Skip to content
Bryllupsvenner.no
  • Planlegger
  • Inspirasjon
  • BryllupsforumExpand
    • Emner uten svar
    • Nye innlegg siden siste besøk
    • Nye svar: Siste dag
    • Nye svar: Siste 3 dager
    • Nye svar: Siste uke
    • Nye svar: Siste måned
    • Siste emner
    • Mest populære emner
    • Sist oppdaterte emner
    • Emner med flest svar
    • Mine aktive emner
    • Alle mine emner
    • Emner med mine svar
    • Mine emner med ingen svar
    • Mine emner med flest svar
    • Mine favoriserte emner
    • Emner som jeg følger
Search

Bli medlem / Logg inn
Bryllupsvenner.no
Account Logg inn

Hva har dere satt som budsjett på bryllupet?

Hjem / Bryllupsforum / Og andre ting… / Skravleforumet / Hva har dere satt som budsjett på bryllupet?

Hjem / Bryllupsforum / Og andre ting… / Skravleforumet / Hva har dere satt som budsjett på bryllupet?

  • Dette emnet har 24 svar, 15 deltakere, og ble sist oppdatert 16 years ago av mauken.
Viser 20 innlegg - 1 til 20 (av totalt 25)
1 2 →
  • Forfatter
    Innlegg
  • Topics: 12
    Replies: 35
    bekkibjarnoll
    01. mar. 2009 kl. 20:12 #642

    Vi har satt 50.000 kr på bryllupsbudsjettet,hva har dere bestemt dere for?

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 133
    Replies: 2765
    Jannicke
    01. mar. 2009 kl. 20:15 #18766

    http://www.bryllupsvenner.no/phpBB/viewtopic.php?t=583

    en annen tråd om dette 😀

    ca 80.000-90.000

    Settings
    Topics: 11
    Replies: 326
    sophus
    01. mar. 2009 kl. 20:18 #18770

    har satt som «limit» 70 000 KR, gleder meg å se om jeg klarer det.. hehe. Kjolen min er det som koster mest .. he he

    Settings
    Topics: 550
    Replies: 13860
    Stavangerpar
    01. mar. 2009 kl. 20:19 #18771

    250 000 har vi satt.

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 12
    Replies: 35
    bekkibjarnoll
    01. mar. 2009 kl. 20:36 #18774

    «Stavangerpar» wrote: 250 000 har vi satt.

    oi det var en stor sum..skal dere ha et stort bryllup eller bare slå på stortrommen? 😀

    Settings
    Topics: 550
    Replies: 13860
    Stavangerpar
    02. mar. 2009 kl. 10:16 #18864

    Vi skal invitere rundt 100 mennesker,så det blir jo ikke akkuart noe lite bryllup kan en si. Vi legger litt i dette,siden vi vil ha vår drømmedag. Nå må jeg jo også si at min kjære mor putter i en del på bryllupet da.

    Settings
    Topics: 27
    Replies: 721
    stine.fabulesa
    02. mar. 2009 kl. 10:21 #18868

    Stavagerpar: Dere skal jo også ha bryllupet på det utrolige flotte stedet, (var det Haraldsvangen eller blander jeg med noen andre???) og jeg er sikker på at dere vil få en fantastisk bryllupsdag- virkelig drømmedagen!

    vi har satt ca 100 000 som tak, hvorav foreldrene våre spytter inn 25′ hver 😉

    Settings
    Topics: 550
    Replies: 13860
    Stavangerpar
    02. mar. 2009 kl. 10:38 #18878

    Vi skal ha det på Ullensvang i Hardanger. Kjempeflott sted,synes nå jeg,vi trives veldig godt der og kan ikke tenke oss noen andre steder å ha vår store dag.

    Settings
    Topics: 22
    Replies: 243
    esr
    02. mar. 2009 kl. 16:18 #18940

    Var opprinnelig på 25000, men har nå nått 32000, and still counting! Ryker sakte men sikkert oppover i budsjettet, men det får vi tåle. Er forferdelig mye penger, men samtidig må vi ha litt stil over ting når vi velger å ha fest. Blir ca 50 gjester, og lager all mat selv!

    Settings
    Topics: 13
    Replies: 545
    Culli
    02. mar. 2009 kl. 18:25 #18969

    Her er det stigende budsjett enda i takt med stigende antall gjester 🙂

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 28
    Replies: 1957
    junigifteklar
    02. mar. 2009 kl. 18:40 #18971

    Her er budsjettet på 100000 foreløpig så får vi se etterhvert hva vi havner på… 😉

    Settings
    Topics: 7
    Replies: 97
    brura
    02. mar. 2009 kl. 19:58 #18991

    ca 60000

    Settings
    Topics: 3
    Replies: 52
    mauken
    02. mar. 2009 kl. 22:20 #19018

    Vi har satt 175 000 – med 25 000 i reserve, så ender vel opp på 200 000.

    Men da har vi detalje styrt budsjettet ned til selv portoen på innbydelsen.

    Hva har dere andre lagt i budsjettet, bare festen eller absolutt alt?

    Skal bare si dere en ting….og det er at det ikke er enkelt for en shoppegal jente å planlegge bryllup med en økonom!! :skrekk:

    Settings
    Topics: 7
    Replies: 97
    brura
    02. mar. 2009 kl. 22:43 #19026

    «mauken» wrote:

    Hva har dere andre lagt i budsjettet, bare festen eller absolutt alt?

