Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Hjelp ang lokale og kuvertpris

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Hjelp ang lokale og kuvertpris

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Hjelp ang lokale og kuvertpris

  • Dette emnet har 10 svar, 9 deltakere, og ble sist oppdatert 14 years ago av juli12.
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 6
    Replies: 52
    juli12
    17. nov. 2010 kl. 14:13 #6386

    Vi har vært i kontakt med et hotell vi ønsker å ha bryllupsmiddagen + festen på.. De virker så entusiastiske og proffe på møtene, men er ikke gode på å sende oss de mailene de har lovet i etterkant. Jeg ønsker å få en ca kuvertpris slik at jeg kan putte dette inn i budsjettet, men det har de enda ikke kunnet komme med (var der første gang i slutten av september) :misfornøyd:

    Nå skal det sies at de har hatt noen endringer osv som kan ha forsinket dem (som de på møtene har beklaget så dypt), men nå er det igjen gått 2,5 uke siden siste møte hvor de satt og sa at de skulle sette opp menyforslag og sende oss (i løpet av samme uken) for godkjenning slik at vi kan få ca pris på dette. Med ca 80 gjester må vi vite hva vi må ut med – jeg kan ikke bare gå for noe uten å vite hva det koster??

    Så spørsmålet mitt er : når fikk dere kuvertpris? Måtte dere vente lenge? Er det vanlig at det skal ta så lang tid?

    Jeg vet at det enda er lenge til bryllupet, men jeg blir litt utålmodig når det tar så lang tid, og lurer på om jeg rett og slett må begynne å se meg om etter andre lokaler sånn just in case…

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 196
    Replies: 1507
    LilleLavendel
    17. nov. 2010 kl. 14:30 #118058

    vi fikk kuvertpris på maten via hjemmesidene til lokalet vårt… men når det gjaldt drikkevarer så måtte vi i grunn vente på regningen…

    Men eneste kokken sa var at det dyreste bryllupet han hadde hatt hadde kommet på ca 1200 kr pr pers…og så sa han hvor mye det var vanlig å drikke pr pers om man beregnet vin.. det er jo det som er dyrest… så da regnet vi litt på det ut fra vinen vi valgte… men hadde regnet med 1000 kr pers…

    Vi endte opp med en regning på 58200 og vi var 60 til middag.. ( + 11 til kaffe )

    Settings
    Topics: 83
    Replies: 1103
    Rampolina
    17. nov. 2010 kl. 16:13 #118065

    Det er kanskje såpass lenge til bryllupet deres at det er vanskelig for de å gi pris.. vet ikke 🤦‍♀️

    kjedelig å vente sånn, skjønner det. Men tror ikke 1000-1500 pr kuvert er så usannsynlig. Hvis du googler litt så finner du sikkert endel tråder om samme tema. Kanskje noe kan være til hjelp 🙂

    Settings
    Topics: 550
    Replies: 13860
    Stavangerpar
    17. nov. 2010 kl. 17:14 #118069

    Jeg hadde også blitt utolmodig og jeg hadde blitt irritet, når vi har spurt om priser så har vi fått menyforslag med priser bare et par dager etter. Der vi endte opp med å ha bryllupet, fikk vi spørsmål om hvor mye vi max ville legge i hver kurvet og vi sa det og de kom da opp med en 6 retters meny med drikke til, innenfor grensen vår på 1000 kr.

    Jeg vet med meg selv at jeg hadde ikke hatt kontakt med noen som har vanskeligheter med å svare på mail, eller sende mail som lovet, at det drar ut i uker og mnd, jeg har avskrevet firma pga dette under vår prosess.

