Invitasjoner
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / Invitasjoner
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / Invitasjoner
- Dette emnet har 4 svar, 5 deltakere, og ble sist oppdatert 12 years ago av
Gjest_M01.
-
ForfatterInnlegg
-
Topics: 3Replies: 25Topics: 14Replies: 9413. feb. 2013 kl. 12:46 #167968
Det er ihvertfall en fordel å kunne ha med, så man kan informere ifht. hvem de skal si ifr til hvis de vil si noen ord osv… Men man MÅ vel ikke, hvis man finner en grei måte å informere om det samme via en nettside eller lignende 🙂 Vi hadde det i invitasjonene våre 🙂
Topics: 1Replies: 4413. feb. 2013 kl. 13:17 #167975Nope, du trenger ikke å skrive på hvem som er toastmaster i invitasjonene.
Vi har ikke det. Det er jo «standar» hvem som skal begynne talene, og andre som er intr. i å holde tale under middagen, de tar kontakt så blir det ordnet fortløpende med toastmasteren.
Om noen av dem som kommer til kaffen, som har lyst å si noen ord, har dem full annledning til det uten noe mer styr. Pling-pling i glasset å kjør på.
Det er heller under middagen at det er greit å ha det strukturert mtp.tider å sånt, men ser ikke at det er noe behov for å belyse det i invitasjonene.
Topics: 201Replies: 19922«Rannveig2013» wrote: Nope, du trenger ikke å skrive på hvem som er toastmaster i invitasjonene.
Vi har ikke det. Det er jo «standar» hvem som skal begynne talene, og andre som er intr. i å holde tale under middagen, de tar kontakt så blir det ordnet fortløpende med toastmasteren.
Om noen av dem som kommer til kaffen, som har lyst å si noen ord, har dem full annledning til det uten noe mer styr. Pling-pling i glasset å kjør på.
Det er heller under middagen at det er greit å ha det strukturert mtp.tider å sånt, men ser ikke at det er noe behov for å belyse det i invitasjonene.
Mulig det er slik i deres bryllup, men i fleste bryllup så har toastmaster oversikten. Og det er heller ikke vanlig standar at det er bare å plinge på glasset og tut og kjør.
Dessuten så er det ikke alle detradisjonelle talene som blir holdt, noe en toastmaster skal ha oversikt over 😉 Blandt annet.
Frøken
annonseTopics: 64Replies: 1674«Rannveig2013» wrote: Nope, du trenger ikke å skrive på hvem som er toastmaster i invitasjonene.
Vi har ikke det. Det er jo «standar» hvem som skal begynne talene, og andre som er intr. i å holde tale under middagen, de tar kontakt så blir det ordnet fortløpende med toastmasteren.
Om noen av dem som kommer til kaffen, som har lyst å si noen ord, har dem full annledning til det uten noe mer styr. Pling-pling i glasset å kjør på.
Det er heller under middagen at det er greit å ha det strukturert mtp.tider å sånt, men ser ikke at det er noe behov for å belyse det i invitasjonene.
Liker godt tankegangen din jeg!
Vi har heller ikke opplyst om hvem som er toastmaster og har heller ingen planer om å gjøre det med det første. Vår toastmaster skal gjøre middagen morsom og flytende, ikke være «plaget» med mas på forhånd det får noen andre ta seg av.
Og vi kommer faktisk til å si at de som ønsker å si noe kan klirre på glasset, å stille seg opp i vårt lille speekers corner. 🙂
-
ForfatterInnlegg
- You must be logged in to reply to this topic.