Plan til toastmasteren
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Plan til toastmasteren
Hjem / Bryllupsforum / Våre bryllupsforum / Bryllupsdagen og bryllupsfesten / Plan til toastmasteren
- Dette emnet har 6 svar, 5 deltakere, og ble sist oppdatert 11 years ago av
Gitte.
-
ForfatterInnlegg
-
Topics: 21Replies: 234
Spørs hva du tenker på detaljert. Jeg tenker at jo mer han/ hun vet jo bedre. Så slipper bruden stresse med tid og klokkeslett på selve dagen…… Bedre å lage en for detaljert plan i forkant, enn å angre på ting i etterkant.
Dere kan jo også snakke med toastmaster i forhold til hva han ønsker av planer. Vår toastmaster vil lage planen sin selv, fordi det er en del ting som vi som brudepar ikke skal vite i forkant.
Frøken
annonseTopics: 7Replies: 7126. jul. 2013 kl. 22:55 #172028takk for svar 🙂
har satt opp en plan nå med klokkeslett og hva som skjer når, og viktige ting han mæ huske å si 🙂
Topics: 66Replies: 6978Frøken
annonseTopics: 17Replies: 77Vi hadde en gjennomgang med han to dager før hvor han fikk en liten liste med tidspunkter og rekkefølge på ting. Men han fikk litt frie tøyler for å tilpasse om noe skulle oppstå. Viktigste var at han holdt orden på talene for de måtte komme i rett rekkefølge pga ettpar overraskelsesmomenter 😃 Men enig i at des mer detaljer des bedre. Det man evt da kan gjøre er å lage to planer, en detaljert som også inneholder feks telefonnr til fotograf og slikt, og en enkel som han kan følge under middag med bare rekkefølger og tidsskjema.
Topics: 66Replies: 6978Baba sa
Vi hadde en gjennomgang med han to dager før hvor han fikk en liten liste med tidspunkter og rekkefølge på ting. Men han fikk litt frie tøyler for å tilpasse om noe skulle oppstå. Viktigste var at han holdt orden på talene for de måtte komme i rett rekkefølge pga ettpar overraskelsesmomenter 😃 Men enig i at des mer detaljer des bedre. Det man evt da kan gjøre er å lage to planer, en detaljert som også inneholder feks telefonnr til fotograf og slikt, og en enkel som han kan følge under middag med bare rekkefølger og tidsskjema.
Det med frie tøyler er viktig, ja! Det er trodd alt toastmasteren som skal redde dagen dersom noe uventet skulle oppstå, og da blir det bare mas hvis han/hun må komme og spørre dere hele tiden.
Topics: 201Replies: 19922Jeg gav all info til vår toastmaster. Han/hun skal kjenne til alt som skjer på festen og brudeparet skal kunne slappe helt av 🙂
Da jeg var toastmaster selv spurte jeg selv etter all info. Alle tlf-nr, kontaktpersoner, forlovere og var på møte med lokalet og kjøkkenet dagen før bryllupet.
Jo mer jeg visste jo bedre var det. Og godt var det for i det bryllupet var det en del ting som skar seg og som plutselig dukket opp så da var det ingen problem for meg å bytte om på litt punkter og legge inn litt ekstra tid. Var ingen av gjestene som merket noe, heller ikke brudeparet 🙂
-
ForfatterInnlegg
- You must be logged in to reply to this topic.