Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Folder/bok om bryllupsgjestene?

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / Folder/bok om bryllupsgjestene?

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / Folder/bok om bryllupsgjestene?

  • Dette emnet har 11 svar, 3 deltakere, og ble sist oppdatert 12 years ago av Gjest_M01.
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 36
    Replies: 684
    Pfefferkorn
    02. sep. 2012 kl. 18:31 #10014

    Jeg har vært i flere bryllup og i noen har brudeparet lagd enten en folder som alle middagsgjestene får på tallerkenen eller en bok som ligger lett tilgjengelig på et bord i festlokalet hvor alle kan lese litt og se bilde av hver enkelt gjest.

    Synes selv at dette har vært en skikkelig ice breaker og vurderer om ikke jeg skal gjøre dette selv også… Dog en bok med absolutt alle gjestene som kommer både til middag og kun kaffe/kaker.

    Husker at i flere av bryllupene jeg har vært i hvor det har vært slike ting, så har kommentarer om venner vært ganske på kanten. Ihvertfall kommentarene om meg 😳 (såklart bare gøy)

    Men hva synes dere man skal skrive i en slik bok? Og er det noe dere selv ville ha gjort? Vi kan bli opptil 150 stykker, så hadde vært greit å slippe å måtte forklare til hver og en om hvem den ene eller andre er for oss osv….

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 59
    Replies: 637
    troya
    02. sep. 2012 kl. 19:10 #158790

    Vi skal ha et fesrprogram den vi presenterer menyen. Har noen sanger og så et bordkart. Videre vil vi skrive litt om hvem er hvem. Type.

    Navn, Brudens mor

    Navn, Brudens far

    Navn, brudens forlover og søster

    Settings
    Topics: 36
    Replies: 684
    Pfefferkorn
    02. sep. 2012 kl. 19:11 #158792

    Det var jo en fin måte å gjøre det på Troya! Takk for tipset 😁

    Settings
    Topics: 59
    Replies: 637
    troya
    02. sep. 2012 kl. 19:19 #158794

    «Pfefferkorn» wrote: Det var jo en fin måte å gjøre det på Troya! Takk for tipset 😁

    Off mangen skrivefeil der ja, men men dere skjønner sikkert hva jeg mente. Jeg har laget festprogrammene og har dem i samme stil og kirkeprogrammene.

    Glemte å nevne at jeg skal ha nr på bordene (vi har 8 mans bord). og i heftet skal jeg da skrive på bord 1 osv med navnene der etter

    Bord 1

    navn…

    navn…

    bord 2

    navn…

    …

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 36
    Replies: 684
    Pfefferkorn
    02. sep. 2012 kl. 19:30 #158799

    Det var jo en ekstra fin ting å ha med seg. Da vil jo praten flyte litt lettere på hvert enkelt bord også 🙂

    Settings
    Topics: 64
    Replies: 1674
    Gjest_M01
    02. sep. 2012 kl. 19:39 #158802

    «troya» wrote:

    Pfefferkorn wrote:
    Det var jo en fin måte å gjøre det på Troya! Takk for tipset 😁

    Off mangen skrivefeil der ja, men men dere skjønner sikkert hva jeg mente. Jeg har laget festprogrammene og har dem i samme stil og kirkeprogrammene.

    Glemte å nevne at jeg skal ha nr på bordene (vi har 8 mans bord). og i heftet skal jeg da skrive på bord 1 osv med navnene der etter

    Bord 1

    navn…

    navn…

    bord 2

    navn…

    …

    Vi (les; Jeg) har vært inne på tanken om at toastmaster skal ha en muntlig presentasjon av alle som kommer. Men jeg ser at det kan bli langtekkelig…. Så dele de opp i bord og gjøre det skriftlig sammen med programmet hørtes ut som en bedre ide. 🙂

    Settings
    Topics: 64
    Replies: 1674
    Gjest_M01
    02. sep. 2012 kl. 19:42 #158804

    Eller kanskje vi skulle tatt en kort og festlig presentasjon av bordet (runde 8.manns bord) iforbindelse med quizen.

    Hmm.. godt det er en stund til ennå.

    Settings
    Topics: 59
    Replies: 637
    troya
    02. sep. 2012 kl. 19:45 #158805

    Har hatt denne tanken hele tiden. Men var i et bryllup i sommer der de hadde gjort det samme. Og det var kjempe suksess. De hadde E bord. Men det funket for det. De hadde tegnet en skisse av bordet og skravet inn alle navnene og så delte de langbordet inn i nr. Hovedbordet der brudeparet satt var bord nr 2 og så fik hver arm ut fra hovedbordet et nr og. Så var kjempe lett å se hva som hva hvilket bord og hvem var hvem.

    Så alle gestene våre får en litt tykk «bok» på fatet eller ved siden av fatet. 😀

    Settings
    Topics: 59
    Replies: 637
    troya
    02. sep. 2012 kl. 19:51 #158806

    Har hatt denne tanken hele tiden. Men var i et bryllup i sommer der de hadde gjort det samme. Og det var kjempe suksess. De hadde E bord. Men det funket for det. De hadde tegnet en skisse av bordet og skravet inn alle navnene og så delte de langbordet inn i nr. Hovedbordet der brudeparet satt var bord nr 2 og så fik hver arm ut fra hovedbordet et nr og. Så var kjempe lett å se hva som hva hvilket bord og hvem var hvem.

    Så alle gestene våre får en litt tykk «bok» på fatet eller ved siden av fatet. 😀

    Vi kommer ikke til å ha quiz. Selv om jeg har vært inne på tanken når vi er på foto oppdrag så er det en kjempe isbryter. Mannen har lagt ned veto på den tanken

    Settings
    Topics: 64
    Replies: 1674
    Gjest_M01
    02. sep. 2012 kl. 19:55 #158808

    Vi er en haug med quizere både vi som vertskap og veldig mange av gjestene, dessuten mener jeg det passer bra når vi uansett er 8.stk på hvert bord. Men vet det er mange som synes det er en helt forferdelig ide å ha i en bryllupsammenheng.

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 59
    Replies: 637
    troya
    02. sep. 2012 kl. 20:03 #158809

    «Martine» wrote: Vi er en haug med quizere både vi som vertskap og veldig mange av gjestene, dessuten mener jeg det passer bra når vi uansett er 8.stk på hvert bord. Men vet det er mange som synes det er en helt forferdelig ide å ha i en bryllupsammenheng.

    Vi har vært sammen nå i nesten 4 år og første gangen familiene møtes blir i bryllupet. De bor veldig langt vekke fra en annen, altså 8 timer kjøreing i mellom familien min til hans familie. Vi bor midt i mellom.

    Jeg syns at det hadde vært en fabelaktig ide med quiz, men mannen mente at det kunne bli feil for gjestene. Ikke mye til quiz folk i familien hans vist.

    Tenk hvor gøy de faktisk kunne fått det i den tiden de må vente på oss mens vi fotografere oss.

    Så skjønner godt at du vil ha quiz 😀

    Men dessverre er det ikke bare mitt bryllup, og det er ikke mye han har lagt seg oppi. Så da får jeg bare gi meg på det punktet.

    Settings
    Topics: 64
    Replies: 1674
    Gjest_M01
    02. sep. 2012 kl. 20:09 #158810

    Samme som hos Oss det – vestlandet møter østlandet på en liten gård på grensen til sørlandet…

    Derfor vårt bryllup blir lagt opp som det blir, uformelt og alkohol sikrer at folk snakker sammen og blir kjent.

    Jeg troir at dette heftet ditt vil gjøre nytten. 🙂

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search