Hva skriver man på innbydelsene?
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Hva skriver man på innbydelsene?
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Hva skriver man på innbydelsene?
- Dette emnet har 13 svar, 5 deltakere, og ble sist oppdatert 16 years ago av
Spruddle.
-
ForfatterInnlegg
-
Topics: 133Replies: 2765
Vi holder på med siste del av invitasjonene.
Hva skriver man på? Synes alt jeg prøver på ser rart ut..hehe!
skjønner jo at hvor, når og hvem er kjekt å ha med, men igjen, ser bare rart ut.
Og hvor lang S.U frist trenger man? Vi skal sende ut nå neste uke, bryllupet er 25 april. februar/mars er vel greit?
Var plutselig ikke så enkelt likevel… 😛
Topics: 32Replies: 776Enig med deg! Hva skriver man? Er jo begrenset med plass også på disse innbydelsene så jeg syns det er vanskelig å vite hva man kan/skal utelate evt…
Når det gjelder svarfrist så tenker vi 1. eller 2. mai (bryllupet er 6.juni) – da har vi god tid til siste finish tenker jeg. Og de som er invitert vet jo allerede om dagen så jeg tror ikke vi trenger å sende dem ut så lenge før. tenker at vi sender de ut rundt 1. april….Eller?
Topics: 133Replies: 2765Topics: 32Replies: 776Kremt….. 😳 Jeg vet Jannicke 😅
15. februar må vel være en grei frist siden det kommer folk langveisfra. Men da må nok noen hjelpe deg ja så du finner ut hva dere skal skrive slik at dere får sendt de ut snart 😀 Så jeg hjelper deg med å dytte posten lenger opp jeg 😃
Men jeg tenker noe sånt i innbydelseteksten:
«I anledning av vårt bryllup ønsker vi å invitere
__________M.M. & N.N.___________________
til middag og fest
lørdag 06.06.09 kl 17.00.
Festligheten vil foregå på________________.
Vielse i Stange kirke kl 13.00.
VELKOMMEN!
Toastmaster for kvelden er
________O.O.__________, tlf XXXXXXXX
Vennlig hilsen
____P.P. & Q.Q._____
Tlf XXXXXXX
S.U. 1.5.09 Mørk dress»
Men hvor skriver jeg evt opplysninger om overnatting?
Frøken
annonseTopics: 133Replies: 2765Min kjære har nå tatt saken i egne hender. *flinke snart mannen min* så det blir nok noe slikt som:
Velkommen til vårt bryllup (mulig vi skriver navn istedet for vårt)
Vi gifter oss i Røyken kirke lørdag 25 april 2009 kl 14.30
Deretter inviterer vi til bryllupsfest på H. Fjordhotell
Antrekk:
S.U innen 1 mars (ble litt lenger frist)
Velkommen
Stian og Jannicke.
Skal klippe og lime inn det siste nå, så kommer forhåpentligvis bilde etterhvert. (ting tar tid her i heimen) Jeg synes kjæresten min er flink jeg!! 😀
Topics: 32Replies: 776Topics: 133Replies: 2765Vi lager et eget ark med info vi, Meteline. Det er av den enkle grunn at det blir for mye å ha på innbydelsen.
Info vedr beliggenhet av kirke og lokaler. toastmaster, priser på hotellovernatting, og dato for å holde av dette blir printet på eget ark og lagt løst i innbydelsen.
jada, bilder kommer.. skal bare bare. Og så skal stian bare bare… 🙄
Topics: 550Replies: 1386001. jan. 2009 kl. 19:38 #12329Vi har så masse å skrive om at det er helt utrolig,men som nevnt før så skal vi ha invitasjonsbudstikka og da har vi hele fire sider til rådighet,så da skal vi vel få plass.
Vi må jo ha en vanlig invitasjon,så skal vi ha med om overnattinger,vi skal ha med ønskeliste,praktiske opplysninger.
Det virker jo som dere har funnet det rette å skrive for dere og det er jo kjempebra. 😀
Topics: 32Replies: 776Topics: 133Replies: 2765Har nok en gang en kjæreste som tar litt ansvar her. Vi legger ved et lite ark med nødendig info. Men han lager en hjemmeside hvor ønskeliste, kart, toastmaster, og annen info blir lagt.
Skriver på en liten setning i innbydelsen: Ytterligere informasjon finner dere her www. ettellerannet.no (f.eks)
Da tar vi livet av et tre mindre, samtidig som vi kan legge all info ett sted. Mindre å huske på for oss og for gjestene.
Frøken
annonseTopics: 62Replies: 559Topics: 27Replies: 72101. jan. 2009 kl. 22:23 #12355Jeg må også ha med overnatting i innbydelsene…så jeg har kjøpt små visittkort i samme farge som på innbydelsene som jeg vil legge ved. Nærmeste familie har jeg reservert hotellrom til og venner har jeg plassert på campinghytter i nærheten.
Blir vel noe sånt som:
«Vi har reservert et rom til deg/dere på Nevlunghavn Gjestgiveri (kr. 1500), dersom du/dere ikke ønsker rommet si ifra innen svarfrist-
andre muligheter er xxx»
Vi har ikke skrevet på innbydelsene hvem som blir toastmaster- egentlig har vi ikke bestemt oss for det ennå- men vi skriver det nok på programmet for dagen/menyen- (det blir et og samme kart som gjestene får i kirken 😅
-
ForfatterInnlegg
- You must be logged in to reply to this topic.