Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Haugesund: Erfaring med Sverre Vågen jr – toastmaster?

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Haugesund: Erfaring med Sverre Vågen jr – toastmaster?

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Haugesund: Erfaring med Sverre Vågen jr – toastmaster?

  • Dette emnet har 13 svar, 8 deltakere, og ble sist oppdatert 14 years ago av amsgirl.
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 37
    Replies: 182
    ponnihest
    15. aug. 2011 kl. 21:39 #7810

    Han er i siktet vårt nå, hehe 🙂 Er han flink?! Skal ha 11.000 for toastmastertjenester og musikk. Kommende ektemann FNYSER av den pengebruken, og sier «gjørr så du vill» i DET tonefallet :himmelfallen: :himmelfallen: jeg har lyst å ha en toastmaster som har taket på gjestene, og tråden i festen, liksom :tullerdu:

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 18
    Replies: 446
    netteoglars
    16. aug. 2011 kl. 15:34 #131143

    Ojoj det var dyrt!

    Unnskyld at jeg spør men er det vanlig å leie inn toastmaster??

    Det blir sikkert bra da!!

    Settings
    Topics: 13
    Replies: 302
    Tullepia
    16. aug. 2011 kl. 15:57 #131144

    Jeg syns også det var veldig dyrt. Har du hørt med mannen din om han har noen gode ideer til toastmaster? Kan jo hende at han syns det er for dyrt eller at han har ideer til hvem dere kan bruke. Synd å bruke bryllupsplanleggingen til å krangle også :usikker: Men har dere råd og ingen andre gode (og rimelige) alternativer så blir det sikkert bra å leie inn 😀

    Settings
    Topics: 200
    Replies: 19912
    Trone
    16. aug. 2011 kl. 18:29 #131158

    For en hinsides pris!! Tydelig at han er ettertraktet ettersom han kan ta den prisen!! :skrekk: :skrekk:

    Jeg hadde bedt gubben din om å tenke seg om det er noen i hans krets dere heller kan spørre. For denne prisen var sjuk altså..!

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 0
    Replies: 1
    mortenogingrid
    16. aug. 2011 kl. 19:20 #131162

    Han er behagelig å høre på og har glimt i øyet og holder fin tråd i begivenhetene. Klarer også å spille på enkelte morsomme ting som kommer frem om bruden og brudgommen, men ellers blir det litt upersonlig syns jeg. Han kjenner ikke paret personlig og kan da heller ikke spøke skikkelig rundt dette. Han må i stedet dra en og annen tørr vits. Spiller og synger greit.

    Flink ja, men verdt 11.000kr? Nei.

    Har opplevd toastmastere i bryllup som har kjent paret som gifter seg. Som regel minst like bra.

    Settings
    Topics: 37
    Replies: 182
    ponnihest
    16. aug. 2011 kl. 20:25 #131164

    Fikk dere med dere at det var toastmaster OG musikk? et annet alternativ (kenneth halleland & co) skal ha 16.000 for å være toastmaster og spille i 3-mannsband. ellers har jeg hørt om henning aarekol, men ser ut som han bor i stavanger..?

    Settings
    Topics: 1
    Replies: 114
    augustbrud2010
    17. aug. 2011 kl. 11:53 #131170

    11 000 kr for både toastmaster og musikk var da ikke så hinsides? I alle fall ikke om det er flinke folk.

    Ingvald Alvseike tar 15 000 kr for det samme, 10 000 kr kun for å spille mener jeg. Men han er som regel opptatt 1 år frem i tid, så da gjelder det å være tidlig ute. Han er i alle fall kjempeflink til å spille og lage liv utover kvelden! 🙂 Hvordan han er som toastmaster vet jeg ikke, men tror det er helt ok. Han blir vel som regel valgt pga musikken. 🙂

    Henning Aarekol bor i Stavanger, men kommer fra Vikedal så han har vert toastmaster i en del brylluper på haugalandet. Men da må du evt. ha musikk i tillegg. Henning er en veldig omgjengelig og supersprudlende person som passer godt til toastmaster og konfransier oppgaver. 🙂 Jeg vil i alle fall foreslå at du tar en telefon til han og hører om pris og slikt, så finner du fort ut om dere finner tonen og om han er den type toastmaster dere vil ha. 🙂

    Kenneth Halleland & Co mener jeg vi også fikk anbefalt, men da var vi kun på let etter musikk. Tror de er mer brukt på Karmøykanten enn lenger innover Haugalandet, der var det ikke så mange som hadde hørt om dem.

    Forstår godt at du er i tvil.. toastmasteren har så mye å si for hvordan middagen og kvelden blir. Det er også viktig å tenke over hvilke forventninger du vil ha til en toastmaster. Skal han/hun kun holde tråden i taler og pauser, holde kontakt med kjøkkenet og binde dette sammen, eller skal denne personen ha ett ekstra ansvar for å underholde, dra i gang noen leker osv. under/etter middagen?

