Fått feil slør fra DinoDirect
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt av brudekjoler, andre antrekk og tilbehør / Fått feil slør fra DinoDirect
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt av brudekjoler, andre antrekk og tilbehør / Fått feil slør fra DinoDirect
- Dette emnet har 11 svar, 6 deltakere, og ble sist oppdatert 13 years ago av
ponnihest.
-
ForfatterInnlegg
-
Topics: 14Replies: 187
Jeg bestilte egentlig dette
http://www.dinodirect.com/wedding-veils … ridal.html
Men jeg har fått dette
http://www.dinodirect.com/wedding-veils … le-3m.html
Er litt usikker på om det jeg har fått passer til Kjolen min eller om jeg skal sende det i retur, som da koster mer enn sløret………….
Hva ville du ha gjort??????
Topics: 37Replies: 1173Jeg hadde nok ringt og vært bridzilla….. 😂 Jeg ville absolutt hatt «mitt» slør til bryllupet, og ikke søren om noen skulle få tukle til det! Ikke hadde jeg ville betalt noe for å sende det tilbake heller. Det er de som har flausa ut, skal ikke belaste din konto det altså! I såfal hadde jeg nok sendt det tilbake og gitt blanke i å få det skikkelige tilsendt. Det er mange som selger slør, og du har ennå god tid.
Men nå er jeg en smule dramatisk og «det er en prinsippsak» av meg da…. 😂 😂
Topics: 201Replies: 19922«sweet91» wrote: Jeg hadde nok ringt og vært bridzilla….. 😂 Jeg ville absolutt hatt «mitt» slør til bryllupet, og ikke søren om noen skulle få tukle til det! Ikke hadde jeg ville betalt noe for å sende det tilbake heller. Det er de som har flausa ut, skal ikke belaste din konto det altså! I såfal hadde jeg nok sendt det tilbake og gitt blanke i å få det skikkelige tilsendt. Det er mange som selger slør, og du har ennå god tid.
Men nå er jeg en smule dramatisk og «det er en prinsippsak» av meg da…. 😂 😂
Enig så enig!! Jeg forventer å få det jeg betaler for, uansett høy eller lav pris.
Har butikken tulla på leggen, så får de fikse opp!
Topics: 14Replies: 187Frøken
annonseTopics: 29Replies: 951Topics: 37Replies: 1173«elisa» wrote: er vel egentlig enig med dere………..Liker den jeg hadde bestilt bedre. Bare jeg som hater og «klage».
Det fulgte ikke med noe retur skjema. hmmmm får vel kontakte dinodirect.
takk for svar
Sjønner den og… Min kjære er nok mer som deg her.. Jeg er litt som min far. Han er veldig flink å si ifra om han er uenig med noe. Hehe. Jeg er generelt dårlig på det egentlig, men når det kommer til noe jeg har betalt for, så er det ikke noe tull. I hvertfal ikke når det er så viktig som sløret til kjolen min!
En annen ting bare… Har du forhåndsbetalt eller ikke?
Topics: 14Replies: 187Topics: 37Replies: 1173Topics: 6Replies: 33Topics: 37Replies: 182Frøken
annonseTopics: 201Replies: 19922Det spiller jo ikke noe rolle egentlig om det hun har fått passer bedre eller ei.
Hun som kunde har kjøpt og betalt en vare og da kan ikke butikken sende feil vare. Så enkelt er det faktisk.
Men godt du fikk ordnet et nytt i alle fall, så håper jeg den andre saken ordner seg 🙂
Topics: 37Replies: 182«Trone» wrote: Det spiller jo ikke noe rolle egentlig om det hun har fått passer bedre eller ei.
Hun som kunde har kjøpt og betalt en vare og da kan ikke butikken sende feil vare. Så enkelt er det faktisk.
Men godt du fikk ordnet et nytt i alle fall, så håper jeg den andre saken ordner seg 🙂
Er litt usikker på om det jeg har fått passer til Kjolen min eller om jeg skal sende det i retur, som da koster mer enn sløret………….
svarte ut fra dette jeg…
-
ForfatterInnlegg
- You must be logged in to reply to this topic.