Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Hermine

Registreringsdato: 16. jan 2011
Startede emner: 8
Forumsvar totalt: 85
Har forumrolle: Deltaker
  • Se forumsvar
  • Se startede emner
  • Se abonnementer
  • Se favoriserte emner
  • Send PM


  • Send en PM til hermine
    • Profil
    • Forumsignatur
    • Emner startet
    • Svar opprettet
    • Engasjementer
    • Favoritter
    Search

    Forumsvar Lagt Inn

    Viser 20 innlegg - 21 til 40 (av totalt 69)
    ← 1 2 3 4 →
    • Forfatter
      Innlegg
    • Hermine
      03. mai. 2011 kl. 13:06 #128112

      Ja det gjør jeg! Hun fortjener det 😀

      Settings
      Profilbilde
      Frøken
      annonse
      Annonse
      Hermine
      02. mai. 2011 kl. 17:24 #128068

      Ja, vi skal ha en person som står i baren.

      Vi skal ha:

      Mineralvann

      Øl

      Hvit- / Rødvin

      Baylies

      Cognac

      3 drinker basert på bacardi razz. Usikker på hvilke, men lurer på:

      – Razz og cola (Cuba libre)

      – Razz og sprite/battery

      – Razz og appelsinjuice (Screwdriver)

      + lime og isbiter.

      Settings
      Hermine
      02. mai. 2011 kl. 16:14 #128056

      ca 80. Venter svar fra de siste!

      Settings
      Hermine
      30. apr. 2011 kl. 17:36 #127943

      Tusen takk for svar alle sammen 😀 Skal prøve coop obs.. Er så lat at jeg ikke gidder fryse selv :p

      Settings
      Profilbilde
      Frøken
      annonse
      Hermine
      30. apr. 2011 kl. 06:18 #127872

      Vielse: 14.00

      Fest: 17.00

      Lokalet ligger ca 200 meter unna kirka. Vi skal ta bilder i nærområdet.

      Settings
      Hermine
      24. apr. 2011 kl. 09:39 #127408

      Skjønner problemet…

      Likevel er det forferdelig lenge å sitte til bords i 4 timer uten å få strekke på beina / gå på toalettet. Hva med å legge en del av talene / sangene til etter at kaffegjestene har komt? Siden du sier at dette kommer til å ta en del tid. Kjekt for kaffegjestene også, å få høre litt.

      Du spør når du skulle hatt pausen. Det beste hadde vel vært ca midt i middagen? Og dersom toastmaster opplyser før pausen om at det er viktig at alle kommer seg tilbake til bords innen 15 minutt, så vil jeg da tro at det skulle gå fint?

      Settings
      Hermine
      23. apr. 2011 kl. 20:04 #127384

      Jeg synes at det er litt vesentlig å få vite hvor lang tid dere beregner at middagen skal vare?

      Settings
      Hermine
      18. apr. 2011 kl. 19:10 #127228

      Du var helt nydelig! 😀

      Settings
      Hermine
      12. apr. 2011 kl. 18:15 #126949

      Ingen tale og ingen sang…

      Settings
      Hermine
      10. apr. 2011 kl. 19:51 #126853

      Vi skal ha mannlig solist som skal synge og spille piano «Bryan Adams – Everything I do»

      Settings
      Profilbilde
      Frøken
      annonse
      Hermine
      10. apr. 2011 kl. 19:47 #126852

      Dette lurer jeg også på. Vi blir 70-80 gjester.. Tipper rundt 60 drikker alkohol.

      Dette er hva vi tenker, men aner ikke om vi er på rett spor?

      Antall flasker / kartonger

      Middag:

      Hvitvin 20 flasker

      Rødvin 20 flasker

      Øl 72 stk

      Mineralvann (assortert) 4 kasser

      Fest:

      Hvitvin 6 kartonger

      Rødvin 6 kartonger

      Øl 8 kasser

      Mineralvann 40 (1,5 liter)

      Baylies 4 flasker

      Cognac 4 flasker

      Diverse Drinkmix

      Bacardi razz 10 flasker

      Settings
      Hermine
      03. apr. 2011 kl. 19:29 #126568

      Vi velger å ha nattmat. Pølser i brød/lompe med tilbehør.

