Har dere budsjett for bryllupet?
- Dette emnet har 6 svar, 7 deltakere, og ble sist oppdatert 11 years ago av .
-
Frøken
annonse
- You must be logged in to reply to this topic.
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Før Bryllupet / Har dere budsjett for bryllupet?
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Før Bryllupet / Har dere budsjett for bryllupet?
I forbindelse med mitt bryllup så har jeg oppretta en bryllupsblogg: http://lindaogviktor.blogg.no/1391982591_bryllupsbudsjett.html
I dag skrev jeg et innlegg om budsjett. Jeg har styra med å sette opp et budsjett i flere dager. Endelig er det på plass! Er det andre her inne som har vært flinke med å skrive budsjett? Og er dere flinke med å holde det? Noen som har tips og/eller erfaringer med bryllupsbudsjett?
Og hvis folk har lyst til å utdype; hva var budsjettet deres på? Hvor brukte dere mest penger? 🙂
Så gøy Viklin! Da skal jeg følge deg på Bloglovin 🙂
Jeg har budsjettet mitt i excel sammen med gjesteliste m/adresser osv.
Begynte med å sette opp de store postene som middag og kaffegjester (veldig lett å oppdatere summen i excel etterhvert som folk takker ja), så gjettet jeg meg til de fleste postene. Noe har vært heeeelt far off og annet har vi skutt blink på 🙂 Mat er helt klart den største posten. Klær kommer på en god nummer 2, så fotograf, så ringer. Oppdaterer budsjettet med jevne mellomrom 🙂
Per idag ligger vi ann til å havne på rundt 140 k eks bryllupsreisene. Vi får heldigvis god hjelp av foreldrene våre som gjør at vi har mulighet til å få drømmebryllupet 🙂 Vi har ikke barn enda, eier leilighet og bil – så vi «rettferdiggjør det» på den måten.
http://tinaoglars.blogg.no/1370352495_vrt_budsjett__litt_ti.html
Her er vårt budsjett 🙂 Og vi blir å holde dette sånn akkurat, regnet over igår og med det vi mangler blir det vel 71 000 fant vi ut 🙂
Vi (jeg) har nettopp startet planleggingen, og så langt så ser det ut til å bli 100.000,- Egentlig så hadde vi lagt oss nærmere 130-140.000,-, men så står svigers for fotografen og det hjelper veldig mye!
Vi ser jo at det som trekker opp er middag/alkohol.. Vi står mellom 2 lokaler, der det ene er det jeg liker best mtp størrelse og muligheter for å gjøre det til «vårt»..Det andre er det svigers og min forlovede som liker.. Det er dyrt, men veldig flott og fancy, men de har så mange regler at jeg blir sprø! De lar oss ikke ha mer enn 70 stk totalt, da inkludert fotograf, toastmaster, sjåfør osv.. du får to timer å pynte, og de har ikke duker til sine bord 😏
jaja, men hvertfall 100.000,- slik jeg ser det nå på mitt excel-ark