Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Vi pusser opp! Takk for tålmodigheten 🥰 – Juli 2025

Gaveåpnere/ansvarlige

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Gaveåpnere/ansvarlige

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Gaveåpnere/ansvarlige

  • Dette emnet har 26 svar, 15 deltakere, og ble sist oppdatert 15 years ago av MrsBtobe.
Viser 7 innlegg - 21 til 27 (av totalt 27)
← 1 2
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 14
    Replies: 112
    Mayen
    31. mar. 2010 kl. 16:10 #86373

    Virker som dere har tenkt i gjennom dette :p

    Vi tenkte bare be den andre halvparten av forloverne, eller søskene våre til å gjøre det mens vi er hos fotografen…

    Og skrive på gaven hvem det var fra, og på kortet…

    Og så skriver folk i gjesteboken…

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 22
    Replies: 416
    addi
    31. mar. 2010 kl. 19:16 #86419

    vi gjorde det selv etter middagen. Da var liksom en naturlig pause, flere gjester som gikk ut for å ta seg en røyk. Så hadde vi hjelp av forlovere. Mitt manns forlover hold orden på bordet og ryddet embasasje og gavepapir og min forlover skrev listen

    Settings
    Topics: 68
    Replies: 759
    Siljeogkjetil
    01. apr. 2010 kl. 11:26 #86456

    Jeg hadde ansvar for gavene i venninna mi sitt bryllup sammen med enn annen vennine og det gikk vedlig greit. Fikk hjelp av mennene våre da til å pakke bort papir 😉 En som skrev og en som pakket opp.

    Hadde kjøpt inn små rundte merker som ble numerert som ble festet på kort , gave og samme nr i boka.

    Men det kommer jo ann på hvor mange gjester som kommer, på antall gaveåpnere. Dette bryllupet var det ca 60.

    Settings
    Topics: 40
    Replies: 204
    Godjenta84
    03. apr. 2010 kl. 20:36 #86776

    Her skal min mor (brudens mor) ta seg av å ta i mot og åpne gaver.Har kjøpt bok og lapper for loggføring slik at vi kan henvise til gaven når vi sender takkekort til folk etter bryllupet 🙂

    Hun pakker forøvrig ned gavene etter hvert og tar de med ut i bilen sin slik at ingenting blir stjålet eller borte på annet vis, siden festen vår skal være på Peppes Pizza (ingen familiefest her, bare de nærmeste vennene, og da ganske uhøytidlig i forhold til en del andre bryllup).

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 64
    Replies: 1419
    Sommerbrud2010
    05. apr. 2010 kl. 15:38 #87083

    Vi skal også bruke lapper med nr. for å merke gaver og kort. Jeg har spurt 3 venninner om de kan gjøre det mens vi er hos fotografen og det ville de 🙂 Hun ene har med følge så får vel kanskje hjelp av han også! Veldig greit å ha det på plass i forkant i alle fall, vil nok bli en del rot om en skal ta det der og da..

    Settings
    Topics: 196
    Replies: 1507
    LilleLavendel
    05. apr. 2010 kl. 15:42 #87085

    Jeg tenkte å spørre noen av sambos søskenbarn, de har hatt oppgaven i flere bryllup vi har vært i og er drevne 😉 hehe…

    Tenker meg en bok og klistrelapper.. slik at de skriver nednr, hvem og hva, og setter samtidig nummerlapp på selve gaven og kanskje også tilhørende kort.. Det ser ut til å ha fungert veldig bra der vi har vært tidligre!

    Dette har de gjort mellom vielsen og mottakelsen 🙂

    Settings
    Topics: 11
    Replies: 560
    MrsBtobe
    05. apr. 2010 kl. 16:31 #87095

    «Stavangerpar» wrote:

    gledesei wrote:
    MrsBtobe wrote:
    Jeg skal skrive ned alle navnene på gjestene i en bok på forhånd sammen med et nr, så skal vi høre om ikke min samboers søstre + kjæresten til hans bror vi skrive ned hva vi får av hver enkelt + sette et klistremerke med riktig nr på hver pakke.

    Tror det blir greiest sånn.

    Det jeg tenkte umiddelbart da jeg leste dette er at det kommer til å bli forvirrende dersom noen går sammen og spleiser på gave, og så er det jo umulig å vite hva man får av folk som ikke er invitert.

    Denne må jeg si meg enig i, ofte folk går sammen og kjøper noe og da kan det jo fort blir vanskelig for de som skal skrive ned hvem som har gitt hva.

    Neida, tenker det går så fint så 🙂 Da er det jo bare å skrive opp gaven på en av personene (tante Kari for eks) og så skrive «spleiset med tante Kari» på de andre eller?

    Jeg har selv vært gaveåpner i bryllup og vi brukte utrolig mye tid på å skrive ned alle navn + gave, jeg tenker derfor at jo mer jeg kan gjøre på forhånd for å enkle jobben deres jo bedre.

    Og om vi får gaver fra noen som ikke er invitert i selve bryllupet så kan de jo bare føre på det til slutt.

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
Viser 7 innlegg - 21 til 27 (av totalt 27)
← 1 2
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search