    I våre 60.000 ligger alt uten morgengave og evt bryllupsreise. Skal ha 80-90 gjester, hvorav 65-70 til middag.

    Det blir sånn ca slik som dette:

    Seremoni kr 3 700*

    Lokale kr 1 500*

    Kjole kr 2 100*

    Sko kr 100*

    Tilbehør kr 300

    Antrekk brudgom kr 2 000

    Brudepikekjoler kr 1 500

    Bukett kr 500

    Blomster kr 1 000

    Ringer kr 5 000

    Hår/sminke kr 0*

    Invitasjoner kr 200*

    Bordkort kr 150

    Program? kr 100

    Takkekort kr 1 500

    Bøker kr 250*

    Småtteri(servietter/duker/pynt etc) kr 3 000

    Fotograf kr 1 000

    Middag kr 16 000

    Drikke kr 10 000

    Bryllupskake kr 800

    Kaffe kr 500

    Nattmat kr 1 500

    Leie lokale kr 1 500*

    Musikk kr 3 000

    Bil/transport kr 1 000

    De med * bak er sikker, enten betalt allerede eller avtalt pris.

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Annonse
    Topics: 14
    Replies: 112
    Mayen
    09. mar. 2009 kl. 21:33 #21438

    Vi har ikke bestemt oss for hvor mye vi vil bruke helt enda, men rundt 50.000,-…

    Settings
    Topics: 8
    Replies: 200
    Berg-Olsen
    09. mar. 2009 kl. 21:44 #21446

    Vi har budsjettert med ca 55 000, men jeg tror det kommer til å gå litt over det. Nå betaler jo foreldrene våre mesteparten av dette, så om vi må dekke litt ekstra selv går det nok bra 😛 Det må også sies at vi slipper billig unna på noen av budsjettpostene som kanskje er store hos andre, som f.eks: lokale, fotograf, musikk/band og brudesuite :mrgreen:

    Settings
    Topics: 59
    Replies: 7239
    eriksson
    09. mar. 2009 kl. 21:48 #21448

    Det blir nok et sted mellom 100.000 og 150.000… :skrekk: Har ikke bestemt oss for lokale enda…

    Settings
    Profilbilde
    Frøken
    annonse
    Topics: 19
    Replies: 693
    Bettie
    09. mar. 2009 kl. 23:39 #21477

    Vi har ikke noe budsjett, vi – tar utgiftene fortløpende og etterhvert som de kommer. 😛 En god del er allerede kjøpt og betalt og andre store kostnader koster oss en slikk og ingenting da dette blir tatt hånd om av familie og nære venner (mat, kokker, fotograf m.m.).

    Men jeg regner med vi havner et sted rundt 50.000, kanskje.

    Dere som budsjetterer med 200.000 og mer enn det, hvilke kostnader har dere da regnet med? Jeg synes det høres så inni granskauen mye ut. 😛

    Settings
    Topics: 550
    Replies: 13860
    Stavangerpar
    10. mar. 2009 kl. 08:33 #21493

    «Bettie» wrote: Vi har ikke noe budsjett, vi – tar utgiftene fortløpende og etterhvert som de kommer. 😛 En god del er allerede kjøpt og betalt og andre store kostnader koster oss en slikk og ingenting da dette blir tatt hånd om av familie og nære venner (mat, kokker, fotograf m.m.).

    Men jeg regner med vi havner et sted rundt 50.000, kanskje.

    Dere som budsjetterer med 200.000 og mer enn det, hvilke kostnader har dere da regnet med? Jeg synes det høres så inni granskauen mye ut. 😛

    I de 250 000 kr som vi har satt som budsjett har vi

    Invitiasjon

    Bordkort

    kjole m tilbehør

    antrekk til brudgom

    antrekkt il brudepike,brudesvenn og ringbærer

    frisør til oss begge

    manikyr og pedikyr

    4 retters middag m tilbehør

    Velkomstdrink

    fotograf

    band

    filmteam

    overnatting for oss

    overnatting for forlovere

    overnatting for vigselmann

    Transport fra fotograf til Hotellet

    Da tror jeg at jeg har fått med meg alt. Pengene går fort og vi må bare passe på,slik at ikke budsjette sprekker. En må jo ta med i betraktiningen at vi skal blir 83 gjester,hvis alle kommer

    Settings
    Topics: 550
    Replies: 13860
    Stavangerpar
    10. mar. 2009 kl. 08:44 #21497

    Glemte å ta med

    Leie av lokalene

    og

    kaker og kaffe

    😀

    Settings
  • Forfatter
    Innlegg
Viser 20 innlegg - 1 til 20 (av totalt 25)
1 2 →
  • You must be logged in to reply to this topic.

Logg inn og delta i samtalen!





Ikke medlem enda?

Start i dag og få gratis tilgang til alt hos Bryllupsvenner!

* Få oversikt med dine egne planleggingsverktøy
* Se og få inspirasjon fra alle forumer, emner og svar
* Skriv og lag dine egne må-gjøres-lister
* Lag ditt eget profilbilde
.. med mer..!

Du er i gang om under 1 minutt - trykk på knappen under!

Logg inn her så kan du også
lage et profilbilde

Annonse

© 2025 Bryllupsvenner.no - Stil og Trend AS

Scroll to top
  • Home
  • Bryllupsforum
  • Bryllupsplanlegger
Search