Sint på Netcom!
- Dette emnet har 5 svar, 5 deltakere, og ble sist oppdatert 16 år, 3 måneder siden av .
-
Frøken
annonse
- You must be logged in to reply to this topic.
Hjem / Bryllupsforum / Og andre ting… / Skravleforumet / Sint på Netcom!
Hjem / Bryllupsforum / Og andre ting… / Skravleforumet / Sint på Netcom!
Jeg og samboern har Chess.
Sambo ble oppringt av Netcom med tilbud om å bytte over til dem. Og spørsmål om hun på samme adresse skulle og (meg), og om han skulle ha med gratis bredbånd…
Selgern sa at han kunne tenke på det. Det skulle komme en melding, svarte han ikke Ja på den skjedde det ikke noe mer. Det var greit, sa sambo.
Han fortalte meg om det når han var ferdig i telefon også fant vi ut at vi skulle holde oss der vi var.
Meldinga kom og han svarte ikke på den.
Men så kom det nye simkort i posten. Sambo ringte Netcom og sa at han ikke hadde svart på sms og at vi ikke skulle ha noe. Ja, det var greit sa han på kundeservice. Vi kunne bare kaste simkorta og alt var greit.
Noen dager senere kom det en pakke i oppkrav fra Netcom, 400 kr tror jeg det var. Den henta vi ikke.
Så, den 23. tror jeg det var kom det melding fra Netcom på telefonen min om at jeg ble ført over til Netcom den 29.
Sambo ringte igjen og sa at vi ikke skulle ha. Ja, det var greit, han skulle avbestille det.
I dag våknet jeg med en ubrukelig telefon, sambo og. Det var ført over på Netcom. Når jag kom på jobb ringte jeg Netcom og forklarte situasjonen, der fikk jeg bare jaha og javel etter en halvtime med venting. Ikke noe beklaging. Skal prøve å rette det opp tl i morgen sa han. Da ble jeg llitt «kvass» og sa at hvis dette ikke ble ordnet i dag skulle jeg ringe forbrukerrådet og datatilsynet og annmelde dem!
Ca 6 timer senere var det i orden hos meg og sambo.
Snakket med en på Chess og han sa at det var flere som har opplevd det samme!
Huff da,det var veldig uprofosjonelt av net com må jeg si og jeg ble overrasket. Har hatt Netcom i mange år og har bare god ord og si om dem og har tenkt i mitt stille sinn at jeg aldri vil bytte til noen annen levrandør.
Chess har jeg aldri vært borti så de kan jeg ikke utale meg om
Telenor,får først begynne å yte service på fasttelefonen og ikke unngå lover og regler så godt i de bare kan.
Tele2, bruker vi bare navnet stjele2 på her i huset. Regninger som sendes og som ikke er riktige,får telefon regninger etter at du har sagt opp abonenente, 6 mnd etter faktisk og de mener at du også har hatt fasttelefon hos dem når du aldri i ditt liv har hatt en fasttelefon. KJenner mange som har hatt problemer med det selskapet,så de holder vi oss langt i fra
Morro å lese om forskjellige erfaringer. Jeg hadde NetCom en tid, men etter et episode som gjaldt feil fra deres side ang penger de mente jeg skyldte dem, og som tok en eeeevighet å rette opp i, så nekter jeg å ha NetCom om jeg så får det gratis! Makan til dårlig kundeservice har jeg ikke opplevd.
Har vært innom litt forskjellige leverandører, og var fornøyd med Noextras, så lenge de var i drift. MTU var noe møkk. Til slutt endte jeg opp med Tele2, og har aldri betalt så lite i mobilregninger før… Første regning kom etter 5 mnd, og den var på så mye som 23 kroner! Totalt har jeg vel betalt ca 50-lappen for abonnementet og har hatt det snart et år. Kjekt med 0 i månedsbeløp og 250,- fri bruk pr mnd.
Jeg har Tele2 Sheriff. Mest geniale abonnementet ever! Ta en titt på http://www.tele2.no/mobil/abonnement.html
Jeg var heller tvilsom til Tele2 tidligere, men er nå storfornøyd. 🙂