Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Vi pusser opp! Takk for tålmodigheten 🥰 – Juli 2025

I invitasjonene – info om?

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / I invitasjonene – info om?

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / I invitasjonene – info om?

  • Dette emnet har 14 svar, 10 deltakere, og ble sist oppdatert 14 years ago av fucoc.
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 83
    Replies: 1103
    Rampolina
    29. aug. 2010 kl. 10:32 #5940

    Har dere med navnet og kontaktinfo til toastmaster i invitasjonene?

    Jeg har ikke egentlig plass hehe, men tenker at det kanskje er lurt.

    Hva tenker dere?

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 8
    Replies: 74
    bayani
    29. aug. 2010 kl. 10:36 #113480

    Vi skrev med navn, telefonnummer og mail til toastmaster. tror det er greit for folk å vite det:)

    Settings
    Topics: 550
    Replies: 13860
    Stavangerpar
    29. aug. 2010 kl. 10:57 #113481

    Kommer ikke til å oppgi navn og kontaktinformasjon til toasmasteren, har aldri opplevd å fått det selv. Vi har laget en hjemmeside og der har vi skrevet om toastmasteren vår og kontaktinformasjonen. De fleste har jo internett nå,så de får jo informasjonen derfra. Vet liksom ikke hvor jeg skulle ha kastet inn en slik informasjon på innbydelsen.

    Settings
    Topics: 36
    Replies: 682
    fucoc
    29. aug. 2010 kl. 11:34 #113483

    Dette har vi i vår innbydelse (ja, de er faktisk ferdige allerede sammen med kirkeprogram og menyer… overivrig? neeei, vel??)

    hvem skal ektes

    tidspunkt og sted for vielse

    adresse til kirken

    tidspunkt og sted for mottakelsen

    Svar utbes

    Dresskode

    Link til hjemmeside

    passord til hjemmeside

    Sette på masse navn, telefonnummer, emailer osv syns jeg bare skaper rot og tar bort «klassen». de som er invitert i vårt bryllup vet da hva vi heter og kan fint ringe hvis de lurer på noe 🙂 og alt av praktisk info, som hvem toastmaster er, hvordan få fatt i ham, hva vi mener med dresskodeanvisningen, hvordan de kan sende svar utbes, hvor vi skal være etter vielsen, hvilken sal osv osv osv står på hjemmesiden

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 11
    Replies: 294
    Petternella
    29. aug. 2010 kl. 12:05 #113488

    i vårt «andreutkast» til invitasjoner har jeg har laget tre ark, det fremste er den tradisjonelle innbydelsen, med dato, tid, sted for kirke og middag, samt s.u.

    På andrearket står praktisk informasjon, overnatting, toastmaster samt info om hvem som har oversikt over ønskeliste. (akkurat den er jeg litt usikker på, men de aller fleste etterspør jo uansett ønskelisteinfo, så da tenkte jeg dette kunne stå. )

    Der står også adresssen til hjemmesiden, der blir bl.a veibeskrivelse etc lagt ut.

    På det siste arket har vi invitasjon til en fredagskveldhappening som vi håper å få til.

    Vi har ikke dresskode, da det ikke føles naturlig for oss.

    Har en tråd under «må gjøres-lister» der invitasjonene er lagt ut.

    Settings
    Topics: 55
    Replies: 4059
    vanilla81
    29. aug. 2010 kl. 12:44 #113489

    Vi hadde ikke noe kontakt info til toastmaster.

    I de invitasjoner jeg har sett til bryllup så har det heller aldri vært det der.

    Settings
    Topics: 550
    Replies: 13860
    Stavangerpar
    29. aug. 2010 kl. 14:31 #113499

    «Fucoc» wrote: Dette har vi i vår innbydelse (ja, de er faktisk ferdige allerede sammen med kirkeprogram og menyer… overivrig? neeei, vel??)

    hvem skal ektes

    tidspunkt og sted for vielse

    adresse til kirken

    tidspunkt og sted for mottakelsen

    Svar utbes

    Dresskode

    Link til hjemmeside

    passord til hjemmeside

    Sette på masse navn, telefonnummer, emailer osv syns jeg bare skaper rot og tar bort «klassen». de som er invitert i vårt bryllup vet da hva vi heter og kan fint ringe hvis de lurer på noe 🙂 og alt av praktisk info, som hvem toastmaster er, hvordan få fatt i ham, hva vi mener med dresskodeanvisningen, hvordan de kan sende svar utbes, hvor vi skal være etter vielsen, hvilken sal osv osv osv står på hjemmesiden

