Hva har dere satt som budsjett på bryllupet?
Hjem / Bryllupsforum / Og andre ting… / Skravleforumet / Hva har dere satt som budsjett på bryllupet?
Hjem / Bryllupsforum / Og andre ting… / Skravleforumet / Hva har dere satt som budsjett på bryllupet?
- Dette emnet har 24 svar, 15 deltakere, og ble sist oppdatert 16 years ago av
mauken.
-
ForfatterInnlegg
-
Topics: 12Replies: 3501. mar. 2009 kl. 20:12 #642
Vi har satt 50.000 kr på bryllupsbudsjettet,hva har dere bestemt dere for?
Frøken
annonseTopics: 133Replies: 2765Topics: 11Replies: 326Frøken
annonseTopics: 550Replies: 13860Topics: 12Replies: 3501. mar. 2009 kl. 20:36 #18774«Stavangerpar» wrote: 250 000 har vi satt.
oi det var en stor sum..skal dere ha et stort bryllup eller bare slå på stortrommen? 😀
Topics: 550Replies: 1386002. mar. 2009 kl. 10:16 #18864Vi skal invitere rundt 100 mennesker,så det blir jo ikke akkuart noe lite bryllup kan en si. Vi legger litt i dette,siden vi vil ha vår drømmedag. Nå må jeg jo også si at min kjære mor putter i en del på bryllupet da.
Frøken
annonseTopics: 27Replies: 72102. mar. 2009 kl. 10:21 #18868Stavagerpar: Dere skal jo også ha bryllupet på det utrolige flotte stedet, (var det Haraldsvangen eller blander jeg med noen andre???) og jeg er sikker på at dere vil få en fantastisk bryllupsdag- virkelig drømmedagen!
vi har satt ca 100 000 som tak, hvorav foreldrene våre spytter inn 25′ hver 😉
Topics: 550Replies: 1386002. mar. 2009 kl. 10:38 #18878Vi skal ha det på Ullensvang i Hardanger. Kjempeflott sted,synes nå jeg,vi trives veldig godt der og kan ikke tenke oss noen andre steder å ha vår store dag.
Topics: 22Replies: 243Var opprinnelig på 25000, men har nå nått 32000, and still counting! Ryker sakte men sikkert oppover i budsjettet, men det får vi tåle. Er forferdelig mye penger, men samtidig må vi ha litt stil over ting når vi velger å ha fest. Blir ca 50 gjester, og lager all mat selv!
Topics: 13Replies: 545Topics: 28Replies: 195702. mar. 2009 kl. 18:40 #18971Her er budsjettet på 100000 foreløpig så får vi se etterhvert hva vi havner på… 😉
Topics: 3Replies: 52Vi har satt 175 000 – med 25 000 i reserve, så ender vel opp på 200 000.
Men da har vi detalje styrt budsjettet ned til selv portoen på innbydelsen.
Hva har dere andre lagt i budsjettet, bare festen eller absolutt alt?
Skal bare si dere en ting….og det er at det ikke er enkelt for en shoppegal jente å planlegge bryllup med en økonom!! :skrekk:
Frøken
annonseTopics: 7Replies: 97«mauken» wrote:
Hva har dere andre lagt i budsjettet, bare festen eller absolutt alt?
I våre 60.000 ligger alt uten morgengave og evt bryllupsreise. Skal ha 80-90 gjester, hvorav 65-70 til middag.
Det blir sånn ca slik som dette:
Seremoni kr 3 700*
Lokale kr 1 500*
Kjole kr 2 100*
Sko kr 100*
Tilbehør kr 300
Antrekk brudgom kr 2 000
Brudepikekjoler kr 1 500
Bukett kr 500
Blomster kr 1 000
Ringer kr 5 000
Hår/sminke kr 0*
Invitasjoner kr 200*
Bordkort kr 150
Program? kr 100
Takkekort kr 1 500
Bøker kr 250*
Småtteri(servietter/duker/pynt etc) kr 3 000
Fotograf kr 1 000
Middag kr 16 000
Drikke kr 10 000
Bryllupskake kr 800
Kaffe kr 500
Nattmat kr 1 500
Leie lokale kr 1 500*
Musikk kr 3 000
Bil/transport kr 1 000
De med * bak er sikker, enten betalt allerede eller avtalt pris.
Topics: 14Replies: 112Topics: 8Replies: 20009. mar. 2009 kl. 21:44 #21446Vi har budsjettert med ca 55 000, men jeg tror det kommer til å gå litt over det. Nå betaler jo foreldrene våre mesteparten av dette, så om vi må dekke litt ekstra selv går det nok bra 😛 Det må også sies at vi slipper billig unna på noen av budsjettpostene som kanskje er store hos andre, som f.eks: lokale, fotograf, musikk/band og brudesuite
Frøken
annonseTopics: 59Replies: 7239Topics: 19Replies: 693Vi har ikke noe budsjett, vi – tar utgiftene fortløpende og etterhvert som de kommer. 😛 En god del er allerede kjøpt og betalt og andre store kostnader koster oss en slikk og ingenting da dette blir tatt hånd om av familie og nære venner (mat, kokker, fotograf m.m.).
Men jeg regner med vi havner et sted rundt 50.000, kanskje.
Dere som budsjetterer med 200.000 og mer enn det, hvilke kostnader har dere da regnet med? Jeg synes det høres så inni granskauen mye ut. 😛
Topics: 550Replies: 1386010. mar. 2009 kl. 08:33 #21493«Bettie» wrote: Vi har ikke noe budsjett, vi – tar utgiftene fortløpende og etterhvert som de kommer. 😛 En god del er allerede kjøpt og betalt og andre store kostnader koster oss en slikk og ingenting da dette blir tatt hånd om av familie og nære venner (mat, kokker, fotograf m.m.).
Men jeg regner med vi havner et sted rundt 50.000, kanskje.
Dere som budsjetterer med 200.000 og mer enn det, hvilke kostnader har dere da regnet med? Jeg synes det høres så inni granskauen mye ut. 😛
I de 250 000 kr som vi har satt som budsjett har vi
Invitiasjon
Bordkort
kjole m tilbehør
antrekk til brudgom
antrekkt il brudepike,brudesvenn og ringbærer
frisør til oss begge
manikyr og pedikyr
4 retters middag m tilbehør
Velkomstdrink
fotograf
band
filmteam
overnatting for oss
overnatting for forlovere
overnatting for vigselmann
Transport fra fotograf til Hotellet
Da tror jeg at jeg har fått med meg alt. Pengene går fort og vi må bare passe på,slik at ikke budsjette sprekker. En må jo ta med i betraktiningen at vi skal blir 83 gjester,hvis alle kommer
Topics: 550Replies: 13860 -
ForfatterInnlegg
- You must be logged in to reply to this topic.