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 6
    Replies: 52
    juli12
    17. nov. 2010 kl. 18:44 #118075

    Takk for svar! 😀

    «Rampolina» wrote: Det er kanskje såpass lenge til bryllupet deres at det er vanskelig for de å gi pris.. vet ikke 🤦‍♀️

    kjedelig å vente sånn, skjønner det. Men tror ikke 1000-1500 pr kuvert er så usannsynlig. Hvis du googler litt så finner du sikkert endel tråder om samme tema. Kanskje noe kan være til hjelp 🙂

    Ja, vi har snakket med dem om dette (har hatt 2 møter med de). Det er jo enda en god stund til, men kuvertprisene vil ikke endres særlig unntatt evt indeksregulering osv, så det skal ikke være noe problem..

    «Stavangerpar» wrote: Jeg hadde også blitt utolmodig og jeg hadde blitt irritet, når vi har spurt om priser så har vi fått menyforslag med priser bare et par dager etter. Der vi endte opp med å ha bryllupet, fikk vi spørsmål om hvor mye vi max ville legge i hver kurvet og vi sa det og de kom da opp med en 6 retters meny med drikke til, innenfor grensen vår på 1000 kr.

    Jeg vet med meg selv at jeg hadde ikke hatt kontakt med noen som har vanskeligheter med å svare på mail, eller sende mail som lovet, at det drar ut i uker og mnd, jeg har avskrevet firma pga dette under vår prosess.

    Ja, kjenner jeg har lite lyst til å gå for dem pga dette… Men lokale er så fint, og passer oss så bra… :usikker: Skal ikke være enkelt, haha

    Vi har fått menyforslag, men har snakket med kjøkkensjef direkte og han skulle sette opp egen meny etter hva vi ønsket og sende denne til oss i løpet av en ukes tid.. Kjenner jeg må ta en telefon i morgen ja 😉

    Settings
    Topics: 2
    Replies: 6
    maria fly fly
    17. nov. 2010 kl. 21:56 #118089

    Skjønner deg gpdt at du blir utålmodig- jeg er akkurat lik 😉

    Da vi spurte om pris, fikk vi mail tilbake samme dagen.

    Da fikk vi pris på en foreslått meny,- som selvfølgelig kunne endres etter vårt ønske. I tillegg til dette fikk vi priser på alt av drikkevarer. Dette kunne vi velge å kjøpe gjennom lokalet vi skal ha, eller om vi ville kjøpe inn alkoholen selv (noe som vi kommer til å spare MANGEN tusen kroner på..)

    Veldig fornøyd med oppfølgingen deres, og synes så absolutt dette er på sin plass når di skal drive profesjonellt utleige av lokaler. Synes nå jeg da 🙂

    Settings
    Topics: 33
    Replies: 1370
    Sweet Pink Kitty
    17. nov. 2010 kl. 22:06 #118090

    De vi skal leie gjennom mener at man bør ta høyde for omkring 1300 kr per pers, da er dette med 4-retters middag, alkohol under middagen, velkomstdrink og kaffe avec.

    Settings
    Topics: 55
    Replies: 4059
    vanilla81
    19. nov. 2010 kl. 17:50 #118191

    Fikk prisen på lokalene da vi var der å så på de, booka på stedet.

    fikk prisen på kurvetene med en gang menyen var bestemt.

    Settings
    Topics: 18
    Replies: 609
    lindcha
    19. nov. 2010 kl. 20:54 #118194

    Vi fikk pris over telefon første gang vi spurte, og det er jeg veldig glad for, hvis ikke hadde jeg blitt superstressa :tullerdu:

    Settings
    Topics: 59
    Replies: 7239
    eriksson
    20. nov. 2010 kl. 11:46 #118205

    Send dem en mail og si at du syntes at dette er veldig useriøst og at hvis samarbeidet skal bli sånn så vurderer dere å finne et annet sted…. 8-[

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 6
    Replies: 52
    juli12
    29. nov. 2010 kl. 21:32 #118755

    Yes! 😀 Ting ordner seg 😛

    Har nå fått menyforslag med viner til, og det ut til at det kan bli ordentlig fint 😉

    Nå kjenner jeg at jeg gleder meg :nååh:

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search