Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Vi pusser opp! Takk for tålmodigheten 🥰 – Juli 2025

Dette med toastmaster..

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Dette med toastmaster..

Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Dette med toastmaster..

  • Dette emnet har 11 svar, 10 deltakere, og ble sist oppdatert 13 years ago av kanutt89.
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 2
    Replies: 3
    butterfly86
    04. jul. 2012 kl. 22:46 #9665

    Vi har sjekket opp pris på toastmaster og det koster oss 6000kr. Bryllupet blir ganske lite (vi blir 27stk.) Er det noe som trengst eller kan vi bare droppe det? Har ingen som kan brukes av de vi har invitert..

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 65
    Replies: 6972
    Gitte
    04. jul. 2012 kl. 22:50 #155437

    6000 kroner er mye penger! Mulig jeg er gæren, men personlig ville jeg droppet det i et så lite selskap 8-[

    Settings
    Topics: 98
    Replies: 831
    jasbon
    04. jul. 2012 kl. 23:21 #155441

    Høres helt vilt ut. Jeg ville glatt droppet det. Er det ingen av gjestene som kan påta seg å holde bittelitt orden på i hvilken rekkefølge talene er da? Behøver ikke gjøre en stor ting ut av det, men kjekt med noen som bare har litt oversikten kanskje. Uansett, det er jo ikke nødvendig med så få gjester egentlig, så bruk de pengene på noe annet fornuftig eller morsomt! 🙂

    Settings
    Topics: 14
    Replies: 245
    ingvbo
    05. jul. 2012 kl. 00:03 #155442

    «Jasbon» wrote: Er det ingen av gjestene som kan påta seg å holde bittelitt orden på i hvilken rekkefølge talene er da? Behøver ikke gjøre en stor ting ut av det, men kjekt med noen som bare har litt oversikten kanskje.

    Enig.

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 25
    Replies: 556
    toneany
    05. jul. 2012 kl. 06:13 #155444

    Seriøst, er dette noe man bruker penger på?

    Jeg trodde det var vanlig å finne en i venneflokken som kunne ta den rollen.

    I de bryllupene jeg har vært i er det slik det har blitt gjort iallefall, og vi kommer også til å gjøre det sånn. Skal spørre et av søskenbarna til sambo.

    Settings
    Topics: 14
    Replies: 245
    ingvbo
    05. jul. 2012 kl. 10:53 #155460

    «toneany» wrote: Jeg trodde det var vanlig å finne en i venneflokken som kunne ta den rollen.

    I de bryllupene jeg har vært i er det slik det har blitt gjort iallefall, og vi kommer også til å gjøre det sånn. Skal spørre et av søskenbarna til sambo.

    Slik vi har gjort det også. Ville ikke falt meg inn å bruke penger på det. Vi var veldig usikre på hvem vi skulle spørre, men ente opp med en felles venn av oss.

    Settings
    Topics: 1
    Replies: 5
    Breeze
    05. jul. 2012 kl. 19:46 #155471

    Enig med de over, velg en blandt gjestene:-)

    Settings
    Topics: 59
    Replies: 7239
    eriksson
    05. jul. 2012 kl. 19:46 #155472

    «Stian og Gitte» wrote: 6000 kroner er mye penger! Mulig jeg er gæren, men personlig ville jeg droppet det i et så lite selskap 8-[

    Da er jeg også gærn! 8-[

    Settings
    Topics: 65
    Replies: 6972
    Gitte
    05. jul. 2012 kl. 19:48 #155474

    «eriksson» wrote:

    Stian og Gitte wrote:
    6000 kroner er mye penger! Mulig jeg er gæren, men personlig ville jeg droppet det i et så lite selskap 8-[

    Da er jeg også gærn! 8-[
    Godt å høre det er flere av oss 😂

    Settings
    Topics: 59
    Replies: 637
    troya
    05. jul. 2012 kl. 22:14 #155479

    Vi bruker 5000kr på toastmaster. Så ja kanskje vi og er gærene hihi :p :p

    Men så skal vi ha 65-75 gjester og siden familiene våres utrolig nok ikke har truffet hverandre før tenkte vi at det kunne være greit med en «proff» person til dette formålet.

    Men til et så lite selskap kan man helt sikkert droppe en. Spørst og hvordan selskapet kommer til å være. Er det litt stivt og skal det holde en bestemt timeplan, eller blir det litt mer løst hvor man kan ta ting litt på sparket.

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 55
    Replies: 4059
    vanilla81
    06. jul. 2012 kl. 03:20 #155483

    «Stian og Gitte» wrote: 6000 kroner er mye penger! Mulig jeg er gæren, men personlig ville jeg droppet det i et så lite selskap 8-[

    Så enig og gæren jeg også da ser det ut til gidt 8-[

    Personlig så hadde jeg aldri brukt penger på å leie inn toastmaster,

    for meg så hadde det blitt helt feil. Innleid toastmaster som feks ikke har noe

    kjennskap til verken meg eller kjære blir rett og slett for upersonlig. Da hadde jeg heller glatt droppet dette om vi ikke hadde fått noen som ville ta på seg denne oppgaven. Men det er meg da.

    Det var godt og vel over halvparten av våres gjester som aldri hadde truffet hverandre før,

    min søster var toastmaster, noe hun heller aldri hadde vært før. Hun gjorde oppgaven som toastmaster fantastisk, det var fler som trodde dette var noe hun hadde gjort mange mange ganger før.

    «Jasbon» wrote: Er det ingen av gjestene som kan påta seg å holde bittelitt orden på i hvilken rekkefølge talene er da? Behøver ikke gjøre en stor ting ut av det, men kjekt med noen som bare har litt oversikten kanskje.

    Enig også her trenger ikke be den som dere spørr kan holde litt orden på rekkefølge på taler og eventuelt sanger her om å gjøre noe stort utav dette.

    Settings
    Topics: 23
    Replies: 100
    kanutt89
    08. jul. 2012 kl. 21:58 #155569

    Jeg ville heller ikke brukt penger på toastmaster, men nå har jeg utrolig mange morsomme mennesker i familien som glatt kunne tatt den rollen.

    Men i et så lite selskap så ville jeg tatt litt styring selv jeg, og kanskje heller skrevet rekkefølge på sanger og taler bak på menyen eller noe sånt? 😉

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search