Møte med toastmaster i morgen, trenger litt hjelp!
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Møte med toastmaster i morgen, trenger litt hjelp!
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Møte med toastmaster i morgen, trenger litt hjelp!
- Dette emnet har 3 svar, 2 deltakere, og ble sist oppdatert 15 years ago av
Stavangerpar.
-
ForfatterInnlegg
-
Topics: 13Replies: 5529. mar. 2010 kl. 19:36 #3937
Hvilke ting skal jeg ta opp? Vet jo at det er toastmaster som skal styre mye av bryllupet, men hva er lurt å avtale? Hvor mye skal dere bruke toastmaster i deres bryllup? 🙂
Topics: 550Replies: 1386029. mar. 2010 kl. 20:08 #86120Det er lurt å sette seg ned og legge en kjøreplan, finne ut når dere vil ha taler og sanger osv.
Vi skal bruke vår toastmaster utrolig mye. Han skal hjelpe til under vielsen,så skal han samle sammen folk til velkomstdrink, når vi kommer i fra fotografen,slik at alle står samlet når vi kommer inn i hotellets hage. Så skal han fortelle hvor vær enkel skal sitte,så skal han fortelle litt om hvordan dagen/kvelden kommer til å se ut, styre sanger og taler, holde kontakt med kjøkkenpersonell,slik at maten kommer når den skal, ikke før og ikke etter,så skal han lede ann i polonesen,introdusere brudevalsen, holde selskapet i gang,samle sammen gjestene til kakedeling,holde festen i gang og få en avsluttning på kvelden når det nærmer seg stengetid for lokalet.
Topics: 13Replies: 5529. mar. 2010 kl. 20:36 #86122«Stavangerpar» wrote: Det er lurt å sette seg ned og legge en kjøreplan, finne ut når dere vil ha taler og sanger osv.
Vi skal bruke vår toastmaster utrolig mye. Han skal hjelpe til under vielsen,så skal han samle sammen folk til velkomstdrink, når vi kommer i fra fotografen,slik at alle står samlet når vi kommer inn i hotellets hage. Så skal han fortelle hvor vær enkel skal sitte,så skal han fortelle litt om hvordan dagen/kvelden kommer til å se ut, styre sanger og taler, holde kontakt med kjøkkenpersonell,slik at maten kommer når den skal, ikke før og ikke etter,så skal han lede ann i polonesen,introdusere brudevalsen, holde selskapet i gang,samle sammen gjestene til kakedeling,holde festen i gang og få en avsluttning på kvelden når det nærmer seg stengetid for lokalet.
Tusen takk! 🙂
Er akkurat noe sånt vi ser for oss at vår toastmaster skal gjøre også. Er ikke en profesjonell som blir innleid, men ei dame som vi kjenner som har vært toastmaster hos andre før. Superflink å holde orden og å prate for seg, så er hun med i et teaterlag her vi bor, så hun er flink med underholdning også. 🙂 Hun er søskenbarnet til pappaen min, så er i slekt med meg, men alikevel ikke så nær slekt at hun skulle vært i bryllupet utenom toastmasterjobben. Betalt skal hun selfølgelig få! Vet ikke helt hvor mye da, siden hun ikke er profesjonell, men alikevel skal ha en del oppgaver den dagen.
Topics: 550Replies: 1386029. mar. 2010 kl. 21:09 #86125Det høres jo kjempebra ut, vår toastmaster har også litt bakgrunn med revyer og slik og det er greit når de har det for da vet enn at de ikke stivner foran folk i alle fall og kan holde litt underholdning uten at det virker falskt 😀
-
ForfatterInnlegg
- You must be logged in to reply to this topic.