Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Vi pusser opp! Takk for tålmodigheten 🥰 – Juli 2025

Grrrrr…!!! (langt)

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Ringer, smykker, hår og sminke / Grrrrr…!!! (langt)

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Ringer, smykker, hår og sminke / Grrrrr…!!! (langt)

  • Dette emnet har 35 svar, 20 deltakere, og ble sist oppdatert 15 years ago av eriksson.
Viser 20 innlegg - 1 til 20 (av totalt 36)
1 2 →
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 59
    Replies: 7239
    eriksson
    12. mai. 2010 kl. 17:13 #4595

    Åååhhhh!!! Bare heng på, jenter…nå er jeg fantastisk irritert!!! 👿 👿 👿

    Vi bestilte ringer fra JUVELEN 👿 👿 👿 i februar, sant.. Kjempe fornøyd!! Vi står lenge og diskuterer graveringen…og blir tilslutt enig, det skal stå: «Din krølle, Håvard-12.juni 2010» i min og mitt navn i hans…og skriften skal være løkkeskrift, tenkte vi.. «Hm», sier hun bak disken…

    Hun: «Løkkeskrift er ikke den mest tydelige skriften, velg heller Standard skrift, dere»

    Vi: » Tusen takk for tips, da går vi får det!!»

    Et par uker går…og vi får beskjed om å hente ringene… Vi kommer dit, og oppdager at graveringen ikke er i standard skrift, men i løkkeskrift… Men i alle dager, tenker vi, vi bestilte jo ikke dette her-også er det ikke mulig å se hva som står!

    Vi klager selvfølgelig…dette er jo ikke det vi bestilte… Vi sender de tilbake, vi vil ha standardskrift…

    Et par uker til går… Ringene kommer… «Nei, det var jo ikke plass til standardskrift, så vær så god»

    Hm, tenkte vi…. Kunne de ikke ha tatt en telefon til oss og si nettopp dette, sånn at vi kunne ha fortalt dem at de skulle ha kuttet ned på det som skulle stå, men nei da… De setter i gang med å gravere. Og de mener at dette er vår feil… Etter MYE frem og tilbake så kommer de frem til at «Ja, vi burde ha gitt dere beskjed» Vi sender inn ringene på nytt… og korter ned som anbefalt, nå skal det stå: «Din Håvard, 12.06.10»

    Så skal Håvard hente ringene igjen i dag….og tror ikke dere at de kom tilbake med LØKKESKRIFT?!! ](*,) ](*,)

    Vi klager IGJEN!! Og Håvard fikk akkurat nå en telefon fra sjefen hvor hun skriker i telefonen (jeg sitter 3 meter unna og hører alt av hva hun sier!) om hvor dritt lei hun er av oss og ikke minst at den første gangen vi fikk ringene så inneholdt de standard skrift og ikke løkkeskrift…

    Ergo hun driter seg loddrett ut!! ](*,) ](*,)

    ALDRI vært borti dårligere kundeservice!! 👿 👿 👿

    Er vi sååå krevende?!! Vi vil bare ha standardskrift vi [smilie=aiwebs_003.gif]

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 55
    Replies: 4059
    vanilla81
    12. mai. 2010 kl. 17:23 #94551

    Herlighet da!!!

    Nei, dere er ikke så krevende nei.

    Klage til høyere innstanser på dette eller?

    skal ikke forekomme at selger skriker høyt i telefonen til kjøper..

    Kan ikke huske at jeg lærte det på salg og service akkurat.

    Her er det butikken som har gjort en ALVORIG feil!

    Settings
    Topics: 301
    Replies: 2965
    sizza87
    12. mai. 2010 kl. 17:27 #94552

    Jøye meg sier jeg bare [smilie=aiwebs_016.gif] Man kan da ikke oppføre seg sånn til kunder. Hjelpes, nå fikk jeg skikkelig hakaslep her jeg sitter.. Nei dere er ikke krevende! Stå på deres, og IKKE gi dere!

    Settings
    Topics: 201
    Replies: 19922
    Trone
    12. mai. 2010 kl. 17:35 #94554

    Åh himmel og hav.. Jeg hadde tatt den saken videre, såååååååååååå glatt!! Hadde ikke kostet meg to kalorier engang, for sånn der skal det absolutt IKKE være!!

