Lokalet deres
- Dette emnet har 26 svar, 24 deltakere, og ble sist oppdatert 15 years ago av .
-
Frøken
annonse
- You must be logged in to reply to this topic.
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Lokalet deres
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Lokalet deres
Vi skal ha det på Losby Gods.
http://losbygods.no/bryllup/bryllup-pa-losby-gods/» onclick=»window.open(this.href);return false;
Vi skal også ha vielsen utendørs der. 🤗
Vi skal ha festen Kilandsenteret…er vel ikke mange som vet om det akkurat.Men er ikke så lett å finne en plass her som er slik jeg vil ha det,Og her var det det meste,men skulle gjerne hatt litt større lokaler å spise i.Men resten veier opp:) Er egentlig en rødekors»hytte», plass til 65overnattingsgjester veldig koselig ute og inne.Vi vurderer å ta bildene der også😉
vi hadde selskap på grendehus og det var veldig «oss». Lokalet var kjempefint pynet og vi hadde masse plass der. Bildene kan ses i tråden her viewtopic.php?f=44&t=1937&p=46910#p46910
Her: http://www.rodungstol.no/» onclick=»window.open(this.href);return false;
Vi skal ha på Rambekk gård på gjøvik. Har ingen bilder egentlig… http://www.turistinnlandet.no/viewentit … no&id=4325 er noen bilder her!
Det første bilde er fra baren og det siste fra spisesalen
her er noen til
http://www.visitnorway.com/en/Product/?pid=74951
http://www.betna.no/Lauvtun.html
Her er vårt lokale, nyoppusset og kjempefint, grendahus, det har to etasjer, så vi kan ha middag i 1 etasje i den lille salen, og så flytte opp til kaffe og fest i den store salen, så slipper man rydding og flytting imellom 😃
De hadde litt liten stekovn, men skulle skaffe alt vi trengte, tilogmed nye kopper og vinglass fikser de!
Her blir det etter mye om og men..: http://www.bjornefjordengjestetun.no/» onclick=»window.open(this.href);return false;» onclick=»window.open(this.href);return false;
Skulle egentlig leie ett klubbhus som ligger mye nærmere kirken. Der måtte vi ordne alt selv (tenkte da å ha mat fra catering). Men så kom jeg frem til at jeg ikke orker å ordne alt!
Blir ikke så veldig mye dyrere nå heller 😀