Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Vi pusser opp! Takk for tålmodigheten 🥰 – Juli 2025

Informere servitører – Hva bør være med?

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Informere servitører – Hva bør være med?

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Informere servitører – Hva bør være med?

  • Dette emnet har 2 svar, 3 deltakere, og ble sist oppdatert 14 years ago av Rampolina.
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 135
    Replies: 459
    Silje
    03. mai. 2011 kl. 15:35 #7368

    Skal sende en info mail til servitørene våres fra videregående.

    Hva burde jeg ha med?

    Og det er svart bukse og hvit skjorte som er vanlig? Skal jeg skrive at de skal ha det, eller at det er fint om de har? Eller bare si atde bør ha mørk bukse og lys skjorte/overdel?

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 29
    Replies: 40
    ingunnk
    04. mai. 2011 kl. 06:55 #128140

    Det kommer kanskje ann på om du har noe tema i bryllupet? Hvis ikke gjestene har fått beskjed om noen spesiell kleskode – er det aknskje greit at de er nøytrale i en sort bukse og hvit bluse/skjorte.

    Jeg vil ha stålkontroll og ville ikke skrevet «fint hvis..» kanskje de tolker det som at det ikke er så nøye.

    Settings
    Topics: 83
    Replies: 1103
    Rampolina
    04. mai. 2011 kl. 19:00 #128172

    Vi har hatt møte med våre servitører i kveld og gikk nøye gjennom kjøreplanen og detaljert hva de skal gjøre gjennom hele dagen.

    Vi ble også enige om antrekk, det ble hvit overdel og sort underdel. Så fikk de navn på den de skal forholde seg til under middagen (toastmasteren).

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search