Rampolina
Startede emner: 83
Forumsvar totalt: 1103
Har forumrolle: Deltaker
 
Forumsvar Lagt Inn
- 
        ForfatterInnlegg
 - 
        
                        Frøken
annonseHei.
Hvis foreldrene betaler gildet så er det vel litt «vanligere» at de ber de som de vil ha der, i tillegg til de dere vil. Ellers så skal det være dere som er relatert til gjestene, synes nå jeg.
Vi har invitert noen sånne, men det er fordi at de alltid har vært der i mitt liv, det er to par gamle naboer som jeg hadde veldig mye med å gjøre gjennom hele barndommen, så det var helt naturlig for meg. Det er flere par som er nære venner av våre foreldre, men som vi ikke har noe særlig med å gjøre og de skal ikke inviteres i VÅRT bryllup 🙂
Dere inviterer jo til bryllupsfeiringen, ikke vielsen. Det er ikke sikkert alle kommer i vielsen heller og jeg har aldri hørt om gjester som blir «underholdt» mellom vielse og kaffen. Det er jo utrolig mange timer, da blir det billigere å inkludere de i bryllupet hehe.
Nei, du trenger ikke tenke på dette 🙂
Google personalize converse så kommer svaret med en gang.
                        Frøken
annonseEnig med de andre her, det hadde vært uaktuelt med huset fullt i flere dager før bryllupet!!!
Mannens forlover og kona skal overnatte her fra fredag til lørdag, men det er for at de skal hjelpe oss på fredag med lokalet og har lang reisevei. Da skal ikke jeg være hjemme likevel og jeg tror mannen har godt av å ikke sitte her alene 😉
Send vennene dine link til noen alternativ og si at det desverre ikke er mulighet for å bo hos dere de dagene. Du driver da ikke hotell 😉
Vi kommer ikke til å pynte i kirken, synes den er fin smo den er og inni mitt hodet så er det lys som passer best i kirken, ikke blomster. Og siden vi har bestilt soooooool hehe, så forsvinner stemningen litt med lys 😉
Så det blir som i en vanlig gudstjeneste.
Når det gjelder kirkeprogram kan du google det, da finner du reglene for hvordan det skal være. Gå også på kirken.no
Ta en sang dere synes er fin og som ikke inneholder verdens tristeste budskap.
Det er så mange detaljer man skal ordne med, kan man ikke bare velge en fin sang?
Vi skal ha Three times a lady, ikke fordi vi har noe spesielt forhold til sangen, men fordi vi trenger en vals i passende tempo og den synes vi er helt alright begge to i tillegg til at bandet vi skal ha har sagt de kan spille den.
Lykke til i musikkjungelen.
(Ps, hvis du søker på brudevals o.l så får du opp maaaaaaange treff, både her og i google.. hvis du ikke vil sitte og vente på svar, mener jeg)
                        Frøken
annonseHer har vi kommet fram til en løsning alle er happy med! Mini er nesten 5 når vi gifter oss og hun skal være brudepike. Hun blir med til fotografering og til middagen, men regner med at hun reiser i pausen i middagen. Da har vi sittet til bords i ca to timer og jeg kan ikke i min villeste fantasi tenke meg at hun vil orke å sitte lenger ved bordet.
Så da kommer det ei av de ansatte i barnehagen og henter henne når vi ringer. Tuppa er stoooorfornøyd over at barnehagehelten hennes skal passe henne og jeg har senket skuldrene fire meter etter at det gikk i orden. Skulle mini slå seg vrang og ikke ville resi så klarer hun å få henne med seg, det er jo noe hun har fikset noen ganger med hylende barn i barnehagen 😉
Dette ble jo rene novellen hehe, men kort oppsummert så skal hun bli t.o.m halve middagen :p
Sydama mi sa bare at jeg måtte vente til det ble skikkelig vind, også enten dyppe det i vann eller henge det på badet og ta en skikkelig lang og varm dusj og deretter rett ut i vinden og la det henge der. Det samme med brudekjolen.. Så hvis du ikke tørr å stryke det så kan du jo prøve denne «mildere» varianten først hehe..
Såklart!!! Og vi er jo eher for å hjelpe
 Sett deg ned og lag en liste over ting som må bookes!
lokale
noen til å vie dere
catering
fotograf
frisør
deretter må dere nesten få avgårde invitasjonene, så sett sammen gjestelisten i en fei også.
Dette går så fiiint så 🙂
 - 
        ForfatterInnlegg
 
