Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Vi pusser opp! Takk for tålmodigheten 🥰 – Juli 2025

Invitasjoner

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / Invitasjoner

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / Invitasjoner

  • Dette emnet har 4 svar, 5 deltakere, og ble sist oppdatert 12 years ago av Gjest_M01.
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 3
    Replies: 25
    xlissx
    13. feb. 2013 kl. 10:50 #10624

    Vi kunne tenkt oss å få ut invitasjonene snart, men har ikke funnet ut hvem vi skal ha som toastmaster enda. Må man ha med det i invitasjonene?

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 14
    Replies: 94
    sommerbrud13
    13. feb. 2013 kl. 12:46 #167968

    Det er ihvertfall en fordel å kunne ha med, så man kan informere ifht. hvem de skal si ifr til hvis de vil si noen ord osv… Men man MÅ vel ikke, hvis man finner en grei måte å informere om det samme via en nettside eller lignende 🙂 Vi hadde det i invitasjonene våre 🙂

    Settings
    Topics: 1
    Replies: 44
    Rannveig2013
    13. feb. 2013 kl. 13:17 #167975

    Nope, du trenger ikke å skrive på hvem som er toastmaster i invitasjonene.

    Vi har ikke det. Det er jo «standar» hvem som skal begynne talene, og andre som er intr. i å holde tale under middagen, de tar kontakt så blir det ordnet fortløpende med toastmasteren.

    Om noen av dem som kommer til kaffen, som har lyst å si noen ord, har dem full annledning til det uten noe mer styr. Pling-pling i glasset å kjør på.

    Det er heller under middagen at det er greit å ha det strukturert mtp.tider å sånt, men ser ikke at det er noe behov for å belyse det i invitasjonene.

    Settings
    Topics: 201
    Replies: 19922
    Trone
    13. feb. 2013 kl. 14:43 #167989

    «Rannveig2013» wrote: Nope, du trenger ikke å skrive på hvem som er toastmaster i invitasjonene.

    Vi har ikke det. Det er jo «standar» hvem som skal begynne talene, og andre som er intr. i å holde tale under middagen, de tar kontakt så blir det ordnet fortløpende med toastmasteren.

    Om noen av dem som kommer til kaffen, som har lyst å si noen ord, har dem full annledning til det uten noe mer styr. Pling-pling i glasset å kjør på.

    Det er heller under middagen at det er greit å ha det strukturert mtp.tider å sånt, men ser ikke at det er noe behov for å belyse det i invitasjonene.

    Mulig det er slik i deres bryllup, men i fleste bryllup så har toastmaster oversikten. Og det er heller ikke vanlig standar at det er bare å plinge på glasset og tut og kjør.

    Dessuten så er det ikke alle detradisjonelle talene som blir holdt, noe en toastmaster skal ha oversikt over 😉 Blandt annet.

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 64
    Replies: 1674
    Gjest_M01
    13. feb. 2013 kl. 15:01 #167996

    «Rannveig2013» wrote: Nope, du trenger ikke å skrive på hvem som er toastmaster i invitasjonene.

    Vi har ikke det. Det er jo «standar» hvem som skal begynne talene, og andre som er intr. i å holde tale under middagen, de tar kontakt så blir det ordnet fortløpende med toastmasteren.

    Om noen av dem som kommer til kaffen, som har lyst å si noen ord, har dem full annledning til det uten noe mer styr. Pling-pling i glasset å kjør på.

    Det er heller under middagen at det er greit å ha det strukturert mtp.tider å sånt, men ser ikke at det er noe behov for å belyse det i invitasjonene.

    Liker godt tankegangen din jeg!

    Vi har heller ikke opplyst om hvem som er toastmaster og har heller ingen planer om å gjøre det med det første. Vår toastmaster skal gjøre middagen morsom og flytende, ikke være «plaget» med mas på forhånd det får noen andre ta seg av.

    Og vi kommer faktisk til å si at de som ønsker å si noe kan klirre på glasset, å stille seg opp i vårt lille speekers corner. 🙂

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search