Haha, jeg ser det for meg… Kommer frem til lokalet med kjolen revet i stykker og full av olje og gris. håret er helt flatt og kommer inn i lokalene med en falsk øyevipp etter den vindfulle turen. 😂 Takk for at dere advarer meg mot mine GAle forslag hehe
Takk for innlegg, Trone. Det er sikkert lurt å ikke gjøre det obligatorisk, men kanskje det kan være en ide og la gjestene melde seg på på forhånd?! Er det noen andre forslag til hva vi kan gjøre før vielsen?
Jeg er VELDIg enig med dere ang hjelm og håret. Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på.. Hadde sett for meg en halvhjelm, men den klemmer nok ned håret den oxo..
Det går kanskje å bruke en vanlig, men stilig sykkel i stede for scooter.
Bil er jo seff veldig stilig, men jeg synes bare at det blir litt rart å kjøre bil i 200m, som er avstanden fra kirken til lokalet vårt..
Så lenge sangstemmen er der, så synes jeg at å synge i sitt eget bryllup kan være veldig romantisk. Jeg skal selv synge i vårt, men ikke under vielsen- det vil jeg overlate til andre. Tenker at et lite sanginnslag under middagen kan være både rørede og flott:) Så jeg synes absolutt du skal gjøre det:)
Ipeggy: wow, det hørtes utrolig kult ut, men jeg tror ikke det vil egne seg helt for oss.. kremt.. tror det ville gitt MYE oppmerksomhet i hvertfall hehe:) Gammel motorsykkel med sidevogn var et veldig godt forslag:)
Felicity:) Så kult at dere har tenkt å kjøre scooter. Har du tenkt noe på det med kjolen? Noen forslag til hvordan du kan sitte uten å ødelegge kjolen etc? Blir det halvhjelm?🙂
Vi blir en plass mellom 90 -120 gjester. Budsjettet vårt er på ca 200000+
Begge guttene våre, samt to nevøer og niesen vår skal gå først til Pachelbel Canon in D.
Tusen takk for mange svar:) Nå er jeg mye tryggere på at vi har tatt en riktig avgjørelse:)
Så bra! Da har jeg absolutt kommet til å vise til avtalen:) Det ordner seg nok;)
Ok, men når har dere tenkt å ha middag? Skal dere ha noe opplegg for gjestene før vielsen.. Føler at mye av dagen går bort, i og med at vielsen starter såpass sent.. Fordelen er jo selvfølgelig at vi slipper å stresse om morningen:) Lokalene ligger et steinkast fra kirka, så vi slipper å bruke tid på transport.
huff, så utrolig kjipt. Jeg forstår godt du blir frustrert. Det er så utrolig uprofesjonelt å unngå å svare dere. Har dere ikke laget noen skriftlige avtaler? Jeg håper virkelig at det ordner seg! (å det gjør det nok!!😉 ) selv om det er over et år til vi skal i ilden, har vi allerede sørget for at avtalene vi har gjort til nå, er skriftlig.(selv om muntligavtale er bindene). Da unngår man en del «misforståelser».
Navn: Brudsnella og brudsnella-mannen
Alder: 30 og 35
Bosted: Trondheim
Yrke: Jeg : Lærer – Han : Lege
Barn: to gutter
Hobby: meg: Barna, trening, foto, golf. Han: Barna, trening, golf
Dato for den store dagen: 20.08.2011
Mange gode løsninger på bordplassering her. Det vi kommer til å legge vekt på i vår plassering av gjestene, er at folk som kjenner hverandre, eller som vi tror vil kunne trives sammen havner på samme bord. Vi ønsker ikke at dette skal bli en BLI KJENT FEST. Bordplasseringen er nok noe vi kommer til å planlegge nøye. Vi skal ha runde åttemannsbord og et hovedbord. På hovedbordet sitter vi, våre foreldre+ hvert vårt søsken med partner. Da blir det 10 stk ved hovedbordet, noe jeg tror er akkurat passe. (Guttene våre får evt sitte/springe/leke- ha base ved hovedbordet, men er litt usikker på hvor lenge de vil holde ut uansett?!)
tror ikke jeg har hørt orginalen jeg, hva heter sangen og artisten?
Karel Svoboda har laget musikken til Tre nøtter til Askepott- Originaltittel «tři oříšky pro popelku». http://www.youtube.com/watch?v=HUMCqHbhq8k» onclick=»window.open(this.href);return false;
Tusen takk for tipset! Det var en nydelig sang:) Greit å ha flere alternativer og velge i!
Jeg tror ikke vi kommer til å bruke det. Det gjør at gjestene står fritt til å sette seg hvor de vil etter middag. Kan jo hende man er litt uheldig med plassering av enkelte gjester ved middagen, og da er det greit at de får bestemme hvem de vil være sosiale med til kaffen:)