Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Hjelp til tekst i invitasjonene!

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / Hjelp til tekst i invitasjonene!

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / Hjelp til tekst i invitasjonene!

  • Dette emnet har 8 svar, 5 deltakere, og ble sist oppdatert 14 år, 8 måneder siden av Stavangerpar.
  • Forfatter
    Innlegg
  • Nestea
    03. feb. 2011 kl. 20:27 #6806

    Hei dere!

    Jeg trenger hjelp til å formulere teksten i invitasjonene. Ønsker egentlig en tradisjonell tekst, som er noe «spritet» opp

    Må ha med

    * at det er vi som ber inn

    * først ha med når vielsen er, for så å nevne middag og fest

    * jeg ønsker ikke å sette et klokkeslett på middag, da stedet åpner for gjesten med engang etter vielsen.

    (Der vil det bli servert litt «vente»mat og drikke. Tenker at velkomstdrinken blir tatt når vi kommer).

    Har prøvd å søke litt her inne, men syns igrunn ikke det kommer opp så mye (mye mulig jeg er litt dårlig til å bruke søkmotoren her inne altså… hehehe) :p

    Håper noen av dere snille og ikke minst kreative jenter vil hjelpe meg 😀

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Stavangerpar
    03. feb. 2011 kl. 21:04 #122696

    Hvis du går inn på min «må gjøre liste» så står vår invitasjon der på første siden, du kan jo lese den og se om du får noen ideer.

    Ellers så finnes det mange forslag til invitasjoner på http://www.bordplan.dk

    Settings
    Nestea
    03. feb. 2011 kl. 21:20 #122697

    Tusen takk for linken 😀

    Men du, hvordan kommer jeg til din side? :-k

    Settings
    athravil
    03. feb. 2011 kl. 21:41 #122698

    Jeg skrev noe så enkelt som:

    «Vi gifter oss dato

    Vielse kl xx på sted

    Deretter blir det middag og fest til langt på natt.

    Håper dere vil feire dagen sammen med oss».

    Vi har da hele bryllupet på samme sted, så gjestene blir værende der mens vi tar bilder, enten på stedet og/eller vi reiser til en location.

    Om dere har vielse et sted/i kirke og middag og fest et annet, så ville jeg nok nevnt noe om når gjestene bør være der. Min erfaring er at mange «tusler» litt rundt kirke, tar en kaffe eller lignende før de drar til lokalet, for å ikke sitte der i veien for forberedelser…

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    vanilla81
    04. feb. 2011 kl. 01:22 #122706

    Vi skrev:

    I anledning vårt bryllup har vi gleden av å invitere

    navn og navn

    til vår vielse i Ålesund kirke 17. juli 2010, kl 13:15.

    Deretter med påfølgende bryllupsfest på Color Line Stadion.

    Håper dere har mulighet til å dele denne dangen sammen med oss.

    med vennlig hilsen

    Beate & Johan

    s.u. 17 juni

    telefon: beate

    telefon: johan

    ************

    vi sendte gjestene rett til lokelene etter vielsen,

    der de fikk drikke og noe og bite i.

    Vi glemte helt av og skrive hvilke inngang de skulle benytte 😳

    men folka på CLS hadde satt opp store plakater både ute og i heisene 😉

    Settings
    Stavangerpar
    04. feb. 2011 kl. 06:41 #122708

    «Nestea» wrote: Tusen takk for linken 😀

    Men du, hvordan kommer jeg til din side? :-k

    Her er link viewtopic.php?f=41&t=5559 hvis det var «må gjøre» lista mi, du lette etter

    Settings
    Nestea
    04. feb. 2011 kl. 14:20 #122727

    Tusen takk jenter 😃

    Det er akkurat noe i den duren jeg ønsker. Jeg ønsker også at gjesten reiser rett til lokalet, for der er det litt å bite i og noe drikke. Velkomstdrink og foto av hele gjengen når vi kommer, deretter middag og fest.

    Men hva skrive dere i forhold til toastmaster?

    Settings
    eriksson
    04. feb. 2011 kl. 14:31 #122731

    «Kveldens toastmaster er xxxxxxxx. H*n kan fåes på telefon xxxxx og mail xxxxxx.

    Dersom det er ønskelig med tale/innslag, melde fra til h*n innen xxxxx…»

    For eksempel….. :usikker:

    Settings
    Stavangerpar
    04. feb. 2011 kl. 18:15 #122747

    Vi skriver ikke noe om toastmaster, da vi legger med adresse og passord til hjemmesiden vår og der står alt om toastmaster og det de trenger å vite ( og ting de ikke trenger å vite 😂 )

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search