har fortsatt ikke fått noe informasjon om at listen er registrert. Det synes jeg er alt for dårlig. Til sammenligning var vi på Tilbords samme dag, og fikk utrolig god hjelp av daglig leder (tror jeg det var). Vi fikk til og med en god klem (!) når vi dro, og listen ble registrert etter helgen vi var der. Vi har til og med fått telefonoppfølging av de på butikken. Det er jo helt fantastisk! Slike ting gjør at jeg ikke gidder å bruke de som gir dårlig service.
Et annet eksempel er blomsterbutikker som ikke klarer å gi priseksempler på spesifikke brudebuketter og som ikke svarer på mail på 2 uker, selv om man er blitt lovet tilbakemelding i løpet av få dager. Til og med min frisør bruker 1 måned på å svare på et enkelt spørsmål om åpningstider i påskeuken. Hadde jeg hatt andre alternativer til frisør ville jeg byttet på dagen, men det har jeg ikke så jeg må vel bare godta det, de er hvertfall hyggelige og oppmerksomme når man er der i salongen 🙂
Vi har også slitt med å finne styrkere til bryllupet, og har sendt mail, sms og ringt til 3 ulike fiolinister. 1 har svart og sagt at hun gir tilbakemelding i løpet av 2 dager, men det var 3 uker siden, og har fortsatt ikke hørt noe. Lurer på om fiolinister i Trondheim ikke har lyst til å jobbe?
Huff, dette var et lite utbrudd, jeg blir bare så irritert når man aldri får svar eller møter dårlig service i butikker man kanskje kommer til å bruke flere tusen kroner. Det frister så lite å legge igjen penger hvis man ikke opplever god service synes jeg.
Da får jeg bare starte letingen etter nye leverandører gitt.. 👿
Topics: 59Replies: 7239Dette kjenner jeg meg så altfor godt igjen i, dessverre…. :usikker:
Spesielt det der med bryllupslista og ikke minst det der med pris på brudebukett!! Herlighet, så vanskelig det skulle være ](*,) ](*,)
Jeg har blitt sånn at jeg gjerne betaler litt ekstra for å få god service! Det er alfaomega!! Spesielt på en sånn dag….orket ikke tanken på at ting skulle gå i vasken/bli vanskelig på selve dagen! :whops:
Håper du finner gode leverandører! De fins altså, men hender man må lete litt 😉
Topics: 201Replies: 19922Topics: 8Replies: 242Frøken
annonseTopics: 55Replies: 4059«Trone» wrote: Noen burde rett og slett ikke vært i serviceyrket!!!! ](*,) ](*,)
Så enig som det går ann å bli!
Vi hadde ikke så store problemer da vi skulle sette opp de listene, fikke god hjelp i butikk.
Skjønt fikk litt inntrykk av at den ene plassen synest vi ikke satte opp nok på lista,
men hva er vitsen med å sette opp noe man ikke ønsker seg eller trenger??
Ser at flere ikke kan få no ca pris på brudebukett, stusser litt når jeg ser det altså. Tenker hvor seriøs forhandleren er jeg da rett og slett. Da vi bestillte brudebukett og alle de andre blomsterene fikk vi en ca pris som viste seg at den stemte.
Samme gjaldt andre ting vi ville vite ca pris på, så sånn sett var vi heldige.
Lykke til videre håper at du kan finne noen som kan yte den servicen de faktisk er satt til å gjøre!
Topics: 33Replies: 137020. feb. 2012 kl. 07:07 #144046Dette går vel mest på butikken og ikke kjedene i seg selv. Da jeg jobbet på Christiania GlasMagasin registrerte vi listene med en gang, men selvsagt kan man være uheldig, som i så mange andre sammenhenger.
Opplevde i grunn bare god service da jeg planla bryllupet. Var vel kanskje noen som var treige til å svare, men ikke så mye at jeg hadde grunn til å bli misfornøyd.
Topics: 35Replies: 18520. feb. 2012 kl. 08:01 #144057Åh, det er så irriterende! Jeg er også av den oppfatningen av at jeg ønsker å bruke litt ekstra penger for å få god service og i tillegg være sikker på at man får den varen jeg kjøper. Da vi så etter fotograf fant vi en som hadde fantastisk fine bilder, men han var freelance (tilhørte ikke noe større firma) og svarte så og si aldri på mail. Derfor ble det sånn at vi droppet han selv om han både var billigere og kanskje mer nyskapende enn den fotografen vi har valgt nå. Men nå er vi hvertfall sikker på at det dukker opp en fotograf!
Ja, det er virkelig noen som ikke burde jobbet i servicebransjen altså. [-X
Topics: 13Replies: 22220. feb. 2012 kl. 15:34 #144075Det er utrolig dårlig av de. Som noen andre skrevet tidligere her, noen skulle absolutt ikke vært i serviceyrket
-
ForfatterInnlegg
- You must be logged in to reply to this topic.