Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Vi pusser opp! Takk for tålmodigheten 🥰 – Juli 2025

Kjøreplanen vår!

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Kjøreplanen vår!

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Kjøreplanen vår!

  • Dette emnet har 9 svar, 6 deltakere, og ble sist oppdatert 15 years ago av Trone.
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 35
    Replies: 140
    bøgga
    17. mai. 2010 kl. 14:42 #4640

    Synes dette med kjøreplan er dritvanskelig, jeg!! ](*,)

    Dette er første utkast, håper dere kommer med innspill om noe ser helt rart ut!

    PS! Både frisøren, kirka, lokalet og fotografen er i umiddelbar nærhet/på samme sted, så trenger ikke å regne med reisetid heldigvis.. [smilie=aiwebs_015.gif]

    Grov kjøreplan for dagen:

    Kl. 07.30: Frokost

    Kl. 08.00: Kjøre til frisør

    Kl. 08.30-12.45: Frisør, sminkør og påkledning

    Kl. 12.50: Kjøre til kirka

    Kl. 13.00-13.35: Vielse

    Kl. 13.35-13.45: Lykkehilsner og fotografering på kirketrappen (neste vielse begynner kl.14)

    Kl. 14.00: Gjestene går til lokalet, får forfriskninger og mingler mens vi møter fotografen

    Kl. 16.00: Brudeparet ankommer lokalet, tar en felles skål, mingler med gjestene

    Kl. 16.30: Middagsbuffèt

    * Do- og røykepause, ca. 20 min

    Kl. 18.30: Dessertbuffèt

    Kl. 20.15: Felles fotografering i hagen

    * Litt lengre pause, ca. 30-45 min

    Kl. 21.00: Kaffe og kaker evt. leker/underholdning

    Kl. 22.30: Første dans

    Kl. 00.00: Brudeparet reiser til hotellet

    Detaljert kjøreplan for selve serveringen:

    – Toastmaster kaller inn gjestene til lokalet

    – Gjestene stiller seg bak stolene

    – Musikken skrus på

    – Brudeparet kommer inn sammen

    – Brudeparet ønsker velkommen

    – Brudeparet introduserer toastmaster

    – Servitørene sjenker vin

    – Toastmaster kommer med info om stedet, gjennomføringen av buffeen, forteller litt om vinen, oppfordre gjestene til å skrive i gjesteboka, oppfordre gjestene å sende gode bilder til brudeparet i etterkant av bryllupet, litt om hva som skal skje utover dagen, info om pauser, info om barnerommet..

    * Første forsyning

    – Brudens far taler

    – Brudgommen taler

    – Sang fra brudens mor

    – Servitørene sjenker vin

    * Andre forsyning

    – Tale fra bruden

    – Tale fra brudens forlover

    – Tale fra brudgommens forlover

    – Brudgommens stefar taler

    – PAUSE ca. 20 minutter

    Imens ryddes buffeen og skitne tallerkner bort, og isbuffeen klargjøres

    – Toastmaster kaller inn gjestene

    – Toastmaster «forklarer gjennomføringen» av dessertbuffeen

    * Forsyning av dessertbuffeen

    – Sang/tale fra brudeparets søsken

    – Evt. andre talere?

    – ”Takk for maten” – sang

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 30
    Replies: 749
    viana
    17. mai. 2010 kl. 19:54 #95491

    Wow så detaljert. Tar av meg hatten, og lurer på om alle har det sånn???

    Settings
    Topics: 201
    Replies: 19922
    Trone
    17. mai. 2010 kl. 20:15 #95493

    Du er en kvinne etter min smak!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Endelig noen andre også som skriver opp så detaljert for seg selv, he he he he!!! Digger det!!! 😃 😃 😃

    Settings
    Topics: 32
    Replies: 73
    hilde81
    18. mai. 2010 kl. 07:30 #95516

    OI! Du er flink! Låner denne litt her..

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 129
    Replies: 2344
    hildemor
    18. mai. 2010 kl. 07:45 #95520

    Synes den ser veldig bra ut. Viktig å detaljplanlegge viktige elementer for å få en bra bryllupsfest. Det er alltids noe som ikke går etter planen men så lenge man har en plan på alt så går det så greit atte :mrgreen:

    Settings
    Topics: 17
    Replies: 275
    Hardangerbrud2010
    18. mai. 2010 kl. 07:52 #95522

    Tror også jeg må låne denne, meget imponert! 😁

    Eneste jeg reagerte bittelitt på – skal dere virkelig forlate festen allerede ved midnatt….??? 😉 Jeg ser for meg at det er da festen virkelig begynner, og tviler på at sombo og jeg kommer til å gi oss fullt så tidlig, hehe! 😂 Med mindre vi er utslitte da, og det kan jo meget godt være… [smilie=aiwebs_014.gif]

    Settings
    Topics: 35
    Replies: 140
    bøgga
    18. mai. 2010 kl. 08:50 #95533

    Takk alle sammen, trodde det var vanlig å skrive sånn detaljert kjøreplan, jeg…men jeg trenger kanskje ikke det? 😂

    Tja, er ikke helt sikker på om vi reiser så tidlig som kl.24 akkurat, det var brudgommen her som mente det var passelig tid, han ville at vi skulle ha det fint sammen på hotellet også uten å være helt utslitte (lurer på hva han har i tankene da,hehehe 😂 ) [smilie=aiwebs_017.gif]

    Skulle vi hatt et skikkelig «party-bryllup» med masse dansing, drikking og festing, hadde vi nok vært myyye lenger, men da endel i vår familie er veldig relgiøse blir det forholdsvis rolig sånn sett.. 😉

    Jeg tipper at endel av gjestene begynner å reise hjemover i 24-tiden uansett bl.a. pga. det er endel barn blandt gjestene og 70 % av gjestene har 1-3 timers reisevei osv.

    I tillegg starter jo dagen veldig tidlig, kl.13!

    Men holder vi ut lenger, så blir vi lenger!! 😃

    Settings
    Topics: 201
    Replies: 19922
    Trone
    18. mai. 2010 kl. 10:13 #95558

    Jeg viste denne til samboern i går og han mente på at det var en kloning av meg som hadde skrevet den, ha ha ha!! Han er ikke vant til å høre om andre som er så listemenneske som meg, hi hi!! 😃

    Hva lokalet er det dere skal ha?

    Settings
    Topics: 35
    Replies: 140
    bøgga
    18. mai. 2010 kl. 10:30 #95564

    Hahaha! 😂 😂 😂

    Jo, jeg er listegal! MÅ få det ned på papiret-ellers surrer det jo bare rundt inni hodet og det blir jeg iallefall gal av! :skrekk:

    Vi skal være på Søgne vgs. Samboeren min jobber der, så vi får låne hele skolen gratis fra fredag til søndag! 😃

    Settings
    Topics: 201
    Replies: 19922
    Trone
    18. mai. 2010 kl. 10:33 #95567

    Fytti så greit!! Vi skal jo være på prestegården, så det er jo ikke så langt unna dere, he he!!

    Jeg har ikke begynt på den helt detaljerte planen enda. Toastmasteren vår ( hans onkel) er like opptatt av detaljene på kjøreplanen som jeg er, og jeg digger det! 🙂 🙂 🙂 He he he!!!

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search