Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Vi pusser opp! Takk for tålmodigheten 🥰 – Juli 2025

Lage egne hefter

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / DIY Bryllup – Kreativt Forum / Lage egne hefter

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / DIY Bryllup – Kreativt Forum / Lage egne hefter

  • Dette emnet har 9 svar, 7 deltakere, og ble sist oppdatert 13 years ago av sprudlerita.
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 2
    Replies: 30
    romanza
    09. apr. 2012 kl. 16:18 #9092

    Hei

    Jeg tenkte jeg skulle være litt kreativ og lage egne hefter som gjestene skal få. Hvor vi da skal inkludere meny, kort info om gjestene,sanger og annet moro.

    Er det noen av dere som har gjort dette før og kan dele litt ideer ?

    Hvilket program brukte dere?

    Jeg skal utforme hefte selv så skal vi sende til trykkeri for å få printet det.

    På forhånd takk for svar

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 37
    Replies: 182
    ponnihest
    09. apr. 2012 kl. 18:39 #148275

    jeg lager i 100×210-format. Bordkort, meny og kort info om gjestene. heftes sammen med en klype i toppen: http://www.ebay.com/itm/160761592679?ss … 1439.l2649

    Settings
    Topics: 201
    Replies: 19922
    Trone
    09. apr. 2012 kl. 19:32 #148286

    Vi hadde:

    Gjestene i alfabetisk rekkefølge

    Kort om hver gjest, sivilstatus (og med hvilken anne gjest) og forholdet til brudeparet

    Menyen

    Bilder

    Sanger

    En hilsen i begynnelsen fra brudeparet

    Settings
    Topics: 2
    Replies: 30
    romanza
    10. apr. 2012 kl. 00:04 #148308

    Tusen takk for tips.Jeg begynte litt i kveld så blir spennende hvordan de blir.Har så langt fått med menyen,sanger,oversikt over gjestene og en liten hilsen fra oss.Så får jeg se hvordan det blir når alt er klart

    Settings
    Topics: 28
    Replies: 418
    *Cathrine*
    10. apr. 2012 kl. 06:01 #148309

    Er dette blitt mer vanlig i bryllup?

    Aldri sett eller hørt om dette før jeg… Men hadde jo vært veldig greit for gjestene å vite litt om hverandre.

    Settings
    Topics: 14
    Replies: 187
    elisa
    10. apr. 2012 kl. 06:11 #148310

    Fikk høre det at brudeparet ikke skulle ha noe med sangheftet og gjøre siden brudeparet ikke skal se sangene på forhånd. At det er forlover og toastmaster som samarbeider om dette :usikker: :-k

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 201
    Replies: 19922
    Trone
    10. apr. 2012 kl. 12:43 #148348

    «elisa» wrote: Fikk høre det at brudeparet ikke skulle ha noe med sangheftet og gjøre siden brudeparet ikke skal se sangene på forhånd. At det er forlover og toastmaster som samarbeider om dette :usikker: :-k

    Det er ikke noe fasit på det. De bryllupene jeg har hatt en del i har brudeparet selv ordnet dette da de ville ha kontrollen på det.

    Eneste grunnen for at jeg ikke satt med dette til vårt bryllup var fordi vi hadde sagt til gjestene at vi ikke ville vite hvem som skulle holde taler eller sanger. Det ville vi ha som en bonus hvis det kom noe. 😉

    Settings
    Topics: 14
    Replies: 187
    elisa
    10. apr. 2012 kl. 14:45 #148364

    «Trone» wrote:

    elisa wrote:
    Fikk høre det at brudeparet ikke skulle ha noe med sangheftet og gjøre siden brudeparet ikke skal se sangene på forhånd. At det er forlover og toastmaster som samarbeider om dette :usikker: :-k

    Det er ikke noe fasit på det. De bryllupene jeg har hatt en del i har brudeparet selv ordnet dette da de ville ha kontrollen på det.

    Eneste grunnen for at jeg ikke satt med dette til vårt bryllup var fordi vi hadde sagt til gjestene at vi ikke ville vite hvem som skulle holde taler eller sanger. Det ville vi ha som en bonus hvis det kom noe. 😉
    aha…..da tror nok jeg at jeg gjør det selv he he

    Settings
    Topics: 12
    Replies: 319
    sinnami
    10. apr. 2012 kl. 15:52 #148366

    Vi skal ha et lite hefte med meny, bordkart og oversikt over hvem som er hvem, diverse bilder av oss, og en liten personlig hilsen til hver gjest. Så vet jeg at det vil bli noen sanger, men de blir lagt inn i heftene etter at vi er ferdige med dem..

    Settings
    Topics: 83
    Replies: 514
    sprudlerita
    12. apr. 2012 kl. 07:58 #148574

    Vi skal bare lage fremsiden til sanghefte og der menyen skal være så skal toastmasteren vår feste det sammen om det kommer noen sanger:)

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

[annonse_6]


[annonse_7]

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search