Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Vi pusser opp! Takk for tålmodigheten 🥰 – Juli 2025

Hva skriver man på innbydelsene?

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Hva skriver man på innbydelsene?

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Hva skriver man på innbydelsene?

  • Dette emnet har 13 svar, 5 deltakere, og ble sist oppdatert 16 years ago av Spruddle.
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 133
    Replies: 2765
    Jannicke
    01. jan. 2009 kl. 15:45 #173

    Vi holder på med siste del av invitasjonene.

    Hva skriver man på? Synes alt jeg prøver på ser rart ut..hehe!

    skjønner jo at hvor, når og hvem er kjekt å ha med, men igjen, ser bare rart ut.

    Og hvor lang S.U frist trenger man? Vi skal sende ut nå neste uke, bryllupet er 25 april. februar/mars er vel greit?

    Var plutselig ikke så enkelt likevel… 😛

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 32
    Replies: 776
    Meteline
    01. jan. 2009 kl. 17:06 #12315

    Enig med deg! Hva skriver man? Er jo begrenset med plass også på disse innbydelsene så jeg syns det er vanskelig å vite hva man kan/skal utelate evt…

    Når det gjelder svarfrist så tenker vi 1. eller 2. mai (bryllupet er 6.juni) – da har vi god tid til siste finish tenker jeg. Og de som er invitert vet jo allerede om dagen så jeg tror ikke vi trenger å sende dem ut så lenge før. tenker at vi sender de ut rundt 1. april….Eller?

    Settings
    Topics: 133
    Replies: 2765
    Jannicke
    01. jan. 2009 kl. 17:31 #12317

    Meteline dahh… Dette hjalp jo ikke :mrgreen:

    Regner med vi setter rundt 15 februar jeg. Litt tidlig. men er så mange som trenger flybilletter og overnatting. Så da tar vi det litt tidlig, slik at vi får holdt av nok rom…

    Settings
    Topics: 32
    Replies: 776
    Meteline
    01. jan. 2009 kl. 18:01 #12324

    Kremt….. 😳 Jeg vet Jannicke 😅

    15. februar må vel være en grei frist siden det kommer folk langveisfra. Men da må nok noen hjelpe deg ja så du finner ut hva dere skal skrive slik at dere får sendt de ut snart 😀 Så jeg hjelper deg med å dytte posten lenger opp jeg 😃

    Men jeg tenker noe sånt i innbydelseteksten:

    «I anledning av vårt bryllup ønsker vi å invitere

    __________M.M. & N.N.___________________

    til middag og fest

    lørdag 06.06.09 kl 17.00.

    Festligheten vil foregå på________________.

    Vielse i Stange kirke kl 13.00.

    VELKOMMEN!

    Toastmaster for kvelden er

    ________O.O.__________, tlf XXXXXXXX

    Vennlig hilsen

    ____P.P. & Q.Q._____

    Tlf XXXXXXX

    S.U. 1.5.09 Mørk dress»

    Men hvor skriver jeg evt opplysninger om overnatting?

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 133
    Replies: 2765
    Jannicke
    01. jan. 2009 kl. 18:11 #12326

    Min kjære har nå tatt saken i egne hender. *flinke snart mannen min* så det blir nok noe slikt som:

    Velkommen til vårt bryllup (mulig vi skriver navn istedet for vårt)

    Vi gifter oss i Røyken kirke lørdag 25 april 2009 kl 14.30

    Deretter inviterer vi til bryllupsfest på H. Fjordhotell

    Antrekk:

    S.U innen 1 mars (ble litt lenger frist)

    Velkommen

    Stian og Jannicke.