      Setter det bare diskret frem, slik at folk forsyner seg dersom de vil. Tror ikke at det blir noe «avbrekk» i festen av den grunn, men at folk setter pris på det! Må legge til at vi ikke har et lokale som vi må avslutte tidlig på, så kan hende festen drar ut… Og da blir man sulten :mrgreen:

      Settings
      Hermine
      03. apr. 2011 kl. 19:26 #126567

      http://fotballfrue.no/?p=4232

      Jeg skal ha noe slikt tror jeg…

      Settings
      Hermine
      03. apr. 2011 kl. 19:23 #126566

      Hehe, skjønner godt at du lurer på det 😀

      Han skal være i selskapslokalet etter kirka, og ta imot gjestene. Der får han kanskje spørsmål dersom noen lurer på noe. Deretter skal han samle alle ute når vi kommer til lokalet. Han skal ønske velkommen, komme med praktisk informasjon, og introdusere talere som vi vet kommer, for eksempel brudgommens. I tillegg skal han synge, og ha ansvar for musikken på kvelden (noe som forsåvidt ikke har noe med toastmasterrollen og gjøre). I tillegg til alt dette, skal han være vår gjest sammen med sin samboer :mrgreen:

      Settings
      Profilbilde
      Frøken
      annonse
      Annonse
      Hermine
      03. apr. 2011 kl. 18:37 #126562

      Vi var i utgangspunktet usikker på om vi i det hele tatt skulle ha toastmaster, men bestemte oss for å spørre en kompis. Vi er så takknemlige for at han ville gjøre dette, og vi har ikke lyst at han skal måtte ta massevis av telefoner fra våre gjester.

      Gjestene kan ringe oss dersom de lurer på noe. Ellers fungerer jungeltelegrafen utmerket. Er uansett bare de nærmeste som eventuelt skal holde tale, og de vet jo hvem toastmaster er.

      Settings
      Hermine
      03. apr. 2011 kl. 16:48 #126548

      I våre innbydelser står det ingenting om hvem som har toastmaster. Vi har heller ikke hjemmeside til bryllupet. Vi har sagt fra til de nærmeste at vi ikke ønsker noen sanger, og dersom noen vil holde en tale tar vi det der og da når det passer. Håper det blir ytterst få :skrålete:

      Settings
      Hermine
      03. apr. 2011 kl. 14:52 #126542

      Jeg sendte prøvingsattest og forlovererklæringene samlet i en konvolutt. Gikk helt fint det 😀

      Navneskifte vet jeg ikke, siden jeg ikke skal skifte navn før etter bryllupsreisa!

      Settings
      Profilbilde
      Frøken
      annonse
      Hermine
      02. apr. 2011 kl. 20:36 #126507

      Sølvøredobber med krystaller som henger bittelitt.. Enkelt sølvarmbånd med krystaller. Skal ikke ha smykke, da det er så mange detaljer på kjolen oppe! Også selvfølgelig gifteringen i hvitt gull med 8 diamanter :nååh:

      Settings
      Hermine
      01. apr. 2011 kl. 15:52 #126459

      24 og 27… Vært sammen i 9 år!

      Settings
      Hermine
      29. mar. 2011 kl. 15:47 #126274

      Vi har bestemt oss for hvordan vi skal sitte ut i fra hvordan vi tror folk vil trives.. Bryter sikkert alle regler «i boken», men bryr oss egentlig fint lite. Vi skal ha et hovedbord.

      Brudgommens far

      Brudgommens mor

      Brudgom

      Brud

      Brudens mor

      Brudens far

      Dette er hovedbordet. Ellers skal vi ha kvadratiske 8-bord. Søsken, forlovere og besteforeldre blir plassert på de nærmeste bordene, ellers blir det hipp som happ. Vi kommer til å ha familiene på hver sine bord, og vennene for seg. Etter middagen setter alle seg hvor de vil.

      Settings
    • Forfatter
      Innlegg
    Viser 20 innlegg - 21 til 40 (av totalt 69)
    ← 1 2 3 4 →

    © 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

    Scroll to top
    • Home
    • Bryllupsforum
    • Bryllupsplanlegger
    Search