Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Vi pusser opp! Takk for tålmodigheten 🥰 – Juli 2025

Hvor skal jeg starte?? :)

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Før Bryllupet / Hvor skal jeg starte?? :)

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Før Bryllupet / Hvor skal jeg starte?? :)

  • Dette emnet har 4 svar, 5 deltakere, og ble sist oppdatert 11 years ago av Trone.
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 1
    Replies: 0
    krmyhre
    05. jan. 2014 kl. 20:03 #11090

    Hei http://www.bryllupsvenner.no/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif
    Sittet å leser inne på siden her nå, å ser all planleggingen som skal til å kjenner jeg blir nesten nervøs av alt som må gjøres. Hvor skal jeg starte? Har aldri vært i bryllup før, så er egentlig ganske blank på dette. Tenker på sommerbryllup allerede nå til sommeren, er jeg da litt sent ute side jeg ikke har startet med noe? 
    Ønsker gjerne tips å innspill http://www.bryllupsvenner.no/wp-content/sp-resources/forum-smileys/smile.gif Alt fra invitasjonstekst( å når sende de ut), mat, papirarbeid, taler, musikk, overnatting for de som kommer langt, osvosv..

    Toastmaster, er det noe man bør ha?

    Tenker å ikke invitere alle til både maten å festen, men noen kun til festen, hvordan bør jeg da skrive dette? http://www.bryllupsvenner.no/wp-content/sp-resources/forum-smileys/smile.gif
    Hvordan gjør de fleste det med alkoholservering? ha med selv, får hele dagen, får kun til middagen??
    Gjerne tips til noen fine sanger også, både til kirken å etterpå! http://www.bryllupsvenner.no/wp-content/sp-resources/forum-smileys/smile.gif

    Innlegget er flyttet til riktig forum
    Gitte, moderator

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 66
    Replies: 6978
    Gitte
    05. jan. 2014 kl. 23:29 #174184

    Ser du har vært medlem en stund, men vil gjerne ønske deg velkommen inn i forumet vårt! Håper du vil få mye nyttig ut av oppholdet her.

    Først og fremst ville jeg startet med å velge dato, vielsessted og lokale. Du er absolutt ikke for sent ute, men jeg ville nok satt i gang med å lete etter alternativer. Sommeren er tross alt bryllupssesongen 😉

    Personlig syns jeg man bør ha toastmaster. Denne personen trenger ikke ha noen stor oppgave, men det er greit å ha en person som holder orden i «kulissene» slik at man kan senke skuldrene selv.

    Vi skrev to forskjellige invitasjoner, en til de som var invitert hele dagen og en til de som var invitert til kirke og kaffe. Her finner du noen invitasjonstekster:
    http://www.bryllupsvenner.no/bryllupsforum/alt-annet-om-bryllupsplanlegging/tekst-til-invitasjoner/

    Vi hadde fri flyt av alkohol hele kvelden. Det gjøres på så mange foskjellige måter og alt må beregnes på både hvor man har festen og lommeboka som skal betale gildet 😉

    Litt vanskelig å komme med konkrete tips når du ikke har begynt enda, men ikke nøl med å opprette emner i de ulike forumene for å spørre om det du lurer på http://www.bryllupsvenner.no/wp-content/sp-resources/forum-smileys/biggrin.gif

    Settings
    Topics: 16
    Replies: 319
    mai2014brud
    06. jan. 2014 kl. 20:46 #174191

    Kan også være lurt å sette opp en gjesteliste ganske raskt, så dere vet hvor stort lokale dere trenger. Vi skriver forskjellig tekst til middagsgjestene og kaffegjestene. Har rett og slett ikke økonomi til å ha alle til middag, så vi velger å løse det slikt 🙂

     

    Lurt å begynne å titte litt på kjoler da det kan være lang (3-7mnd) leveringstid.

     

    Jeg har fått veldig mye hjelp av å lese andre sine lister her inne, så det vil jeg absolutt anbefale 🙂

    Settings
    Topics: 6
    Replies: 107
    Ava91
    07. jan. 2014 kl. 16:09 #174196

    Hei og velkommen 🙂
    Tror det går fint å planlegge bryllup fra nå til sommeren, sålenge du finner ledig lokale og vielsessted på datoen du ønsker. 
    Vi har toastmaster, for oss måtte det være noen som er stødig i engelsk da det blir et trespråklig bryllup (tjohei), så vi slipper å tenke på så altfor mye på den store dagen. Som maibrud nevner ville jeg startet med bryllupkjole snarest også, da de anbefaler å bestille ca. 8 mnd før bryllupet. :O 

    Les i vei og kos deg med planleggingen, det er utrolig morsomt! 

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 201
    Replies: 19922
    Trone
    10. jan. 2014 kl. 19:17 #174261

    Lag deg en liste og pust med magen 🙂 Dette kommer til å gå kjempefint 😃

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search