Lage egne hefter
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / DIY Bryllup – Kreativt Forum / Lage egne hefter
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / DIY Bryllup – Kreativt Forum / Lage egne hefter
- Dette emnet har 9 svar, 7 deltakere, og ble sist oppdatert 13 years ago av
sprudlerita.
-
ForfatterInnlegg
-
Topics: 2Replies: 30
Hei
Jeg tenkte jeg skulle være litt kreativ og lage egne hefter som gjestene skal få. Hvor vi da skal inkludere meny, kort info om gjestene,sanger og annet moro.
Er det noen av dere som har gjort dette før og kan dele litt ideer ?
Hvilket program brukte dere?
Jeg skal utforme hefte selv så skal vi sende til trykkeri for å få printet det.
På forhånd takk for svar
Topics: 37Replies: 182jeg lager i 100×210-format. Bordkort, meny og kort info om gjestene. heftes sammen med en klype i toppen: http://www.ebay.com/itm/160761592679?ss … 1439.l2649
Topics: 201Replies: 19922Topics: 2Replies: 30Topics: 28Replies: 41810. apr. 2012 kl. 06:01 #148309Er dette blitt mer vanlig i bryllup?
Aldri sett eller hørt om dette før jeg… Men hadde jo vært veldig greit for gjestene å vite litt om hverandre.
Topics: 14Replies: 187Topics: 201Replies: 19922«elisa» wrote: Fikk høre det at brudeparet ikke skulle ha noe med sangheftet og gjøre siden brudeparet ikke skal se sangene på forhånd. At det er forlover og toastmaster som samarbeider om dette :usikker: :-k
Det er ikke noe fasit på det. De bryllupene jeg har hatt en del i har brudeparet selv ordnet dette da de ville ha kontrollen på det.
Eneste grunnen for at jeg ikke satt med dette til vårt bryllup var fordi vi hadde sagt til gjestene at vi ikke ville vite hvem som skulle holde taler eller sanger. Det ville vi ha som en bonus hvis det kom noe. 😉
Topics: 14Replies: 187«Trone» wrote:
elisa wrote:Fikk høre det at brudeparet ikke skulle ha noe med sangheftet og gjøre siden brudeparet ikke skal se sangene på forhånd. At det er forlover og toastmaster som samarbeider om dette :usikker: :-kDet er ikke noe fasit på det. De bryllupene jeg har hatt en del i har brudeparet selv ordnet dette da de ville ha kontrollen på det.
Eneste grunnen for at jeg ikke satt med dette til vårt bryllup var fordi vi hadde sagt til gjestene at vi ikke ville vite hvem som skulle holde taler eller sanger. Det ville vi ha som en bonus hvis det kom noe. 😉
aha…..da tror nok jeg at jeg gjør det selv he heTopics: 12Replies: 319Topics: 83Replies: 51412. apr. 2012 kl. 07:58 #148574Vi skal bare lage fremsiden til sanghefte og der menyen skal være så skal toastmasteren vår feste det sammen om det kommer noen sanger:)
-
ForfatterInnlegg
- You must be logged in to reply to this topic.