Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Kirkeprogram

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / Kirkeprogram

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Alt annet om bryllupsplanlegging / Kirkeprogram

  • Dette emnet har 6 svar, 3 deltakere, og ble sist oppdatert 15 years ago av gledesei.
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 88
    Replies: 1752
    gledesei
    18. aug. 2010 kl. 10:01 #5840

    Ja, i dag er den store «bryllupsfiksedagen» og vi sitter med telefonene på ørene og skriver så blekket spruter. En del av det er å sette kirkeprogrammet. Det er sikkert blitt diskutert opp og i mente før, men jeg finner ikke noe og lurer på hvordan dere skriver ting. Altså i ren tekst.

    Vi skal ha musikalske innslag, men lurer på i hvilken rekkefølge vi skal skrive komponist, tittel og aktør.

    Skal vi skrive for eksempel «tekstlesning – Karianne, brudens søster leser bibelvers og bibelvers» eller «bibelvers og bibelvers, leses av Karianne, brudens søster» eller hva annet? Hva gjør dere? #-o

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 550
    Replies: 13860
    Stavangerpar
    18. aug. 2010 kl. 10:07 #112276

    hvordan dere skriver det, tror jeg ikke er så farlig, finn den måten dere synes det er finest, tror ikke det er noe rett eller gal måte å gjøre det på 😀

    Settings
    Topics: 55
    Replies: 4059
    vanilla81
    18. aug. 2010 kl. 10:07 #112277

    Nederst bake på kirkeprogrammet hadde vi:

    Prest: Reidar Standal

    Organist: Arvid Havåg

    Kirketjener: Kåre Flatmark

    Solist: Rebekka Havnegjerdet

    Tekstlesere: Daniel xxxxxx og Marte xxxxx

    Forlovere: xxxxx xxxx og xxxxxx xxxxxxx

    Dette ver det som stod nederst på kirkeporgrammet vårt for at det skulle bli godkjent.

    Meeeen vet jo ikke om det er til hjelp for deg da…?

    Settings
    Topics: 55
    Replies: 4059
    vanilla81
    18. aug. 2010 kl. 10:08 #112278

    Liten redigering organist og kirketjener stod på samme linja viss du skjønner 🙂

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 88
    Replies: 1752
    gledesei
    18. aug. 2010 kl. 10:54 #112290

    Vi skal ha forskjellige aktører, så jeg har lyst til å ha de med på «sine» punkt i programmet

    Settings
    Topics: 55
    Replies: 4059
    vanilla81
    18. aug. 2010 kl. 11:33 #112296

    men da kan du jo skrive da feks

    skriftlesing av anita etternavn?

    bare skrive aktørens navn bak det som aktøren skal gjøre..

    awh dårlig på å forklare… ](*,) ](*,)

    Jeg har hvertfall sett kirkeporgam som er slik jeg prøvde og forklare nå,

    da skulle vel dere få det godkjent om jeg skjønte hva du mente rett nå?

    Settings
    Topics: 88
    Replies: 1752
    gledesei
    18. aug. 2010 kl. 11:50 #112298

    Er vel mer min ufattelige perfeksjonisme som krever det, ikke presten 🙂

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search