    *heeelt sjokkert!!!*

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 59
    Replies: 7239
    eriksson
    12. mai. 2010 kl. 17:54 #94559

    Nei, fy søren..! Jeg blir bare mer og mer sint. Makan til oppførsel av en butikksjef?!!

    Dette skal jeg søren meg ikke gi meg på!! 👿 👿 👿

    Settings
    Topics: 301
    Replies: 2965
    sizza87
    12. mai. 2010 kl. 17:58 #94561

    Nei ikke gi deg!! Skal heie på deg jeg 😂 😂 [smilie=happy0005.gif] 🙌 [smilie=happy0071.gif]

    Settings
    Topics: 133
    Replies: 2765
    Jannicke
    12. mai. 2010 kl. 18:20 #94565

    Å dæven.. kjenner jeg blir sint.. Er det mulig? Litt sånn alvorlig sjokkskadet her. Det går da virkelig ikke ann å holde på sånn????

    Ikke gi dere her.. Her må dere tydeligvis si fra i klartekst + litt til.

    Lykke lykke til. Er ikke akkurat sånn man trenger 1 mnd før dagen.. (ohhh 1 mnd akkurat 🤗 🤗 🤗 🤗 🤗 )

    Settings
    Topics: 10
    Replies: 69
    sweety
    12. mai. 2010 kl. 18:24 #94566

    wooow, snakk om dårlig service! ](*,)

    Ikke bare har de gjort mange feil, men så å snakke til dere på den måten. Nei, jeg har ikke ord en gang!

    Håper at det ordner seg slik at dere får det i standard skrift og en meget fin unnskyldning for oppstyret og måten ting ble håndtert på. Og så butikksjefen selv.. nei, jeg ble paff altså!

    Settings
    Topics: 11
    Replies: 560
    MrsBtobe
    12. mai. 2010 kl. 18:27 #94567

    Hvilken juvelen var dette? Sånn at vi andre i området kan holde oss unna [smilie=aiwebs_013.gif]

    Herlighet for dårlig service!

    Settings
    Topics: 55
    Replies: 4059
    vanilla81
    12. mai. 2010 kl. 19:24 #94578

    «eriksson» wrote: Nei, fy søren..! Jeg blir bare mer og mer sint. Makan til oppførsel av en butikksjef?!!

    Dette skal jeg søren meg ikke gi meg på!! 👿 👿 👿

    «God» media omtale denne butikken kan komme til å få da…

    Stå på ditt ikke gi deg/dere!

    Klag på henne til eventuelt eieren av selve butikk kjeden?

    Jeg er virkelig på krigsstien i dag, så hadde hun snakka sånn til meg så hadde hun jaggu fått svar på tiltale!!!

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 44
    Replies: 1077
    hejorgen
    12. mai. 2010 kl. 21:43 #94597

    Jeg hadde satt meg ned og skrevet et saklig klagebrev til daglig leder på denne Juvelen gullsmedbutikken dere kjøpte ringer fra. Fått med alle disse frem- og tilbaketurene. Og så ringt ned en dag du har fri, fått snakket med denne sjefen og at du kommer innom med et klagebrev til henne på den forferdelige oppførselen dere har blitt utsatt for.

    Håper inderlig at dere får rabatt!!!!

    Settings
    Topics: 23
    Replies: 123
    julibrud2010
    12. mai. 2010 kl. 23:31 #94611

    😯 Vi fikk også UTROLIG dårlig service hos en gullsmed, der det var butikken sin feil og butikksjefen kjeftet og var ufin! Føler med deg, sånt er ikke gøy!

    Etter mye krangling att og fram fikk vi tilbud om et gavekort på 500 kr, men vi sa nei takk fordi vi vill gå videre med saken, men så ble det aldri noe… så jeg sitter igjen med en ødelagt ring og angrer litt. Så IKKE gi dere, gi henne inn, klag henn inn for forbrukerombudet og gå til lokalavisen! Dårlig medieomtale kan være en passende hevn! 😈

    Settings
    Topics: 59
    Replies: 7239
    eriksson
    13. mai. 2010 kl. 15:01 #94656

    Dette er Juvelen på Oslo City, så vet dere det 😉

    Men planen er nå og gå fysisk ned dit og uansett hvordan vi blir møtt… ALDRI synke ned til dere nivå og heve stemmen på den måten hun gjorde mot oss!! Men være saklige og for all del ikke gi oss før vi kommer til en avtale som vi er fornøyd med. Først og fremst så er det ønskelig å heve hele kjøpet, har ikke lyst til å risikere at de gjør feil enda en gang!! Hvis ikke, så får vi bare gå med på at de sender de inn enda en gang!

