Utrolig forskjell på servis
Hjem / Bryllupsforum / Og andre ting… / Skravleforumet / Utrolig forskjell på servis
Hjem / Bryllupsforum / Og andre ting… / Skravleforumet / Utrolig forskjell på servis
- Dette emnet har 16 svar, 7 deltakere, og ble sist oppdatert 15 years ago av
linka.
-
ForfatterInnlegg
-
Topics: 550Replies: 1386006. okt. 2009 kl. 12:00 #2303
Vi var å skulle legge inn bryllupslister på Christiana Glassmagasin og på Til Bords (på kvaderat) På Chrstiania Glassmagasin ble vi møtt med et smil og spørsmål om en kunne hjelpe. Vi sa hva vi ville og de var mer en vellvillige til hjelpe. De sa vi også kunne gjøre dette hjemmefra,hvis vi ønsket det,eller de kunne hjelpe oss. Jeg sa at vi ikke fikk dette til. Hun søkte på oss og der lå listen,men hun forstod at de glassene vi skulle ha,klarte vi ikke å legge til,for de lå ikke inne på siden og vi måtte føre dem inn selv,så vi fikk oversikt over hva der er i serein og fikk også vite at det var kjempebra at vi var tidlig ute på å legge ut bryllupsliste,da mange likte å se tidlig på hva brudeparertet ønsket seg. Vi gikk derfra med en veldig god følelse og synes dette var kjekt.
Så kom vi til, Til Bords,der var det to sure damer som stod,hun ene viste vist ikke helt hvordan ting fungerte og hun andre var sur for at vi skulle legge det ut så tidlig. De ville jo få inn helt nye koleksjoner,lenge før vi giftet oss. Vi forklarte at vi ikke hadde tenkt å ønske oss service for det har vi,men vi ønsket å fylle på Hardangerbestikke vi har. Da hun fikk høre mønstere,ble hun enda surer og sa,det har vi ikke i sortimente engang,men det går jo ann å bestille og det tar ikke lange tiden. Fikk nå sagt hva vi ville ha og hun sa,jeg skal få lagt det inn en gang. Vi gikk derfra med en ekkel følelse.
VI har også tidligere følt denne store forskjellen da vi var rundt og så på krystall glasser,som vi ønsket å begynne å samle på og tenkte at dette kanskje var et engangsuhell,men det var det tydeligvis ikke. Så der er ikke tvil i min skjel om hvor jeg går neste gang. 😀
Topics: 200Replies: 19912Var jo kjipt dere hadde den opplevelsen da, men det er jo flere tilbords butikker da 😉 Forhåpentligvis opplever dere bedre service der! 🙂
Det er noe med at ansatte skal lytte til kundens behov, noe som klart ikke ble gjort her! Det er kjempefint at de informerer om at det kommer inn nye varer og slik, man har kunden sagt hva de ønsker, så burde det være sånn 🙂
Topics: 21Replies: 250406. okt. 2009 kl. 13:10 #63602Det er helt klart forskjell på butikkene i de forskjellige byene!
Jeg opplevde akkurat det samme bare motsatt. Endte opp med hele lista på Tilbords etter SUUUPER service, og ikke en dritt på Glasmagasinet i trass etter opplevelse med dårlig service og sure tryner.
Topics: 133Replies: 2765Så kjedelig. Vi har hatt litt begge deler. Vi måtte bytte endel på både Tilbords og glassmagasinet – og servicen var helt håpløs begge steder.
Vi fikk kaffekannen vår nå… nesten 6 mnd etter bryllupet. Vi var der 5 ganger og spurte.. «akkurat bestilt».. «den kommer nok i morgen».. «tom på lager».. «tom fra forhandler».. Fikk ulike svar hver gang vi lurte på hvor den ble av. Dette var på Tilbords.
Men var ikke noe bedre på Glassmagasinet. de glemte oss, mente at tilgodelappen ikke var gyldig (gyldig i 3 mnd. Vi har vært innom å nevnt dette, men de sier de ikke er noe problem siden vi venter på en bestilling) Men nå er den plutselig ikke gyldig lenger 👿
Heldigvis fått fikset alt nå, men er tross alt snart et halvt år siden vi giftet oss – og SÅÅÅ lang tid bør det ikke ta!
