Hva har dere satt som budsjett på bryllupet?
- Dette emnet har 24 svar, 15 deltakere, og ble sist oppdatert 16 years ago av .
-
Frøken
annonse
- You must be logged in to reply to this topic.
Hjem / Bryllupsforum / Og andre ting… / Skravleforumet / Hva har dere satt som budsjett på bryllupet?
Hjem / Bryllupsforum / Og andre ting… / Skravleforumet / Hva har dere satt som budsjett på bryllupet?
Noe Holywood blir det nok ikke,men en dag som vi føler er perfekt for oss og akkuart slik som vi ønsker å ha det.
Som sagt,du kan gå inn på bloggen vår og lese om hvordan vi tenker at dagen skal være. Kanskje det blir noen små justeringer,men tror ikke på de store justeringene.
+/-, mest +….. :skrekk:
Vi har ikke noe sikkelig budsjett vi [smilie=aiwebs_007.gif] . Har tatt utgiftene som de kommer og prøver å ta de billigste valgene. Men vi har valgt å bruke penger på å «sette bort» festen ved å ha det på et serveringssted slik at vi slipper å tenke på noe på selve dagen. Så der går det meste – ca 25.000,- (3 retter, leie av lokalet, serveringshjelp, duker, lys, servietter og pynting av loklaet). Svigerforeldre betaler drikke og vistnok maxidrosje for de gjestene som trenger det fra kirka. Foreldrene mine betaler for bryllupskaka og blomster til lokalet. Ellers er det bankkortet vårt som får det travelt. Siden vi er voksne og har bodd sammen så lenge ville vi ikke la andre betale det, men foreldrene våre kom selv og sa de ville betale for de tingene – og det er vi jo glade for
Ja,vi har også tatt valget med å ha bryllupet på et hotell,slik at vi slipper å tenke på noe på selve dagen.
I prisen på leie av lokale og middagen,er det inkludert blomster,duker,servietter,lys,ja,alt som har med pynting å gjøre,så vi trenger ikke tenke på ekstra penger der.
vårt budsjett ser omtrent slik ut:
klær og tilbehør:
29400
Dekorasjoner
3600
blomster
8000
musikk
6500
fotografering
18.000
skrive og trykk saker
3000
Transport
18.000
Vigselsmann
1600
sminke/frisør
6000
overnatting
3000
pedikyr/manikyr
2000
Bryllupsfesten
118.000
Vi blir rundt 90 gjester, med 3 retters middag og åpen bar. Samt transport til og fra lokalet.
Men håper å kutte kostnadene på blomster og fotograf….dersom bekjente vil ta på seg jobben. Skal dessuten til New york snart og håper å finne billigere sko, slør, tiara o.l der
Ble rent svett når jeg så budsjettet nå jeg..