Hjelp ang lokale og kuvertpris
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Hjelp ang lokale og kuvertpris
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Hjelp ang lokale og kuvertpris
- Dette emnet har 10 svar, 9 deltakere, og ble sist oppdatert 14 years ago av
juli12.
-
ForfatterInnlegg
-
Topics: 6Replies: 52
Vi har vært i kontakt med et hotell vi ønsker å ha bryllupsmiddagen + festen på.. De virker så entusiastiske og proffe på møtene, men er ikke gode på å sende oss de mailene de har lovet i etterkant. Jeg ønsker å få en ca kuvertpris slik at jeg kan putte dette inn i budsjettet, men det har de enda ikke kunnet komme med (var der første gang i slutten av september) :misfornøyd:
Nå skal det sies at de har hatt noen endringer osv som kan ha forsinket dem (som de på møtene har beklaget så dypt), men nå er det igjen gått 2,5 uke siden siste møte hvor de satt og sa at de skulle sette opp menyforslag og sende oss (i løpet av samme uken) for godkjenning slik at vi kan få ca pris på dette. Med ca 80 gjester må vi vite hva vi må ut med – jeg kan ikke bare gå for noe uten å vite hva det koster??
Så spørsmålet mitt er : når fikk dere kuvertpris? Måtte dere vente lenge? Er det vanlig at det skal ta så lang tid?
Jeg vet at det enda er lenge til bryllupet, men jeg blir litt utålmodig når det tar så lang tid, og lurer på om jeg rett og slett må begynne å se meg om etter andre lokaler sånn just in case…
Topics: 196Replies: 150717. nov. 2010 kl. 14:30 #118058vi fikk kuvertpris på maten via hjemmesidene til lokalet vårt… men når det gjaldt drikkevarer så måtte vi i grunn vente på regningen…
Men eneste kokken sa var at det dyreste bryllupet han hadde hatt hadde kommet på ca 1200 kr pr pers…og så sa han hvor mye det var vanlig å drikke pr pers om man beregnet vin.. det er jo det som er dyrest… så da regnet vi litt på det ut fra vinen vi valgte… men hadde regnet med 1000 kr pers…
Vi endte opp med en regning på 58200 og vi var 60 til middag.. ( + 11 til kaffe )
Topics: 83Replies: 1103Det er kanskje såpass lenge til bryllupet deres at det er vanskelig for de å gi pris.. vet ikke 🤦♀️
kjedelig å vente sånn, skjønner det. Men tror ikke 1000-1500 pr kuvert er så usannsynlig. Hvis du googler litt så finner du sikkert endel tråder om samme tema. Kanskje noe kan være til hjelp 🙂
Topics: 550Replies: 1386017. nov. 2010 kl. 17:14 #118069Jeg hadde også blitt utolmodig og jeg hadde blitt irritet, når vi har spurt om priser så har vi fått menyforslag med priser bare et par dager etter. Der vi endte opp med å ha bryllupet, fikk vi spørsmål om hvor mye vi max ville legge i hver kurvet og vi sa det og de kom da opp med en 6 retters meny med drikke til, innenfor grensen vår på 1000 kr.
Jeg vet med meg selv at jeg hadde ikke hatt kontakt med noen som har vanskeligheter med å svare på mail, eller sende mail som lovet, at det drar ut i uker og mnd, jeg har avskrevet firma pga dette under vår prosess.
Frøken
annonseTopics: 6Replies: 52Takk for svar! 😀
«Rampolina» wrote: Det er kanskje såpass lenge til bryllupet deres at det er vanskelig for de å gi pris.. vet ikke 🤦♀️
kjedelig å vente sånn, skjønner det. Men tror ikke 1000-1500 pr kuvert er så usannsynlig. Hvis du googler litt så finner du sikkert endel tråder om samme tema. Kanskje noe kan være til hjelp 🙂
Ja, vi har snakket med dem om dette (har hatt 2 møter med de). Det er jo enda en god stund til, men kuvertprisene vil ikke endres særlig unntatt evt indeksregulering osv, så det skal ikke være noe problem..
«Stavangerpar» wrote: Jeg hadde også blitt utolmodig og jeg hadde blitt irritet, når vi har spurt om priser så har vi fått menyforslag med priser bare et par dager etter. Der vi endte opp med å ha bryllupet, fikk vi spørsmål om hvor mye vi max ville legge i hver kurvet og vi sa det og de kom da opp med en 6 retters meny med drikke til, innenfor grensen vår på 1000 kr.
Jeg vet med meg selv at jeg hadde ikke hatt kontakt med noen som har vanskeligheter med å svare på mail, eller sende mail som lovet, at det drar ut i uker og mnd, jeg har avskrevet firma pga dette under vår prosess.
Ja, kjenner jeg har lite lyst til å gå for dem pga dette… Men lokale er så fint, og passer oss så bra… :usikker: Skal ikke være enkelt, haha
Vi har fått menyforslag, men har snakket med kjøkkensjef direkte og han skulle sette opp egen meny etter hva vi ønsket og sende denne til oss i løpet av en ukes tid.. Kjenner jeg må ta en telefon i morgen ja 😉
Topics: 2Replies: 617. nov. 2010 kl. 21:56 #118089Skjønner deg gpdt at du blir utålmodig- jeg er akkurat lik 😉
Da vi spurte om pris, fikk vi mail tilbake samme dagen.
Da fikk vi pris på en foreslått meny,- som selvfølgelig kunne endres etter vårt ønske. I tillegg til dette fikk vi priser på alt av drikkevarer. Dette kunne vi velge å kjøpe gjennom lokalet vi skal ha, eller om vi ville kjøpe inn alkoholen selv (noe som vi kommer til å spare MANGEN tusen kroner på..)
Veldig fornøyd med oppfølgingen deres, og synes så absolutt dette er på sin plass når di skal drive profesjonellt utleige av lokaler. Synes nå jeg da 🙂
Topics: 33Replies: 137017. nov. 2010 kl. 22:06 #118090De vi skal leie gjennom mener at man bør ta høyde for omkring 1300 kr per pers, da er dette med 4-retters middag, alkohol under middagen, velkomstdrink og kaffe avec.
Topics: 55Replies: 4059Topics: 18Replies: 609Topics: 59Replies: 7239Frøken
annonse -
ForfatterInnlegg
- You must be logged in to reply to this topic.