    Noe slikt er det jeg også har sett for meg, men da uten dresskode, for det er ikke naturlig for meg å sette, jeg vil gjerne at alle skal kunne kommer, uten at de må tenke på at de må kjøpe seg antrekk til det

    Settings
    Topics: 11
    Replies: 560
    MrsBtobe
    29. aug. 2010 kl. 14:35 #113503

    Vi skal legge ved et ekstra ark med kart til festlokalet, kontaktinfo til toastmaster + mødrene våre (som skal ha ansvar forønskelistene) osv.

    SYnes det er like så greit 🙂

    Settings
    Topics: 20
    Replies: 367
    snapp2000
    29. aug. 2010 kl. 16:26 #113506

    Jeg har planer om det når tiden er inne. Slik blir det kanskje litt spennende også for oss om hvem som skal holde tale, event sanger etc 😀

    Settings
    Topics: 11
    Replies: 560
    MrsBtobe
    29. aug. 2010 kl. 16:33 #113507

    «snapp2000» wrote: Jeg har planer om det når tiden er inne. Slik blir det kanskje litt spennende også for oss om hvem som skal holde tale, event sanger etc 😀

    Det er derfor vi velger å skrive opp toastmaster også 🙂 sånn at toastmaster kan ta seg av talene uten at vi trenger å vite hvem som skal holde de.

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 36
    Replies: 682
    fucoc
    29. aug. 2010 kl. 16:38 #113509

    «Stavangerpar» wrote: Noe slikt er det jeg også har sett for meg, men da uten dresskode, for det er ikke naturlig for meg å sette, jeg vil gjerne at alle skal kunne kommer, uten at de må tenke på at de må kjøpe seg antrekk til det

    Da kan du vel sette Dresskode: ingen ?

    Hadde jeg fått en innbydelse uten dresskode hadde jeg tenkt: hva skal jeg ha på meg??

    Settings
    Topics: 550
    Replies: 13860
    Stavangerpar
    29. aug. 2010 kl. 17:13 #113512

    «Fucoc» wrote:

    Stavangerpar wrote:
    Noe slikt er det jeg også har sett for meg, men da uten dresskode, for det er ikke naturlig for meg å sette, jeg vil gjerne at alle skal kunne kommer, uten at de må tenke på at de må kjøpe seg antrekk til det

    Da kan du vel sette Dresskode: ingen ?

    Hadde jeg fått en innbydelse uten dresskode hadde jeg tenkt: hva skal jeg ha på meg??

    Ja, jeg kunne det, men føler at det er mere meg og ikke sette noe, fikk jo sendt ut invitasjoner for det bryllupet som ble utsatt og der skrev jeg ingeting og det var kun en person som etterlyste kleskode 😀

    Settings
    Topics: 59
    Replies: 7239
    eriksson
    29. aug. 2010 kl. 17:54 #113517

    Vi skrev det på invitasjonen… I det hele tatt så skrev vi all infoen man trengte i form av klokkeslett (dah…), adresser og toastmaster info, sånn at de ikke var avhengig av internett… Har trossalt noen eldre som nekter og ta til seg slikt tull 😂 😂

    Settings
    Topics: 59
    Replies: 869
    loren
    29. aug. 2010 kl. 18:09 #113518

    Vi skriver all informasjon i invitasjonen. Tror ikke vi skal ha hjemmeside, vi får se 🙂

    Vi har et «hovedark» med selve invitajsonsteksten på. Har kort med lomme på, og i lomma vil det være tre ark;

    Et med kjørebeskrivelser til lokale og kirke

    Et med overnattingsmuligheter

    Et med praktisk informasjon – her står alle telefonnumre, våre pluss toastmaster sitt. SU datoen står her, og informasjon om en grillfest vi ønsker å ha på fredag ettermiddag/kveld.

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 36
    Replies: 682
    fucoc
    29. aug. 2010 kl. 18:53 #113524

    Høres jo kjekt ut med flere innlegg hvis man belager seg på at noen ikke har mulighet til å benytte nett.

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search