Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Vi pusser opp! Takk for tålmodigheten 🥰 – Juli 2025

liste over hva man vil hjelp til…. (pakke opp, osv)

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / liste over hva man vil hjelp til…. (pakke opp, osv)

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / liste over hva man vil hjelp til…. (pakke opp, osv)

  • Dette emnet har 7 svar, 7 deltakere, og ble sist oppdatert 15 years ago av Stjerneklar.
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 57
    Replies: 534
    Stjerneklar
    09. jan. 2010 kl. 17:19 #2785

    Jeg sitter her å tenker jeg må begynne å dele ut oppgaver 😃

    Men kommer bare på flere og flere ting føler jeg..

    og er så redd for jeg skal stå der siste dagen og tenke..

    (barnevenlig-> «Fillern!!!»

    Så jeg håper dere vil hjelpe meg med listen, og kanskje hjelper jeg deg 😉 hehe…

    Selv trenger jeg ikke alle jeg skriver nå, men tenkte det kan være greit med en fullstendig liste uannsett 😃

    Henting:

    *BryllupsKake-

    *evt. andre kaker-

    *Brude bukett-

    Kjøring av brudgom-

    Kjøring av brudebil-

    Pakke opp gaver-

    ta vare på ringene-

    nøkkel til lokale-

    låse inn kokk/personell-

    Ta hånd om gaver etter fest-

    Vaske ut lokale-

    bryllupsreise kofferter-

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 7
    Replies: 76
    sommeren2010
    30. jan. 2010 kl. 11:52 #75966

    Ser du har

    – «pakke opp gaver» på lista di. Er ikke det et av de ærefulle oppdragene til forloveren din?

    – «ta vare på ringer». Er ikke det et av de ærefulle oppdragene til din manns forlover?

    Sånn har jeg vært vant til at det er…dumt om noen blir skuffet fordi de ikke får de oppdragene de trodde de skulle få…?!?!?! 😛

    Ang. kaker; prøv å få de som lager dem til å levere dem, da er det deres risiko å få dem hele frem til lokalet! 😃

    Sjekk om de som leier ut lokalet også kan stå for vaskinga, da blir det vaska sånn som de vil ha det! [smilie=drugged.gif]

    Settings
    Topics: 83
    Replies: 1103
    Rampolina
    30. jan. 2010 kl. 12:30 #75978

    «sommeren2010» wrote: Ser du har

    – «pakke opp gaver» på lista di. Er ikke det et av de ærefulle oppdragene til forloveren din?– «ta vare på ringer». Er ikke det et av de ærefulle oppdragene til din manns forlover?

    Sånn har jeg vært vant til at det er…dumt om noen blir skuffet fordi de ikke får de oppdragene de trodde de skulle få…?!?!?! 😛

    Ang. kaker; prøv å få de som lager dem til å levere dem, da er det deres risiko å få dem hele frem til lokalet! 😃

    Sjekk om de som leier ut lokalet også kan stå for vaskinga, da blir det vaska sånn som de vil ha det! [smilie=drugged.gif]

    Vet ikke om du har gjort dette noen gang jeg, men dette tar MYE tid og du trenger mer enn et menneske til dette. Hvis du har tenkt å se forloveren din noe mer i løpet av festen så gir du denne til noen andre.

    Settings
    Topics: 11
    Replies: 560
    MrsBtobe
    30. jan. 2010 kl. 12:52 #75983

    * Hvem har komplett kjøreplan for dagen? hvem kan gjestene spørre om ting?

    Jeg tror mamma og svigermor (i tillegg til toastmaster) skal få denne oppgaven hos oss 🙂 jeg tror neppe jeg orker spm om alt og ingenting på selve dagen.

    * Hjelp til å sørge for at overnattingsbag til bryllupsnatten havner på riktig sted og at ALT man trenger er i den.

    Jeg tenker jeg skal skrive en liten liste over ting som skal være med en god stund før (slik som man gjerne gjør med fødebag) og så sørge for at jeg får med meg alt selv, men at to nære venninner kan få ta med bagen til hotellet mens vi blir fotografert. Utrolig kjedelig om man glemmer igjen bagen i en bil et sted, i selve lokalet el. 😃

    Ellers synes jeg listen din var fin jeg 🙂 fikk satt opp noen punkt selv som jeg ikke hadde tenkt på engang, blandt annet hvem som skal hente buketten min.