Frøken
annonseTopics: 21Replies: 250406. okt. 2009 kl. 13:15 #63604Hæ? Tilgodetall kun gyldig i mnd?? Skitt, må rett ut å bruke den nå snart da
Topics: 21Replies: 2504Topics: 133Replies: 2765Topics: 21Replies: 2504Topics: 44Replies: 1077Uff a meg så mye rot [smilie=aiwebs_003.gif] Vi skal bare ønske oss brødbakingsmaskin og evt middagstallerkener/vinglass fra Rosendahl, ellers håper vi på bidrag til bryllupsreise
Har ikke skap plass til det vi har av ting og tang nå engang og i fellesboden har vi ikke lyst til å sette noe av verdi.. Så burde egentlig ikke ønske oss brødbakingsmaskin når den må bli stående midt på benken.. Men jeg baker ofte og har veldig lyst på det..
Topics: 550Replies: 1386006. okt. 2009 kl. 14:54 #63617«Sørlandsbrud_09» wrote: Det er helt klart forskjell på butikkene i de forskjellige byene!
Jeg opplevde akkurat det samme bare motsatt. Endte opp med hele lista på Tilbords etter SUUUPER service, og ikke en dritt på Glasmagasinet i trass etter opplevelse med dårlig service og sure tryner.
Ja,jeg tror også at det er forskjell fra butikk til butikk og hadde vi gått fra kvaderat til Kilden,kan det være at vi hadde fått en veldig god service,det kommer nok mye ann på hvordan butikksjefen i det forskjellige butikkene er.
Frøken
annonseTopics: 44Replies: 1077«Stavangerpar» wrote:
Sørlandsbrud_09 wrote:Det er helt klart forskjell på butikkene i de forskjellige byene!Jeg opplevde akkurat det samme bare motsatt. Endte opp med hele lista på Tilbords etter SUUUPER service, og ikke en dritt på Glasmagasinet i trass etter opplevelse med dårlig service og sure tryner.
Ja,jeg tror også at det er forskjell fra butikk til butikk og hadde vi gått fra kvaderat til Kilden,kan det være at vi hadde fått en veldig god service,det kommer nok mye ann på hvordan butikksjefen i det forskjellige butikkene er.
Kommer også an på hvem som er på jobb akkurat da… Jeg gikk f eks i en smykkebutikk for å fjerne ledd på en klokke som jeg hadde fått i gave og fikk beskjed om at det IKKE gikk an å fjerne ledd og at det ikke holdt med garantilapp for å bytte, jeg MÅTTE ha kvittering.. Jeg kom tilbake med kvittering og klokke dagen etter, da sto en annen i kassen og han sa at jo det var jo lett som bare det å fjerne ledd på klokka, og kvitteringen trengte jo ikke jeg som hadde garantilappen…… 🙄
Topics: 19Replies: 276Topics: 19Replies: 693Vi opplevde også veldig god service på både Glassmagasinet og Til Bords, og fikk mest gavekort og gaver fra Til Bords. De var veldig hyggelige og hjelpsomme da vi kom og skulle svi av en del tusen der. Selvsagt. 😂
Vi var en liten runde innom butikkene ca. fire måneder i forkant av bryllupet og spurte om når vi burde legge ut ønskelistene, og de sa at det var mest vanlig å legge de ut 6-8 uker før bryllupet. Vi var selvsagt trege, og la de ut fire uker før vi giftet oss. Men det holdt lenge, det – vi fikk MASSE fint som vi ønsket oss.
Topics: 550Replies: 1386008. okt. 2009 kl. 18:19 #63811«linka» wrote: vi har og merket veeeldig forskjell på service blant butikker…den ene plassen fikk vi ikke legge ut før det var 3 uker igjen til bryllupet..men der vi la ut tilslutt var det en knall service,ble det en liten gave fra butikken og. 😂
Hadde vi ikke fått lagt ut før 3 uker før bryllupet,hadde det ikke vært aktuelt av to årsaker
1 mange gjester vil gjerne ha bedre tid på seg en tre uker
2 vi vil ha ønskelistene på plass når vi sender ut invitasjonene 😀
Topics: 19Replies: 693Topics: 550Replies: 1386009. okt. 2009 kl. 10:21 #63886«Bettie» wrote: Vet du hva, nesten 90 % av åpningene på våre ønskelister ble gjort siste uka før bryllupet. Ingen åpning den første uka – altså fire uker før bryllupet. Så jeg tror ikke det er direkte kjempemange som handler bryllupsgaver ukesvis i forkant.
Kjenner familien min og de liker å være ute i god tid. Det samme sa hun som jobbet på Cristiania Glassmagasin at det var lurt av oss å legge ut bryllupsliste tidlig,siden mange begynte tidlig å finne ut hva brudeparet ønsket seg.
Har allerde fått spørsmål om hva vi ønsker oss,men så er vi jo ikke alle like da,noe begynner å se seg om tidlig,andre seint 😀
-
ForfatterInnlegg
- You must be logged in to reply to this topic.