Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

hjelp til info

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / hjelp til info

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / hjelp til info

  • Dette emnet har 2 svar, 3 deltakere, og ble sist oppdatert 15 år, 2 måneder siden av Stavangerpar.
  • Forfatter
    Innlegg
  • niva
    08. aug. 2010 kl. 19:57 #5733

    Skal ha med en «lapp» i invitasjonen, men hva bør stå av info der? Har med mail/nr til tostmaster, at det ikke er fri bar og antrekk

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    loren
    08. aug. 2010 kl. 20:07 #111140

    Vi skal ha ganske mye med i innbydelsen, som f.eks:

    * Kjørebeskrivelser til kirke og lokale (har 50% tilreisende som aldri har vært i området før)

    * Overnattingsinformasjon både den vi ordner og nærmeste hotell

    * Hvor det er i fht nærmeste flyplass og togstasjon, igjen pga tilreisende

    * Mail/tlf. til toastmaster

    * Informasjon om grilling kvelden før

    * Tlf.nr til oss for S.U (og dato 😜)

    Vi skal bruke slike invitasjoner for å få med mye informasjon på lite plass 😉 http://www.joyfulheartdesign.com/large_ … y_open.jpg

    Settings
    Stavangerpar
    08. aug. 2010 kl. 20:07 #111141

    Kleskode er vel vanlig å skrive under selve innbydelsen med s.u og slike itng.

    Skal dere ha noe med,så vet jeg ikke helt hva dere ønsker å legge med av informasjon. Vi hadde en del generell informasjon til det bryllupet vi skulle hatt i år. Da med overnatting og slike ting, mail adresse og nr til toastmaster skriver vi på hjemmesiden vår og kommer ikke til å skrive noe om det i invitasjonen. Vet at enkelte legger med en veibeskrivelse til lokalet.

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search