    Når det kommer til gaveåpning så tror jeg jeg gir den jobben til noen som ikke har en såpass viktig rolle i bryllupet som nær familie eller forlovere. Vi var to stk som pakket opp gaver i et bryllup og det tok LANG tid! Ble ikke mye mingling på oss. På bryllupsdagen vil man jo gjerne ha forloveren i umiddelbar nærhet om man skulle trenge hjelp med noe..

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 64
    Replies: 1419
    Sommerbrud2010
    30. jan. 2010 kl. 13:41 #75991

    «Rampolina» wrote:

    sommeren2010 wrote:
    Ser du har

    – «pakke opp gaver» på lista di. Er ikke det et av de ærefulle oppdragene til forloveren din?– «ta vare på ringer». Er ikke det et av de ærefulle oppdragene til din manns forlover?

    Sånn har jeg vært vant til at det er…dumt om noen blir skuffet fordi de ikke får de oppdragene de trodde de skulle få…?!?!?! 😛

    Ang. kaker; prøv å få de som lager dem til å levere dem, da er det deres risiko å få dem hele frem til lokalet! 😃

    Sjekk om de som leier ut lokalet også kan stå for vaskinga, da blir det vaska sånn som de vil ha det! [smilie=drugged.gif]

    Vet ikke om du har gjort dette noen gang jeg, men dette tar MYE tid og du trenger mer enn et menneske til dette. Hvis du har tenkt å se forloveren din noe mer i løpet av festen så gir du denne til noen andre.

    Ja Gud, signerer denne!! Stakkars forlover… du vil jo helst ha henne ved din side, ikke oppi gaveesker og listeskriving. Denne oppgaven har jeg gitt til tre av mine herlige venninner. Litt fordi jeg stoler på at de gjør det riktig og litt for at de skal ha noe å gjøre mens vi er hos fotografen (der forloverene også er, ergo så har ikke de tid til å pakke opp gaver..)

    Men om bilder tas på et annet tidspunkt er det nok fint tid for forlover å åpne gaver. Men personlig har jeg aldri hørt det før..

    Settings
    Topics: 72
    Replies: 931
    Leenah
    30. jan. 2010 kl. 15:49 #76037

    gavene blir jo pakka opp mens brudeparet er hos fotografen, da er jo forloverne med. hvertfall det som er vanlig. så kusiner/venninner/tanter er veldig fine til å pakke opp pakker, og registrere hvem vi fikk hva av!

    Settings
    Topics: 44
    Replies: 1077
    hejorgen
    30. jan. 2010 kl. 18:15 #76067

    Har funnet ut at et vennepar av Fredrik og meg skal få åpne de gavene som evt kommer ila den timen som går mellom vielsen og middagen (vi ønsker oss stort sett bidrag til bryllupsreisa så håper at det ikke blir for mye ting). Mamma og svigermor skal få lov til å stikke inn i middagssalen et par ganger ila mingletimen for å sjekke at bordpyntingen går sømmelig for seg mens personlaet rigger om fra vielse til middag :mrgreen: Når det gjelder bilkjøring fra frisør til foto til lokalet så tror jeg min forlovers samboer skal få stå for det, må kanskje spørre ham først da 😳 Fredriks forlover skal ta vare på ringene. Blomstene bestilles i mine foreldres hjemby så de tar med det. Lengre enn det har jeg ikke tenkt.. Så flott at dere legger ut slike lister slik at Fredrik og jeg har lettere for å forberede alt, dere er bare så gode 😁

    Settings
    Topics: 57
    Replies: 534
    Stjerneklar
    30. jan. 2010 kl. 18:56 #76076

    oppdatert:

    Henting:

    *BryllupsKake-

    *evt. andre kaker-

    *Brude bukett-

    Kjøring av brudgom-

    Kjøring av brudebil-

    Pakke opp gaver-

    ta vare på ringene-

    nøkkel til lokale-

    låse inn kokk/personell-

    Ta hånd om gaver etter fest-

    Vaske ut lokale-

    bryllupsreise kofferter-

    * Hvem har komplett kjøreplan for dagen? hvem kan gjestene spørre om ting?

    (TAKK!!!)

    * Hjelp til å sørge for at overnattingsbag til bryllupsnatten havner på riktig sted og at ALT man trenger er i den.

    Jeg tenker jeg skal skrive en liten liste over ting som skal være med en god stund før

    (slik som man gjerne gjør med fødebag)

    jeg har folk som vasker ut, og venner som tar pakkene 🙂

    forlover tar ringene, men er greit å ha på listen selvom…

    jeg liker lister og god oversikt 😉 hehe..

    takk for gode tips 🤗

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search