    Skal klippe og lime inn det siste nå, så kommer forhåpentligvis bilde etterhvert. (ting tar tid her i heimen) Jeg synes kjæresten min er flink jeg!! 😀

    Settings
    Topics: 32
    Replies: 776
    Meteline
    01. jan. 2009 kl. 19:24 #12327

    Jammen da er du jo i mål da Jannicke 😁

    Får vi se innbydelsene? 🙄

    Settings
    Topics: 133
    Replies: 2765
    Jannicke
    01. jan. 2009 kl. 19:34 #12328

    Vi lager et eget ark med info vi, Meteline. Det er av den enkle grunn at det blir for mye å ha på innbydelsen.

    Info vedr beliggenhet av kirke og lokaler. toastmaster, priser på hotellovernatting, og dato for å holde av dette blir printet på eget ark og lagt løst i innbydelsen.

    jada, bilder kommer.. skal bare bare. Og så skal stian bare bare… 🙄

    Settings
    Topics: 550
    Replies: 13860
    Stavangerpar
    01. jan. 2009 kl. 19:38 #12329

    Vi har så masse å skrive om at det er helt utrolig,men som nevnt før så skal vi ha invitasjonsbudstikka og da har vi hele fire sider til rådighet,så da skal vi vel få plass.

    Vi må jo ha en vanlig invitasjon,så skal vi ha med om overnattinger,vi skal ha med ønskeliste,praktiske opplysninger.

    Det virker jo som dere har funnet det rette å skrive for dere og det er jo kjempebra. 😀

    Settings
    Topics: 32
    Replies: 776
    Meteline
    01. jan. 2009 kl. 19:43 #12331

    Det var veldig lurt Jannicke! Tror jammen meg at jeg låner den ideen jeg for det blir så fullpakka på innbydelsene. Så istedet for at du fikk hjelp så var det jeg som fikk hjelp 😉

    Bare gjør det dere «bare» skal dere – jeg gleder meg til å se ☺

    Settings
    Topics: 133
    Replies: 2765
    Jannicke
    01. jan. 2009 kl. 20:04 #12333

    Har nok en gang en kjæreste som tar litt ansvar her. Vi legger ved et lite ark med nødendig info. Men han lager en hjemmeside hvor ønskeliste, kart, toastmaster, og annen info blir lagt.

    Skriver på en liten setning i innbydelsen: Ytterligere informasjon finner dere her www. ettellerannet.no (f.eks)

    Da tar vi livet av et tre mindre, samtidig som vi kan legge all info ett sted. Mindre å huske på for oss og for gjestene.

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 62
    Replies: 559
    Spruddle
    01. jan. 2009 kl. 20:50 #12347

    Masse fine tips her!! Vi sender også ut innbydelsene i januar, og tenkte å ha s.u 1.mars 😀

    Settings
    Topics: 133
    Replies: 2765
    Jannicke
    01. jan. 2009 kl. 21:11 #12352

    Da er vi i rute da jo Spruddle 😀

    Settings
    Topics: 27
    Replies: 721
    stine.fabulesa
    01. jan. 2009 kl. 22:23 #12355

    Jeg må også ha med overnatting i innbydelsene…så jeg har kjøpt små visittkort i samme farge som på innbydelsene som jeg vil legge ved. Nærmeste familie har jeg reservert hotellrom til og venner har jeg plassert på campinghytter i nærheten.

    Blir vel noe sånt som:

    «Vi har reservert et rom til deg/dere på Nevlunghavn Gjestgiveri (kr. 1500), dersom du/dere ikke ønsker rommet si ifra innen svarfrist-

    andre muligheter er xxx»

    Vi har ikke skrevet på innbydelsene hvem som blir toastmaster- egentlig har vi ikke bestemt oss for det ennå- men vi skriver det nok på programmet for dagen/menyen- (det blir et og samme kart som gjestene får i kirken 😅

    Settings
    Topics: 62
    Replies: 559
    Spruddle
    01. jan. 2009 kl. 23:27 #12361

    «Jannicke» wrote: Da er vi i rute da jo Spruddle 😀

    🙌 Må bare få laget dem ferdig nå, så…. 😂

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search