Møte med verten for lokalet vårt
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Møte med verten for lokalet vårt
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Møte med verten for lokalet vårt
- Dette emnet har 13 svar, 6 deltakere, og ble sist oppdatert 15 years ago av
Lisa.
-
ForfatterInnlegg
-
Topics: 82Replies: 623
Vi skal på møte med med han som er selskapsvert på lokalet vi skal ha festen på, og nå sitter jeg og tenker på alle tingene vi må få avklart og spurt om.
Jeg har laget en liste med spørsmål, men er usikker på om jeg har glemt noe!
Dette må vi få avklart nå:
Når må vi avslutte festen?
Kan gavene stå til dagen etter?
Når er utsjekkingen?
Hvordan ordnes blomster?
Kan vi ha kaker i kjøleskap over natten?
Hvem kjøper snacks, frukt osv?
Bombilletter? (det er bom opp dit)
Servietter til middag og kaffe?
Hvordan serveres maten? Er det en eller to runder med hovedrett?
Hvor bør toastmasteren sitte?
Hvor mange er det plass til på hovedbordet?
Er det fastpris eller startpris på menyen?
Alkoholbudsjett og –mengde?
Hva slags avec?
Musikkanlegg, evt. strømforsyning?
Aner liksom ikke hva jeg lurer på før spørsmålene plutselig dukker opp, og jeg hater å ringe og mase. Hva mer bør jeg spørre om?
Topics: 88Replies: 1752Jeg ble imponert jeg, skikkelig inspirerende. Synes du bør endre tittel til «Hva må man spørre lokalet om?» 🙂
Jeg ville i tillegg forsikret meg om at det er «nok» servitører (om de skal ordne dette)
Om det er noe dere skal stå for og må huske å ta med
Røykeplass?
Topics: 44Replies: 55211. mar. 2010 kl. 18:57 #83308Enig med gledesei! Imponerende!!!
Vet ikke hva slags lokale dere har jeg, men kanskje greit å vite hvem som har ansvar for å låse etter dere? Om de er der(hvis de serverer og har bar) eller om dere må ha noen som gjør det! Ser du har skrevet servietter, hva med eventuelle lys til bordene? hvis dere skal ha det!
Topics: 82Replies: 623Frøken
annonseTopics: 59Replies: 7239Topics: 82Replies: 623Topics: 59Replies: 7239Topics: 82Replies: 623Topics: 21Replies: 110211. mar. 2010 kl. 21:00 #83360Utrolig bra liste Lisa! 😃
Kan ikke se noe du har glemt av sånn med en gang… Eller jo… hvordan er det med musikk?
Frøken
annonseTopics: 82Replies: 623Vi skal låne eller ha med lydanlegg og bruke ipod/cd. Vi må sjekke om de har lydanlegg, evt. om de har et bord og en stikkontakt dersom vi skal ha med selv.
Det er en god plan å sjekke strømforsyningen dersom man skal ha band også, for forsterkere og sånt drar en del strøm.
Topics: 33Replies: 137011. mar. 2010 kl. 22:40 #83388Viktig med alle disse spørsmålene ja, selv sendte jeg dem en e-post og spurte. Veldig viktig å ha dette klart på forhånd! 😉 Jeg ville spurt om det var plass til f.eks dj eller levende musikk om dere skal ha det. Viktig også å spørre om de skal ha depositum, mange skal ha det, og når dette skal innbetales.
Topics: 44Replies: 55212. mar. 2010 kl. 05:56 #83396Jeg tror jammen jeg skal stjele den jeg også 🙂 Er jo så mye man ikke tenker over! Må gå med lapper så jeg får med meg alt jeg! Er jo så glemsk… [smilie=aiwebs_007.gif] [smilie=aiwebs_016.gif]
-
ForfatterInnlegg
- You must be logged in to reply to this topic.