Flytte vielsen?
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Flytte vielsen?
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Flytte vielsen?
- Dette emnet har 8 svar, 6 deltakere, og ble sist oppdatert 13 years ago av
Trone.
-
ForfatterInnlegg
-
Topics: 35Replies: 18521. mar. 2012 kl. 20:48 #8957
Dilemma, dilemma… Vi fikk tlf fra Nidarosdomen i dag, og paret som har «timen» før oss har avbestilt, sånn at vi har mulighet til å flytte vielsen vår fra 16.30 til 14.30. Det er jo veldig fristende, da vi vil få bedre tid til fotografering pluss at middagen vil starte tidligere.
Det som er synd er at vi allerede har levert ut alle invitasjonene, og i tillegg lagde vi de skikkelig gjennomført og klassisk i hvite esker og med silkebånd og alt det der som hører til… Føler det blir dumt å bryte den linjen vi har lagt opp til. En slik endring må i såfall komme skriftlig til gjestene, noe som blir dyrt da vi må lage et nytt infokort om tid og sted, i tillegg til porto til over 100 gjester. Har ikke lyst til å meddele slike ting på facebook/blogg heller, det er jo ikke alle som ser der heller, pluss at for noen distre venner kan det fort gå i glemmeboka 😉
Har dere tips til meg? Hva kan jeg evt. skrive i nye infokort uten å gjenta alt som står i invitasjonen, og hvordan kan det formuleres?
Vi må bestemme oss i løpet av morgendagen om vi vil flytte vielsen eller ikke… Har veldig lyst, men føler at det blir litt mye «frem og tilbake» for gjestene..
Topics: 51Replies: 263Topics: 55Replies: 4059Topics: 35Replies: 18521. mar. 2012 kl. 21:23 #146338Jeg heller mest mot å flytte den… 😂 har sjekket med alle vi har booket som fotograf, frisør, fiolinist etc, og det passer for alle å flytte to timer frem. Men hvordan kan jeg formulere det på best mulig måte til gjestene? Noen tips?
Frøken
annonseTopics: 55Replies: 4059«siljeogthomas» wrote: Jeg heller mest mot å flytte den… 😂 har sjekket med alle vi har booket som fotograf, frisør, fiolinist etc, og det passer for alle å flytte to timer frem. Men hvordan kan jeg formulere det på best mulig måte til gjestene? Noen tips?
Er dårlig på formulering akkurat nå, lange dager på kurs ect…
men hva om du har med noe som
vielsen har blitt flyttet frem til kl 14:30
eller siden vielsen nå er tidlgere så får vi mer tid med våre flotte / kjære gjester på vår store dag…. :-k
Bryllupsdagen er en dag som går alt for fort, så heller du mot å flytte frem vielsen
så kjør på nå 😃
Topics: 14Replies: 187Topics: 59Replies: 7239«vanilla81» wrote:
siljeogthomas wrote:Jeg heller mest mot å flytte den… 😂 har sjekket med alle vi har booket som fotograf, frisør, fiolinist etc, og det passer for alle å flytte to timer frem. Men hvordan kan jeg formulere det på best mulig måte til gjestene? Noen tips?Er dårlig på formulering akkurat nå, lange dager på kurs ect…
men hva om du har med noe som
vielsen har blitt flyttet frem til kl 14:30
eller siden vielsen nå er tidlgere så får vi mer tid med våre flotte / kjære gjester på vår store dag…. :-k
Bryllupsdagen er en dag som går alt for fort, så heller du mot å flytte frem vielsen
så kjør på nå 😃
Amen!! 😃
Topics: 35Replies: 18522. mar. 2012 kl. 21:00 #146404Da er det bestemt 🙂 Tidspunktet er flyttet fra 16.30 til 14.30. Nå må vi bare informere alle gjestene 🙂 Har alt kjøpt inn papir og scrappe-ting, så nå satser vi på å lage noe fint og hjemmelagd som vi kan sende ut. Tror det blir veldig bra altså! Kjenner jeg er lettet da jeg var ganske bekymret for at det ble stress med fotografering og en sen middag, men nå løste alt seg 😂
Tror jeg stjeler den teksten du har skrevet Elisa, passet bra den! Gleder meg så syyyykt nå altså! 😂
-
ForfatterInnlegg
- You must be logged in to reply to this topic.