    Lykke til! 😉

    Settings
    Topics: 37
    Replies: 182
    ponnihest
    17. aug. 2011 kl. 19:56 #131192

    tusen takk for utfyllende svar, augustbrud2010! 🙂 🙂 hørte med han henning aarekol, og han ville ha 8000 for toastmaster. fikk en «standardmail» til svar, og det ser ut som han kan ta seg av ganske mye, og har erfaring. Vil at en toastmaster skal holde greie på alt 😀

    Settings
    Topics: 0
    Replies: 1
    ltoghelge
    18. aug. 2011 kl. 00:20 #131193

    Heisann!

    Jeg kjenner desverre ikke til Sverre Vågen, men kan anbefale Nils Trygve Hauge. Vi hadde han i bryllupet vårt forrige helg – og er strålende fornøyde. Han hadde full kontroll hele kvelden, fikset opp i alle «problemer» som dukket opp i tillgg til at han sto for musikk og underholdning. Han har en utrolig behagelig væremåte som får både brudeparet og gjester til å «stor»-kose seg 🙂

    Send gjerne en personlig melding om du lurer på noe mer!

    ** Moderert **

    Roger, Admin.

    Settings
    Topics: 1
    Replies: 114
    augustbrud2010
    19. aug. 2011 kl. 06:31 #131252

    En liten tilleggskommentar til det siste Hariette skriver. Om noen i selskapet kan/vil ta den jobben er alt etter hvilken type toastmastser man vil ha og om man har venner eller familie som passer til oppgaven. Om man har store forventninger til at en toastmaster skal ha stålkontroll fra ettermiddagen av og til dørene låses og tillegg være litt kreativ og komme med noen innslag eller leker undervegs, så forstår jeg at godt at man kanskje ikke finner noen som passer eller at man ikke har lyst å belaste noen av gjestene med en slik jobb.

    Om man regner med at gjestene klarer å stå for underholdningen selv og bare trenger noen til å guide selskapet gjennom talene og informere om praktiske ting er det nok lettere å finne en person som kan ta på seg jobben. Og ikke minst lettere å spørre når jobben ikke er så omfattende. 🙂 Jeg er helt enig i at en person som kjenner brudeparet ofte gjør en bedre jobb, men ofte er de mest proffesjonelle også flinke til å gjøre seg litt kjent med brudeparet på forhånd.

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 7
    Replies: 1028
    amsgirl
    21. aug. 2011 kl. 08:47 #131287

    heisann 🙂

    såg denna tråden å MÅTTE bare svara 😉

    Eg å Nå min mann gifta oss i går 20. august :nååh:

    me brukte Sverre som toastmaster å sangar/musiker og me meine at han va verdt hver ei krona og konne gladligt betalt mer 🙂 han holdt styr på absolutt ALT. Me trengte kun å tenka på oss sjøl å nyta kverandre.

    De fleste av unge gjester så ikkje hadde vert i bryllup med sverre før skrøyt å sa at dt va dt kjekkaste de haddde vore med på 🙂

    Så alt i alt me e super fornøyde med heile dagen 😀

    Settings
    Topics: 37
    Replies: 182
    ponnihest
    21. aug. 2011 kl. 20:25 #131306

    så kjekt med så mange svar! 🙂 egentlig har vi funnet to av gjestene som kan egne seg nå :p men det må være de eneste to, hehe! 🙂 så kjekt dere er fornøyde med sverre, hadde dere han som musiker også? enooormt usikker er jeg. det er en ganske stor sum i budsjettet vårt 8 eller 11.000… hadde dere stort bryllup? 🙂

    Settings
    Topics: 1
    Replies: 114
    augustbrud2010
    21. aug. 2011 kl. 20:42 #131308

    «Hariette» wrote: I et bryllup er det brudeparet som skal være i fokus og jeg mener en toastmaster skal ha en beskjeden rolle og bare styre så alt skjer til rett tid og kanskje ha noen morsomme introduksjoner til de forskjellige som skal snakke. De fleste familier har noen som klarer det uten å slite seg ut. Eventuelt kan man kanksje invitere et litt «fjernere» der en passer fint til rollen. Det synes jeg i hvert fall, men skjønner at andre kan foretrekke andre løsninger

    Sånn ser vi også på det, og valgte derfor løsningen med en god venn som toastmaster. 🙂 Men det jeg mente var at jeg ser også at mange andre gjerne vil at toastmasteren skal ha en mer omfattende og «underholdende» rolle, da forstår jeg godt at det kan være en god løsning å leie en profesjonell. 🙂

    Settings
    Topics: 7
    Replies: 1028
    amsgirl
    22. aug. 2011 kl. 13:40 #131333

    «ponnihest» wrote: så kjekt med så mange svar! 🙂 egentlig har vi funnet to av gjestene som kan egne seg nå :p men det må være de eneste to, hehe! 🙂 så kjekt dere er fornøyde med sverre, hadde dere han som musiker også? enooormt usikker er jeg. det er en ganske stor sum i budsjettet vårt 8 eller 11.000… hadde dere stort bryllup? 🙂

    Sverre sto for begge deler ja, både toastmaster å musikk 🙂 me va 50 stk å han tok godt vare på hver enkelt, å spessielt oss. han passet på at dei på kjøkkene gjore dt dei sko å me andre stor koset oss heile kvelden. me holdt dt gåande te 02.00 sammen med sverre.

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search