Dere må ikke sende bryllupsvenner.no mail før etter jul!
Hjem / Bryllupsforum / Og andre ting… / Skravleforumet / Dere må ikke sende bryllupsvenner.no mail før etter jul!
Hjem / Bryllupsforum / Og andre ting… / Skravleforumet / Dere må ikke sende bryllupsvenner.no mail før etter jul!
- Dette emnet har 5 svar, 3 deltakere, og ble sist oppdatert 15 years ago av Roger.
-
ForfatterInnlegg
-
Topics: 99Replies: 2760
Pc’n min må på sykehus [smilie=tssk.gif]. Det er avtalt time idag hos Infocare. Teite HP har klart å selge meg en PC hvor harddisken er så ubrukelig at når jeg slo den på til morgen i dag så stod det:
Harddisken er snart ødelagt, ta backup med en gang..
SNART ødelagt? Hvordan ialle dager vet PC’n det? Jeg har vært borti at det står «The device IS broken» – men at den SNART var ødelagt..!?
Vel, uansett, jeg ringte da HP og nevnte denne feilmeldingen, hvorpå damen svarte: «A haaja, då måste du nog skicka den inn til service då, for om PC’n sejer det, så stemmer det nog verkeligen»
Så nå skal den inn på service og få seg ny harddisk.. Den fungerer jo enda som dere ser, og jeg har heldigvis et par pc’er i backup, men all epost osv er satt opp på denne, og den er vanskelig å lese via web..
Derfor, hvis noen skulle ønske å sende en epost til bryllupsvenner.no, så anbefales det at det sendes PM til Roger eller Katrine istedet. For epost får vi ikke sjekket så ordentlig før om et par uker igjen. (Jeg skal gjøre så godt jeg kan med å hilse på her inne like ofte som før, men blir jeg borte litt for lenge, så vet dere nå hvorfor..)
Frøken
annonseTopics: 133Replies: 2765Hei Roger..Stian vet!!!
Sitat» SMART-informasjon i disken har verdier som kan gi indikasjoner på at en disk er i ferd med å gå i stykker.»
Det var den korte forklaringen. Hehe
Vista har den automatiske SMART-avlesningen:) .. eller noe
hehe.
Håper det ordner seg!
Topics: 99Replies: 2760«Jannicke» wrote: Hei Roger..Stian vet!!!
Sitat» SMART-informasjon i disken har verdier som kan gi indikasjoner på at en disk er i ferd med å gå i stykker.»
Det var den korte forklaringen. Hehe
Vista har den automatiske SMART-avlesningen:) .. eller noe
hehe.
Håper det ordner seg!
Takk, takk.. Ja, det stod jo forsåvidt på engelsk, og det er riktig at det var SMART-funksjonen som sa ifra. Synes bare det var nokså ubehøvlet å gi meg den nyheten etter bare 10 måneder med den flotte HP’n min. Ikke for det, den har jo stått på dag og natt i 10 måneder. Tror jeg har slått den av en gang eller noe 😳
(Nå ser det forøvrig ut til å fungere bra.. etter backup av stort sett alt – men vet Stian om SMART faktisk KAN være feil – eller er det best å bare pakke hele saken nå og sende den avgårde?)
Frøken
annonseTopics: 550Replies: 1386012. des. 2008 kl. 09:40 #11867Huff da,dette hørtes kjedelig ut,sitter selv med en HP og håper ikke det samme skjer her. Liker HP min jeg,men det er vel slike ting en ikke kan gjøre noe med.
Håper de klarer å ordne den fort for deg.
Topics: 133Replies: 2765Sitat igjen» uff..hmm.. vet ikke. Hvis feilen er borte, så kanskje det er oK. Hmm.. vet ikke. Kanskje ringe HP»
dette hjalp jo (ikke) han var ikke så datanerd som jeg trodde:)
Men nå blir han furten og sier at han er datanerd, og hr lært av sine feil når det gjelder data. der stemmer nemlig ingenting!!!
🙄
Topics: 99Replies: 2760«Jannicke» wrote: Sitat igjen» uff..hmm.. vet ikke. Hvis feilen er borte, så kanskje det er oK. Hmm.. vet ikke. Kanskje ringe HP»
dette hjalp jo (ikke) han var ikke så datanerd som jeg trodde:)
Men nå blir han furten og sier at han er datanerd, og hr lært av sine feil når det gjelder data. der stemmer nemlig ingenting!!!
🙄
Da kan du hilse å si at jeg ringte HP både i går og idag.. Og jeg er sikker på at både Stian og meg.. og helt garantert også deg.. hadde klart å gi 100% bedre support enn de som svarte meg i allefall.
Men men, jeg venter på pakkelapper som skal komme i posten, så jeg får vel bare sende maskina inn.
Det morsomste er at alt de gjør er å bytte harddisk, sier dem iallefall.. Det er gjort på 10 minutter, og jeg spør om ikke de bare kan sende meg en sånn disk i posten, og da svarer dem at «Nei, det kan vi ikke.. fordi da går garantien bort» – og så sa jeg: «Ja, men det er en risiko jeg egentlig er villig til å ta, så bare send den dere» – Men da sa hun: «Nei, vi kan ikke sende deg en disk, men du kan kjøpe en selv..» Så da spurte jeg: «Fint, kan jeg sende regningen til dere da?» Og da svarte hun: «Jada, det går jo an, men den blir jo ikke betalt da!»
Haha, skulle likt å hatt den jobben tenker jeg.. «Hei, hva kan jeg IKKE hjelpe deg med i dag?»
[smilie=aiwebs_005.gif]
-
ForfatterInnlegg
- You must be logged in to reply to this topic.