Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Vi pusser opp! Takk for tålmodigheten 🥰 – Juli 2025

Rydding

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Etter Bryllupet / Rydding

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Etter Bryllupet / Rydding

  • Dette emnet har 8 svar, 9 deltakere, og ble sist oppdatert 13 years ago av stinis.
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 5
    Replies: 12
    Kristinmagnus
    25. jan. 2012 kl. 13:03 #8577

    Hvordan løser dere rydding etter festn? Dagen derpå alt?

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 201
    Replies: 19922
    Trone
    25. jan. 2012 kl. 13:09 #141688

    Vi hadde noen som skulle dra ti lokalet for å rydde opp. Men de kom aldri, så svigerfar ringte oss kl 0900 på søndagen…. Vi hadde ikke noe valg en å dra ut selv… Jeg var veeeeldig uenig i det som ble gjort, ettersom hele familien til mannen min bor 3 minutt unna lokalet, mens vi bor i en helt annen kommune og det var dagen etter vi ble gift tross alt!! ](*,) men nok om det….

    Det var i alle fall folk som skulle komme å rydde på plass alt av border og slik. Selve vaskingen var inni leieprisen 🙂

    Servitørene tok ned alt som skulle vaskes til kjøkkenet før de forlot lokalet på lørdagen, så alt det var i orden 🙂

    Settings
    Topics: 33
    Replies: 1370
    Sweet Pink Kitty
    25. jan. 2012 kl. 16:50 #141695

    Lokalene sto for ryddingen, men foreldrene våre ryddet litt av pynten og slikt. Heldigvis ikke så mye de måtte gjøre. 🙂

    Settings
    Topics: 59
    Replies: 7239
    eriksson
    25. jan. 2012 kl. 17:57 #141710

    Dette med rydding var inkludert i kuvertprisen vår og er evig takknemlig! 😂

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 66
    Replies: 6978
    Gitte
    25. jan. 2012 kl. 18:14 #141714

    Dette hadde vi egentlig ikke planlagt på forhånd, men da vi sto opp på brudesuiten dagen etter slo det meg at noen måtte rydde 😜 Vi spiste frokost og koste oss, og da vi ankom lokalet klokken 14 var alt ryddet av fantastiske foreldre, tanter og onkler :nååh:

    Settings
    Topics: 55
    Replies: 4059
    vanilla81
    25. jan. 2012 kl. 20:38 #141734

    «eriksson» wrote: Dette med rydding var inkludert i kuvertprisen vår og er evig takknemlig! 😂

    samme her 🙂

    Settings
    Topics: 35
    Replies: 185
    siljeogthomas
    19. feb. 2012 kl. 10:04 #143982

    Hos oss tar lokalet seg av alt som har med rydding å gjøre 🙂 Herlig å ikke ha noen «oppgaver» dagen etter 😂

    Settings
    Topics: 21
    Replies: 264
    lillyloo
    22. feb. 2012 kl. 12:40 #144194

    «Trone» wrote: Vi hadde noen som skulle dra ti lokalet for å rydde opp. Men de kom aldri, så svigerfar ringte oss kl 0900 på søndagen…. Vi hadde ikke noe valg en å dra ut selv… Jeg var veeeeldig uenig i det som ble gjort, ettersom hele familien til mannen min bor 3 minutt unna lokalet, mens vi bor i en helt annen kommune og det var dagen etter vi ble gift tross alt!! ](*,) men nok om det….

    Wow, hadde jeg ikke vært forbanna før da så hadde jeg jammen meg blitt det da! Som din svigerfar kunne han ha ordnet noen andre som kunne rydda lokalet for dere i stedet for å ringe dere som var nygift :forskrekket: Bah, kjente jeg fikk helt vondt inni meg når jeg leste det, hadde blitt skikkelig lei meg hvis det var meg..

    Settings
    Topics: 47
    Replies: 304
    stinis
    25. feb. 2012 kl. 19:38 #144330

    Lokalet stod for ryddingen, noe jeg er fantastisk glad for. Det eneste vi trengte å gjøre var å ta med alt som var vårt samme kveld.

    Om ikke lokalet hadde gjort det, så hadde jeg leid inn noen. Aldri om jeg hadde ryddet lokalet dagen etterpå, og jeg hadde heller ikke hatt lyst til at folk som også var i bryllupet vårt måtte gjort det.

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search