    Uansett hvordan dette går, så skal den øverste lederen av Juvelen få et ganske så langt brev om hvem de har til å styre butikken deres på Oslo City!! 👿 👿

    Settings
    Topics: 66
    Replies: 6978
    Gitte
    13. mai. 2010 kl. 18:10 #94697

    Oi. Jøsses! Så utrolig dårlig behandling! Jeg kjenner ei som jobber i den butikken, har vært innom der så mange ganger og er veldig fornøyd. Men så har jeg aldri kjøpt noe så viktig som gifteringer der da, bare småting. Jeg tror jeg hadde blitt supersint tilbake. Går ikke an å oppføre seg på den måten! Ikke gi dere i denne saken her, de har jo ødelagt hele opplevelsen ved å kjøpe sitt livs viktigste ringer.

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 17
    Replies: 62
    Felicity
    13. mai. 2010 kl. 19:24 #94739

    Herremiiin, nå ble jeg skikkelig sjokka og sint på dine vegne. Går ikke an å holde på sånn.

    Ikke har dere vært vanskelige engang. Håper dere får hevet kjøpet.

    Og takk for at du tipset om hvilken butikk, da vet jeg hvor vi ikke skal handle. Vil forresten tipse deg om herlig service og prøverom på David Andersen på Egertorget, om du får hevet kjøpet. Tror vi blir å handle ringene våre der.

    Settings
    Topics: 11
    Replies: 560
    MrsBtobe
    13. mai. 2010 kl. 19:44 #94753

    Da får man holde seg laaaangt unna juvelen på oslo city 😉

    Vi har hørt mye bra om Thune generelt og David Andersen i Karl Johan så tenkte vi skulle stikke innom de å titte.

    Settings
    Topics: 59
    Replies: 7239
    eriksson
    13. mai. 2010 kl. 21:24 #94805

    Ja, kjære kjøpte ringen min på David Andersen på Egertorget. Og selv om det tok litt lengere tid enn forventet å få ringen, så fikk han god service og følte seg møtt ikke minst…

    Vi stod i mellom å kjøpe ringer på Thune og Juvelen og valgte dessverre feil, men vi håper nå på å få dratt tilbake til Thune allikevel 😅

    Håvard skal tilbake dit i morgen og med søstra mi, jeg kan ikke for jeg jobber, og hun er jurist og kan det å argumentere og på en saklig måte. Håper virkelig at dette går vår vei!! [smilie=aiwebs_005.gif] [smilie=aiwebs_005.gif]

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 55
    Replies: 4059
    vanilla81
    13. mai. 2010 kl. 21:32 #94809

    Jeg var nesten i ferd med å gå inn på juvelen på oslo city forrige torsdag,

    og se på utvalg av diverse til mannfolk (morgengave),

    nå er jeg glad for at jeg ikke gjorde det.

    Skal holde meg langt unna den butikken ja!

    Helt utrolig at de har prestert å gjøre SÅ inderlig mange feil etter feil etter feil.

    Ønsker Håvard med din søster lykke til i morgen 🙂

    Håper de rett og slett blir litt skremt når det kommer en jurist inn i butikken,

    men den kunden som de sier er så problematiske…

    Gleder meg til referat fra det eriksson.

    Masse masse masse lykke til 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    Settings
    Topics: 59
    Replies: 7239
    eriksson
    13. mai. 2010 kl. 21:45 #94816

    Referat kommer nok en gang i løpet av kvelden i morgen! 😉

    Tusen takk, vanilla! Jeg skal formidle lykkeønskingen ☺

    Settings
    Topics: 64
    Replies: 1419
    Sommerbrud2010
    14. mai. 2010 kl. 15:26 #94881

    OMG!!!! Er det mulig!??!? FOR et opplegg!! Herre jemini, hvorfor har de løkkeskrift i utgangspunktet da? Når det ikke går an å lese inskripsjonen?? Og når hun ANBEFALER dere standard skrift så er det SELVSAGT det dere skal ha!!! [smilie=aiwebs_028.gif] ](*,)

    Nei, kjør på!! Heier på dere og masse lykke til!! :mrgreen:

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
Viser 20 innlegg - 1 til 20 (av totalt 36)
1 2 →
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search